kols Vloženo 4. Březen 2006 Sdílet Vloženo 4. Březen 2006 Stačí od motorku zámku 5. dveří napojit paralelně 2 vodiče a ukončení někde vyvést na tajné místo. Pak stačí sehnat 9V malou baterku a připojit. Dveře se otevřou a jsi v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kanecek Vloženo 5. Březen 2006 Sdílet Vloženo 5. Březen 2006 Myslim že nejlepší způsob je, jak tady již někdo psal zvednout předek auta, sundat ten kryt a někde to napíchnout na +pol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 6. Březen 2006 Sdílet Vloženo 6. Březen 2006 hrabal som sa na disku a zo stareho fora som nasiel nejake prispevky na tuto temu : ---------------------------- Ja som to riesil tak ze som na zamok centralneho zamykania v kufri napojil dva kabliky, Ktore som potom tahal pod rezervne koleso. K tym kablikom sa viem dostat zo spodu auta kde su zaslepky z gumi cez ktoru sa dostat do nutra kufra a potom staci len 9V baterka a kufor je otvoreny. Princip je ten ze ak privedies napajanie na zamok kufra tak sa elektromotor zopne a tym sa ti otvori kufor. Je uplne jedno ci to napajanie tam pride z baterie automobilu ked zopne elektronika na podnet dialkoveho ovladaca, alebo to napajanie tam pustis cez pridane kabliky z 9Voltovej baterky. Mas ten isty efekt. Toto riesenie sluzi prave nato ked mas vybitu baterku, alebo ak sa ti pokazi centralne zamykanie. Pretoze v tychto pripadoch ti auto neposle signal na otvorenie centralneho zamykania. Ale ak privedies externe napajanie z 9 voltovej baterky na kontakty elektromotora centralneho zamykania, tak ti motorcek zopne a potom sa daju piate dvere otvorit. Ja to mam takto urobene a funguje to. -------------- Taky jsem to resil. Na jistem miste auta mam skrytou zdirku a kdyz do ni zasunu konektorovou redukci co nosim na klicich nebo v penezence tak do opacnyho konce redukce vrazim akumulator z vysilacky (stejne ten kram musim v ramci sluzebnich povinnosti tahnout vsude s sebou) nebo jiny aku na 12V a napeti se dostane primo na servo centralu ve dverich ridice... Jde to i na akumulator z mobilu ale zapojeni by bylo o neco zlozitejsi (napetovy menic a velky kondenzator pomalu nabijeny na 12V a pak vybity do serva). Kolega to ma, pro cloveka co se kamaradi s letovackou prace na odpoledne... Jedina nevyhoda je, ze to pry scucne baterku z mobilu z 80% na 20% nabiti a pak se to musi v aute po nastartovani nebo roztlaceni dobit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Na starý Fabce šla otevřít kapota pomocí zahnutého drátu. Strčil se mezi masku a levý přední světlomet.Drát se zaháknul za lanovod sloužící k otevření kapoty z místa řidiče a vytažením drátu zpět ven se otevřela kapota.U auta s centrálem pak jstačilo připojit a odpojit baterku a současně otevírat kufr z venčí. On se odmekl. Nebo případně vyměnit baterku a otevřít klasicky dálkovým ovládáním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 2. Duben 2006 Sdílet Vloženo 2. Duben 2006 Zdravim,nevim jestly to nepíšu už pozdě ale fabie jde docela snadno vyháčkovat.Měl jsem problém když mi rozlobednej invalida utrhl kliku u řidiče potom co sem mu obsadil fleka,zámek mam akorát na levo takže sprdele klika. Sundáse lyšta u okna-... Zahlej drát do ''U'' jem strčil do prostoru za kliku v druhý třetině dál od záslepky zámku ---cca. 2 minuty šátrání a čudlik už byl na hoře a byl jem ve vnitř. A poněkud méně drastzičtější než rozbít okno je rozbít zadní levé světlo. zaním vede bovden na otvírání výka kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 2. Duben 2006 Sdílet Vloženo 2. Duben 2006 Fabii se safe systemem nevyhackujes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 2. Duben 2006 Sdílet Vloženo 2. Duben 2006 Zdravim,nevim jestly to nepíšu už pozdě ale fabie jde docela snadno vyháčkovat.Měl jsem problém když mi rozlobednej invalida utrhl kliku u řidiče potom co sem mu obsadil fleka,zámek mam akorát na levo takže sprdele klika.Sundáse lyšta u okna-... Zahlej drát do ''U'' jem strčil do prostoru za kliku v druhý třetině dál od záslepky zámku ---cca. 2 minuty šátrání a čudlik už byl na hoře a byl jem ve vnitř. A poněkud méně drastzičtější než rozbít okno je rozbít zadní levé světlo. zaním vede bovden na otvírání výka kufru. to zadní světlo je fakt levnější než boční sklo?, to bych fakt nevěřil, montáž je sice jednodušší než sklo ve dveřích... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Ani mne sa to nezdá! Okrem toho už nejako zo zvyku som ten bowden od kufra odpojil hneď po kúpe auta. Takže u mňa by ani toto nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 a mna zaujima ako sa da dostat do auta ked si zabuchnem kluce ?? a nemam any central ha?? zaujima ma to ?? a okrem toho ze si donesiem nahradny kluc a ze rozbijem okno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 Ak by si mal centrál, tak by som odporúčal nejaký alarm s DO. Ja som mal DO od alarmu privesený stále na putku nohavíc a tak sa nemohlo stať, že by som ho zabuchol v aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 Asi si budete myslet bůhví co,ale co je to ten SAFE systém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 Asi si budete myslet bůhví co,ale co je to ten SAFE systém? SAFE systém ti zablokuje zámky a neotevřeš dveře ani zevnitř když taháš za kličku, je to součástí origo centrálního zamykání, jestli to auto má poznáš podle blikající diody u čudlíku zámku na dveřích řidiče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 Asi si budete myslet bůhví co,ale co je to ten SAFE systém? SAFE systém ti zablokuje zámky a neotevřeš dveře ani zevnitř když taháš za kličku, je to součástí origo centrálního zamykání, jestli to auto má poznáš podle blikající diody u čudlíku zámku na dveřích řidiče... Aha,tak to já mám,dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 4. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2006 Ahojte chlopi, som tu novy a chcem ozivit tento topic po vcerajsej skusenosti.Vhladom k tomu,ze fabia je po oktavke u nas najkradnutejsie auto tak som si dal po constructe,extra imobilizeri zaslepit zamky plus zaliat excenter na mikrospinace centralu na zamke. Z nevysvetlitelnych pricin sa mi hryzlo DO na mojom komfort systeme.Skusal som vymenit bat v DO,dalsi ovladac (myslel som,ze sa pre nejake rusenie z ramp z vysielacov rozsynchronizoval kod). Nakoniec som obetoval 1500 kaciek a rozbil okno a otocil klucom v spinacke a safe mod sa odblokoval a bol som dnu.Oba DO okamzite fungovali.Mam aj skyte otvaranie kapoty,ale to mi bolo naprd,kedze bat bola OK a prijmac komfortky dlabal na kod z DO.Pamat zavad cez VAG prazdna.Vhladom k tomu ze moja fabca je z roku 2000,tak mam asi komfortku prvej generacie,ktora ma mozno detske choroby. Chcem sa spytat ci takyto stav niekto zazil a ako ho riesit.Samozrejma idem dorobit skryte otvaranie zamku 5 dveri, pretoze packu od sedadla som zrusil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bowie77 Vloženo 5. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2006 Ahááá Myslím,že baterka bude mít v sobě vždy aspoň trošku energie aby to otevřela...v nejhorším rozbít nejmenší okýnko.. Nejmenší neeee!!! Je dražší, než okno u spolujezdce. Často ho zloději rozbíjejí - není tak drahý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chamonyx Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 moje zkušenost : přes noc se mi vybila baterka, že ani centrál nebyl schopnej auto otevřít. Zámky na DO. Buď okýnko, nebo z vlastní zkušenosti cca 10 minut práce. Předek na hever, sundat plast pod motorem a prostrčit ruku za chladičem k zámku kapoty, stačí zatáhnout za lanko směrem dolů a kapota se odcvakne. Malinko více síly je zapotřebí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 išlo by to asi aj odpijit konktor ventilatora chladica a tam napojit novy zdroj energie , ventilator je napajany napriamo od baterky aj ked vypnes motor / dochladzovanie / Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kakos Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 Jestli jeste nekdo sleduje tema tak je postup asi takhle pro celej koncern plus minus. odmontovat dekl pod motorem tak aby sla otevrit kapota a pak odpojit cidlo zpatecky pustit 12v podle barev (hnedy je minus) oziví se auto jako po zapnuti klicku a pak polstarek do okna nafouknout a kusem klacku dratu a pod. stlacit oteviraní okna. tohle je jedna z mala moznosti na jak vyzrat SAFE system. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdasR32 Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 Jestli máte v autě otevírání kufru i z místa řidiče,tak další možnost jak to otevřít je zvednout zadek auta, odchlípnout spodek nárazníku a dírou na kabeláž závěsu to zahnutym drátem za bowden otevřít. Za pár minut jste v autě. Když to otevírání nemá,tak balonek a drát dovnitř auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 nevím jestli je dobrý nápad sem dávát tyto nápady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 A co takhle použít novou baterku, odšroubovat kryt motoru - mínus připojit na kostru, plus připojit na... no na co? : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 (editace) ..... jasne a jednoduche... a rovno mozes aj na..... Editováno: 13. Srpen 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 ...no vidiš, já věděl, že to netřeba psát... PS: Jde o nejtlustší (možná druhý nejtlustší) kabel, co jde od baterky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 Tak takhle nějak by se mi to taky líbilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrmajtan Fabia Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Dobrý den mam fabii rv.2001 je to 2,0 85kw potrebuju poradit vyndal sem přes tedka nedavno baterku a nejde mi tedka otevřít dveře a asi mam roztřištěný zámek a je to sice na dálku ale dálka mi je na prd když tam není baterka že a tak to chci skusit vyhačkovat ale ma to systen safety nebo tak a tak chci poradit jestlí to jde vyhačkovat a jestlí se to nejak nespusí ja vim že tam není baterka ale jestlí tam není nahodou nejaka schovaná a ještě sem přemišlel že by sem nejak roztahnul dveře u řidiře a nejak skusit otevřít kuft za tahadlo ale ja nevím jestlí to nahodou není mechanicky na elektriku nebo jestlí to není na lanko ale pl pls potřebují to hned není to moje auto pls pls a zespoda to nejde potahnout protože to je zadeklovane je to 2,0 tak tam by sem se nedostal :p ale pls díky za odověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.