Listopad 3, 200915 r Cenník v SK už zverejnený. Vo výbave elegance je tam toho prekvapivo dosť veľa (colombus, záruka 4 roky alebo 120000km a bezplatný servis 4 roky alebo 120000km.....)
Listopad 8, 200915 r Viděl jsem jednoho v Praze,jel vedle mě v koloně takže dost času na prohlednutí ze všech stran.
Listopad 9, 200915 r zacla seriova vyroba SIIC - na auto.cz uvedli i statistiky prodeje motorizaci u nas. Musim se priznat, ze me prodej Elegance misto Ambition dost prekvapil, stejne tak volba silnejsiho TDI misto slabsiho.. Na českém trhu se letos prodalo více než 2.700 Superbů. Nejpopulárnější výbavou je Elegance (volí ji přes 60 % zákazníků), nejžádanějším motorem je 2,0 TDI CR (125 kW), který koupilo přes 40 % českých zákazníků. Druhou nejžádanější motorizací je 2,0 TDI (103 kW), na třetím místě zákaznických preferencí je první zážehový motor 1,8 TSI (118 kW). Překvapením je téměř desetiprocentní podíl šestiválce 3,6 FSI 4x4.
Listopad 10, 200915 r tak překvapením jak pro koho. Mě přijde docela normální, že se najde 10% kupujících co chtějí, aby se to auto trochu hýbalo. 103 kW je bída na tak velký auto a bohužel ani 118 nebo 125 kW nejsou žádný dravci. Jak už bylo mnohokrát řečeno, chybí tu nějaký ekvivalent k těm naftovým šestiválcům, který se tam bohužel nevejdou.
Listopad 10, 200915 r Me ta 3.6 V6 taky nejak neprekvapuje, jinak musim rict ze jich po praze potkavam docela casto a mozna i tim ze jich ma dost vlada, myslim ze i hrad, jinak ty 4vyfuky u teto motorizace tak to vypada uplne peckove
Listopad 12, 200915 r Mám takový pocit, že jsem zahlédl SII s motorem 2,0 TSI 147Kw, že by se vyplňovala díra mezi 1,8 a 3,6?
Listopad 13, 200915 r Mám takový pocit, že jsem zahlédl SII s motorem 2,0 TSI 147Kw, že by se vyplňovala díra mezi 1,8 a 3,6? Podľa čoho odhaduješ, že to malo pod kapotou motor 2,0 TSI 147Kw ?
Listopad 17, 200915 r Jaký nejvyšší výkon může mít 1.8 T(F)SI? Protože 118 kW je trochu málo, když 1.4 TSI může mít 132 kW... Upraveno Listopad 17, 200915 r od NNN
Listopad 17, 200915 r Autor pokial viem, tak 1,8 TFSI ma len 120 a 160 koni. Koncern uplne preferuje downsizingovu 1,4
Listopad 18, 200915 r Aha tak to jsem nevedel nejak Audi nesleduju, ale vubec se divim ze az na takovou hodnotu to priskrtili Upraveno Listopad 18, 200915 r od Tomas86
Listopad 19, 200915 r Kdyz si vezmes ze 1.4TSI jsou delany na vykon 90,92,110,118,132Kw a oni udelaji 1.8TSI 88kw tak mi to prijde nesmysl, jinak pak jeste je ve vykonove verzi 118kw a pak uz asi nic vid, pak uz jsou jen 2.0TSI
Listopad 19, 200915 r Autor tak tu ide asi o to, ze nechceli v katalogu "kazit" image A4-ke motorom s objemom 1,4... ALEBO sa jednoducho tento motor neda vstavat pozdlzne
Listopad 19, 200915 r JJ to mas pravdu oni si rekli do skodovky tam to dejte, a do audi radsi extra priskrti 1.8TSI, ale hlavne ze tam nebude figurovat nizsi hodnota nez 1.8
Listopad 19, 200915 r Spíš to bude tak, že 1.8 vyrábí audi a 1.4 vyrábí VW. A proč by používali (a navzájem od sebe kupovali) motory od toho druhého, když mají vlastní... Škodě to je jedno jestli koupíd od toho, nebo onoho...
Listopad 20, 200915 r Podle mě je jim asi docela jedno jakej motor berou a stejně se to přeúčtovává podle aktuální potřeby.
Listopad 23, 200915 r Presne tak , tak jako 1.2TSI se bude vyrabet v Boleslavi, tak pak to pujde do dalsich koncernovych vozu, takze je to jedno okdud se to bere stejne je to v ramci koncernu (lokality) tak pak si to jen mezi sebou preuctjou
Listopad 23, 200915 r Podle mě je jim asi docela jedno jakej motor berou a stejně se to přeúčtovává podle aktuální potřeby. Mám zcela jiné informace...
Listopad 23, 200915 r No po schůzce minulej tejden bych se ani nedivil. Nebyla by to jediná úchylnost, příp. "politika" této firmy.... Třeba jedna z globálních sw firem má tři divize, který občas lezou do výběrových řízení vzájemně proti sobě s externíma partnerama a požírají se navzájem. Upraveno Listopad 23, 200915 r od bojler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.