DavidSK Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 Cenník v SK už zverejnený. Vo výbave elegance je tam toho prekvapivo dosť veľa (colombus, záruka 4 roky alebo 120000km a bezplatný servis 4 roky alebo 120000km.....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Na Slovensku 4x4 s DSG od 6.mesiaca 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Viděl jsem jednoho v Praze,jel vedle mě v koloně takže dost času na prohlednutí ze všech stran. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 zacla seriova vyroba SIIC - na auto.cz uvedli i statistiky prodeje motorizaci u nas. Musim se priznat, ze me prodej Elegance misto Ambition dost prekvapil, stejne tak volba silnejsiho TDI misto slabsiho.. Na českém trhu se letos prodalo více než 2.700 Superbů. Nejpopulárnější výbavou je Elegance (volí ji přes 60 % zákazníků), nejžádanějším motorem je 2,0 TDI CR (125 kW), který koupilo přes 40 % českých zákazníků. Druhou nejžádanější motorizací je 2,0 TDI (103 kW), na třetím místě zákaznických preferencí je první zážehový motor 1,8 TSI (118 kW). Překvapením je téměř desetiprocentní podíl šestiválce 3,6 FSI 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 tak překvapením jak pro koho. Mě přijde docela normální, že se najde 10% kupujících co chtějí, aby se to auto trochu hýbalo. 103 kW je bída na tak velký auto a bohužel ani 118 nebo 125 kW nejsou žádný dravci. Jak už bylo mnohokrát řečeno, chybí tu nějaký ekvivalent k těm naftovým šestiválcům, který se tam bohužel nevejdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 Me ta 3.6 V6 taky nejak neprekvapuje, jinak musim rict ze jich po praze potkavam docela casto a mozna i tim ze jich ma dost vlada, myslim ze i hrad, jinak ty 4vyfuky u teto motorizace tak to vypada uplne peckove Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 Mám takový pocit, že jsem zahlédl SII s motorem 2,0 TSI 147Kw, že by se vyplňovala díra mezi 1,8 a 3,6? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 13. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2009 Mám takový pocit, že jsem zahlédl SII s motorem 2,0 TSI 147Kw, že by se vyplňovala díra mezi 1,8 a 3,6? Podľa čoho odhaduješ, že to malo pod kapotou motor 2,0 TSI 147Kw ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 (editace) Jaký nejvyšší výkon může mít 1.8 T(F)SI? Protože 118 kW je trochu málo, když 1.4 TSI může mít 132 kW... Editováno: 17. Listopad 2009, autor: NNN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 pokial viem, tak 1,8 TFSI ma len 120 a 160 koni. Koncern uplne preferuje downsizingovu 1,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 Co ja vim tak 1.8TSI ma vykon 118kw resp. 160Koni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 v Audi A4 ma 88 kW (120 koni) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 (editace) Aha tak to jsem nevedel nejak Audi nesleduju, ale vubec se divim ze az na takovou hodnotu to priskrtili Editováno: 18. Listopad 2009, autor: Tomas86 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 to som sa divil aj ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 Kdyz si vezmes ze 1.4TSI jsou delany na vykon 90,92,110,118,132Kw a oni udelaji 1.8TSI 88kw tak mi to prijde nesmysl, jinak pak jeste je ve vykonove verzi 118kw a pak uz asi nic vid, pak uz jsou jen 2.0TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 tak tu ide asi o to, ze nechceli v katalogu "kazit" image A4-ke motorom s objemom 1,4... ALEBO sa jednoducho tento motor neda vstavat pozdlzne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 JJ to mas pravdu oni si rekli do skodovky tam to dejte, a do audi radsi extra priskrti 1.8TSI, ale hlavne ze tam nebude figurovat nizsi hodnota nez 1.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 Spíš to bude tak, že 1.8 vyrábí audi a 1.4 vyrábí VW. A proč by používali (a navzájem od sebe kupovali) motory od toho druhého, když mají vlastní... Škodě to je jedno jestli koupíd od toho, nebo onoho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 no a chces mi povedat, ze do A3 uz tie 1,4TSI (92kW) su ochotni kupuvat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 No čekal jsem, že se někdo ozve... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 no a bol som to prave ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 Podle mě je jim asi docela jedno jakej motor berou a stejně se to přeúčtovává podle aktuální potřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Presne tak , tak jako 1.2TSI se bude vyrabet v Boleslavi, tak pak to pujde do dalsich koncernovych vozu, takze je to jedno okdud se to bere stejne je to v ramci koncernu (lokality) tak pak si to jen mezi sebou preuctjou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Podle mě je jim asi docela jedno jakej motor berou a stejně se to přeúčtovává podle aktuální potřeby. Mám zcela jiné informace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 (editace) No po schůzce minulej tejden bych se ani nedivil. Nebyla by to jediná úchylnost, příp. "politika" této firmy.... Třeba jedna z globálních sw firem má tři divize, který občas lezou do výběrových řízení vzájemně proti sobě s externíma partnerama a požírají se navzájem. Editováno: 23. Listopad 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.