Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čauky, uvažuji, že bych si koupil do své Okty 1,9 TDi PD 74 kW Green filtr do boxu. Nebude mít tento filtr vliv na ztrátu oleje. Známej měl Oktu 1,6i 100 hp a když měl sportovní filtr tak mu to prý žralo víc olej. Tak ho dal pryč.

No nevim, ja ho mam v 81kW TDI a olej nezere.

  • Autor
No nevim, ja ho mam v 81kW TDI a olej nezere.

Tak to do něj taky půjdu, jen jsem chtěl vědět jestli to je blbost. Je to trošku poznat nebo je to stejné?

Mel sem ho v AUQ a nezralo to ani kapku, krasne pak bylo slyset turbo po vymene !

kamarád ho měl ve fávu a pral ho podle návodu po 50 tis./km ,životnost byla údajně na 500tis.km

do těhle aut bych to asi nedával,slyšel jsem že pak víc odcházeji váhy vzduchu,tak nevím jestli se to vyplatí.

OCTAVIAMAN

do těhle aut bych to asi nedával,

DO JAKÝCH AUT MYSLÍŠ.......NAFTA, NEBO BENZÍN ? NEBO MYSLÍŠ DO OCTÁVIE JAKO VŮBEC ?

do aut s váhou vzduchu,tzn.do octavií vůbec,ale co člověk to názor

do motoru ktere maji turbo nema vubec smysl davat sport.filtr,protoze se do motoru stejne nedostane vice vzduchu nez kolik tam natlaci turbo :-) vyznam to ma mozna jen do motoru bez turba :-)

  • Autor

Takže asi nemá smysl ho kupovat? To, že by to mohlo odrovnat váhu vzduchu to se mi nezdá.

ja mam KNko a auto je s nim urcite zivejsi,sice hlucnejsi ale v poho a je vic slyset turbo,s tou vahou sem to slysel ale ja mam pierburga a ta je zepry neznicitelna lol

no,jak píši,zkušenost vlastní nemám,jen názory mechaniků a kluků co se kolem toho motají víc než já,ale vlastně co s tím?vždyt výkon se dá zvýšit i jinak a počátek by tuším vyšel na stejné peníze obzvlášt u tdi,větší sání je dobrý základ a cenově stejný jako green možná se dá sehnat levněji,pak už je to určitě dražší,ic,trysky .... ale satré dobré pravidlo říká,poctivé koně se sbírají pomalu,draze ale jistě,horkou jehlou dojdeš jen k problémům.

  • 2 týdny později...
do motoru ktere maji turbo nema vubec smysl davat sport.filtr,protoze se do motoru stejne nedostane vice vzduchu nez kolik tam natlaci turbo :-) vyznam to ma mozna jen do motoru bez turba :-)

to bych si dovolil nesouhlasit pane doktore,

i turbo musi mit dobrej pristup vzduchu.vcera sem jen vymenil filtr a jede zas jaxvina

sport filtry ale neeeeeeeee!!!!!!!!!!

to de do motoru jenom bordel-de hlavne o pisek a prach to se to pak usazuje ve valci

a to to pak hobluje!!!!!!

to bych si dovolil nesouhlasit pane doktore,

i turbo musi mit dobrej pristup vzduchu.vcera sem jen vymenil filtr a jede zas jaxvina

sport filtry ale neeeeeeeee!!!!!!!!!!

to de do motoru jenom bordel-de hlavne o pisek a prach to se to pak usazuje ve valci

a to to pak hobluje!!!!!!

to je pekna kravina,ten filtr je napusteny olejem,to vic prachu propusti papirak,videls nekdy treba fitr na krosce?je z molitanu napusteny taky olejem a nepropusti vubec nic.a tyto filtry kn,green sou z bavlny

Ty témata na sportovní filtry jsou super, tady se doví člověk ,pěkné kraviny od odborníku.

Tak nám to tady vysvětli odborníku :feve:

"to de do motoru jenom bordel-de hlavne o pisek a prach to se to pak usazuje ve valci

a to to pak hobluje!!!!!! "

potom vlastne budeme mat zvacseny objem, co je urcite prinos :D

Tak nám to tady vysvětli odborníku :feve:

Proč to mám vysvětlovat zrovna tobě, jak nemáš ani auto?

Vysvětli to ty jak jsi takový odborník na úpravy, se spoustou zkušeností.

A těch témat tu je dost, nebudu to psát pořád dokola a zakládat nové.

Přesně tak, sportovní filtr má jen vyšší propustnost čili jím sice lehce projde vzduch, ale i mikrobordel, zato i obyč papír lépe chrání před bordelem protože propustí jen do určité mikrovelikosti relativně neškodného a tím zabrání broušení válce mikroprachem nebo kdo chce tak mikropískem, který působí jako brusná pasta ... (zvětšení vůle válec-pístní kroužky, pak kroužky netěsní a všichni vědí, že když netěsní, tak může mít třeba 10x turbo, jezdit třeba úplně bez filtru a na piču to pojede jestli vůbec) radši častěji vyměnit papírovej filtr než "sportovní" lol

Můžu se zeptat odborníku kolik z vás vidělo protržený kvalitní sportovní filtr??

Já ani jeden a papírových jsem viděl tak 15 a to měly daleko do výměny(podle km).

Koukněte na čem se jezdí v motorsportu a to myslím vytrvalostní závody Dakar, 24 hodinovky.

Mám na greenu najeto cca 150-200tkm a nemohu mu nic vytknout.

protržený filtr jsem neviděl ani papírovej,o tom žádná!neříkám ani že sport filtry stojí za prd,dobrý jsou ale prý škodí váze vzduchu,to jsem tu taky napsal,nic víc nic mín(to na mou obhajobu)

co se týče spotovních vozů,ano jezdí na spot filtry,ale tamje nutno dodat že to jsou motory dočasné,tzn. že pokud se zničí motor třeba u dakaru(a tam dost často vniknutím písku)pro ten daný tým není problém zgenerálkovat motor mezi dalším závodem nebo sehnat jiný,vzpomen jenom motory F1 kde byl motor vysloveně 1 závodní a pak daly nový,dnes je generálkují,takže zjednodušeně jsou nové střeva ve starém bloku.

-_-

Jinak ty motory nevydrží tak málo, kvůli filtru, ale extrémnímu výkonu.

Pokud si to pamatuji správně, tak F1 má z 3l objemu až 760 PS bez přeplňování.

Jinak s těmi váhami vzduchu je to velice sporné, kolik komu vydržela váha km

s normálním filtrem a kolik se sportovním.

Je to věc diskuze, jak nekonečnost vesmíru.

Na starém TDI jsem váhu(pierburg v tubusu) měnil po 120tkm, z toho 60tkm na greenu.

A teď mám na tomhle motoru najeto 60tkm a z toho na greenu 50tkm a stále skvělé hodnoty(origo Bosch).

Pokud někdo neudělá nějaký super test(dlouhodobý) tak to bude jak s volbou a příznivci dieselu a benzinu.

B)

určitě pravdu máš,nakonec je to věc dlouhé nekonečné diskuze,ale zase někdo říká že váha pierburg je nesmrtelná a ty jsi jí měnil po 120 t/km,hm žádný díl určitě není nesmrtelný to je fakt hlavně ne motorové díly,ale nemyslíš že by vydržela třeba dalších 60 t/km na norm. filtr?nevím ale třeba mají na soutěžáky lepší váhy a nebo mají jinej chyták jak na to,třeba do dieslu dávají váhy z 1,8 T to vím přímo od cimbu,kecaly jsme na rally ještě s jedním klukem právě o výkonu na tdi

ale jak říkám každej at si to přebere jak chce já zkušenost nemám jen rady,tak možná dobrý možná ne,jinak až takový výkon to nepřidá jak si mnozí "tuneři"namlouvají o tom není pochyb,jen tak lehce se koně sebrat nedají,něco málo o tom vím.

JJ, asi tak nějak.

Jinak ta váha byla ten starý typ co nejde z toho tubusu vyndat.

  • 2 měsíce později...

dal sem novy papirak,protoze sem prat KNko a dnes sem ho dal zpatky a je to poznat,kdyz sem dal papirak tak me to ani tak neprislo a po opetovnem nasazeni KNka je to fakt rozdil

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.