Ferino83 Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 jelikož nemáš udělaný základní nastavení klapky tak při zapnutí spotřebičů si krokomotůrek nepřidá na klapkce tim pádem ti haprujou otáčky Inak bol som na dlhšej ceste (asi 1300 km) a otáčky sa ustálili, krásne držia na voľnobehu cca 900 ot/min (či už za jazdy alebo pri státi), takže asi sa trošku spamatala. Asi tie krátke studené cesty pekne zasierali klapku. Oki ale aj tak na to kuknem, preventívne ju poriadne vyčistím a potom cez VAG dám nastaviť základné nastavenia,... Čím je to najlepšie čistiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 já měl to samé. je tu toho mraky na foru :-) taky jsem to tu řešil :-P vyčistil sjem klapku, váhu vzduchu a jelo to normálně, je to asi 20 tis a dělá to zas, tak pujdu opět čistit. Stačilo to prolít lihem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Čím je to najlepšie čistiť? Používam odmaštovač na brzdy nebo příma na klapky ale bohatě stačí ten na brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 (editace) Používam odmaštovač na brzdy nebo příma na klapky ale bohatě stačí ten na brzdy Vďaka chlapi za rady, zatiaľ to odkladám kým sa trocha počasie umúdri a bude teplejšie a hlavne nebude pršať (nemám garáž), inak medzičasom sa klapka umúdrila a teraz šlape ako má. Asi to bude tým, že som spravil zopár dlhších ciest a motor sa pekne prehrial (predtým behal 2 týždne skoro stále na studeno po meste), alebo má tá moja klapka nejaké záhadné samočistiace schopnosti Ale vďaka, keď sa vyčasí mrknem na ňu a pojde aj na VAG pre istotu nastaviť, aj keď teraz otáčky držia na voľno ako pribité Editováno: 4. Únor 2009, autor: Ferino83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chol Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 ahoj mám problém nepatrně se mi houpe ručička otáčkoměru na volnoběh na diagnostice to nehodilo žádnou chybu tak nevým jestli to dělá váha vzduchu nestačilo by jí vyčistit jak ste popisovali nebo je to něco jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Nejdřív vyčistit škrtící klapku a udělat základní nastavení ... A hledat, je tu toho popsané spousty přímo pro 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chol Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 tak sem vyčistil klapku super použil sem čistič na varné desky šlo to samo jen ta váha už nechodí zejtra si jdu pro novou tak snad bude problém vyřešen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Jak se prosím nastavuje na VAGU škrtící klapka na 1,8T 132kW AUQ?Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 ahoj mám problém nepatrně se mi houpe ručička otáčkoměru na volnoběh na diagnostice to nehodilo žádnou chybu tak nevým jestli to dělá váha vzduchu nestačilo by jí vyčistit jak ste popisovali nebo je to něco jiného Zdravím,taky mam problem s kolísanim volnoběhu ale u 1.6 75kw Avu.při nastartovani(studeneho motoru) otáčky kolisaji a z ničeho nic vyskoči třeba k 2 tis,a i nadale po nastartovani je volnoběh neklidny,škrtici klapka vyčištěna,vaha taky,vyměněna hadice sani,diagnostika nic neukazuje už nevim co s tim a bohužel to nevi ani autorizovany servis škoda ktery je nehorazně předraženy.....Nevite třeba o někom z okoli Ostravska kdo rozumi Octaviim,diky za připadne zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olin.uo Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 1.8T,20V,2004,160 tisic Po nastartovaní studeného motora je všetko OK,otáčky na voľnobeh držia na 900 nekolísajú,pri rozjazde dojde ku kolisaniu otáčok a cukaniu auta. Tu mi vždy pomôže stlačenie spojky-musim to urobit,krátke pridanie plynu otacky na 2500 a potom už je všetko OK,niekedy to musím urobit 2x. Mám podozrenie na 1.skrtiacu klapku-vyčistit 2.lambda sonda-? vyhrievanie.VAG nemam.Ešte mam podozrenie ,že mi to robi len za chladného počasia. /sviecky ,filtre,rozvody,olej vymenené/. Zdravím, zkus vyměnit ventilek č. 035 103 245A Stojí asi 300kč a když netěsní, chová se to stejně jako děravá podtlaková trubka, jednotka to nepozná a dělá to přesně to, co píšeš..... Vyzkoušej a dej vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 Tak jsem tento dil vymenil a motor rano zdecha uplne stejne. Lepsi je akorat tah motoru odspodu. Ma nekdo dalsi napad ? 1.8T AGU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 nevim co dale. klapka je uplne cista, zadna zavada, civky v poradku, modul zapalovani v poradku, hadice nejsou popraskane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 hosi prosim vas da sa nejako tato "placka" skontrolovat ? Lebo ked som ho mal dole a fukal z obidvoch stran tak bol uplne priepustny , ako keby tam nemal ziadny vyznam . vdaka za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Je v tom membránka. Tento ventil ale nikdy neuzavře úplně, je částečně propustný. Takže ho profoukneš z obou stran. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 aha dik a co myslis pod pojmom ciastocne bo som pocul , ze je v nom len sitko, ktore sluzi ako filter ktory oddeli olej aby nesiel dalej. Lebo z oboch stran fucim a ziadny rozdiel v tom neni, cize nie je ciastocne ale uplne priepustny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 (editace) je v tom membrana a ventil se uzavírá při podtlaku v sání. Editováno: 16. Červenec 2011, autor: Albert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUCAS.89 Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 zdarec, chci se zeptat zda-li je normální díra v sacím potrubí za škrtící klapkou, která je označená šipkou na obrázku. Saje to tam vzduch a to se mi nelíbí. Hledám nejakou příčinu která může mít za následek ubytek oleje ještě než koupím nový "ventil regulátoru tlaku odvětrávání". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lifty Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Zdravím, tenhle problém řeším i na vw-clubu, zatím neúspěšně tak proto se chci zeptat tady pokud se tu s tím někdo nesetkal. Jde o kolísání otáček na GOLFU IV 1.8T AGU. Motor má nalítáno teď 212 000km, ale teď mi zlobí volnoběžné otáčky. Při studeném startu otáčky drží velmi vysoko (okolo 1600ot/min) a padají strašně pomalu. Dobu po nastartování, třeba 4min drží tak 1100ot/min. A po přidání plynu a se zvýší, dobu se na té hranici drží a pak začnou zase velmi pomalu padat. Když se motor zahřeje, občas se taky stane, že přijedu na křižovatku a po vyřezní otáčky dobu drží třeba těch 1000-1100 ot./min. Někdy zase padají normálně, ale když už padají tak padají až pod 800ot/min, tam se jakoby motor probere, že není něco v pořádku a vyrovná to zase kousek nad 800ot/min. Někdy to jede normálně, ale většinou to takhle blbne. Už nevím co s tím.. Teď k tomu co už jsem vyměnil a opravil: Úplně první kolísání začalo, když mi utíkal podtlak z posilovače brzd, tak při brždění kolísaly otáčky velmi razantně. Hadice vyměněna, ale problém přetrvával. Dal jsem do jednoho servisu, překontrolovat všechny hadice a ty jsou údajně ok, a ten servis to diagnostikoval jako špatnou škrtící klapku, že jim prý nešlo udělat základní nastavení (přes mojí diagnostiku, šlo úplně normálně), ale i tak jsem sehnal jetou novou klapku a ani s ní není žádný rozdíl a při ní vyměněno i čidlo teploty nasávaného vzduchu. Dále jsem koupil taky nový BOV a s ním i vyměnil hadice okolo, také žádný rozdíl. Dále jsem koupil nové čidlo teploty chladící kapaliny, znovu žádná změna. Byl vyměněn i palivový a vzduchový filtr a při té příležitosti vyčištěna i váha vzduchu, jak jinak tak beze změny. Svíčky taktéž nové NGK. Diagnostika celou dobu čistá, zkoušel jsem i přes VAG měřit napětí na lambdě a skáče jak má. Ještě chci dneska zajet na emise ať zjistí, že je směs OK. To chování otáček na volnoběh je dost zvláštní, kdyby se někdo s něčím podobným někdy setkal a poradil abych ten problém konečně vyřešil, byl bych neskonale vděčný. Jinak auto jede v celku normálně. Sice nedávno se mi zdálo, když jsme jeli ve 4 lidceh, že když jsem auto přišlápnul do kopce, tak to občas jakoby trhlo, ale né nějak extra znatelně. Ještě mě napadla jedna věc, že jednou za čas se stane, že pal. pc se jakoby zblázní. Protože když jedu na trojku těch 50km/h tak jen lechtám plyn a najednou z ničeho nic tam skočí okamžitá spotřeba 50l/100km a pak začne pomalu klesat. Jinak tady ještě přihodím videa, který jsem natočil. - zahřátý motor. - studený start. Díky moc předem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velouš Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Máš vadnou váhu vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lifty Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Jsi si jistej? Přes VAG ukazovala dobré hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 Tak ja som mal túto istú závadu. Vymenili mi klapku, lambdu, snímač teploty vody a nič. Nakoniec to bol rozdeľovač. Kúpil som za 20,-€ Čínu a ide to doteraz, bol vadný Hallow snímač otáčok a VAG to neukázal. Čo sa týka trhnutia pri jazde do kopca, budeš mať asi preseknutú izoláciu na niektorej zapalovacej sviečke, u mňa to bolo detto. Pomohla výmena káblov. Neviem aký máš typ motora ty, ja píšem len z vlastných skúseností na mojom aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lifty Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 No 1.8T nemá rozdělovač, ale na každý válec cívku a tu řídí modul zapalování. Tak jedině, že by to dělal on, ale ten prý buď funguje, nebo nefunguje, a kdyby nefungoval tak to nejede vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 To neni vubec pravda, muze jen v nejakem rozmezi pocukavat a jinak muze byt ok! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lifty Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 No, možný to je zkusit to pak můžu, když to od někoho seženu. Dneska mi k přičšl novej jednocestnej ventil a to gumový Téčko k odvětrávání klikovky tak uvidím. Ale s tím modulem jsem se ptal technika ze škodovky a te říkal, že buď chodí tak jak má nebo vůbec. A to by podlě mě zase chodilo občas na 3 válce ne? A to se mi nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 začne ti třeba do kopce pocukávat, trhat (jde na 3 válce v momentu) a tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.