fiser Vloženo 29. Prosinec 2008 Vloženo 29. Prosinec 2008 Zdravím, nevěděl jsem do jake rubriky to zařadit, myslím že sem se to vleze. Zakrývá někdo s vás na zimu chladič? Znamý davá v mrazech mezi narazník a chladič molitan. ( ma 1.6 i) Jezdi 10km do práce a říka že na ohřevu je to poznat. moc se mi tomu věřit nechce. Zkoušel to někdo? Je to vubec u těchto aut rozumné? Citovat
PROCHY603 Vloženo 29. Prosinec 2008 Vloženo 29. Prosinec 2008 1.Rychlejsie zohriatie vody-skor to kuri,2.Mensie emisie,3.nizsia spotreba paliva-sytic skorej vypina. Citovat
fiser Vloženo 29. Prosinec 2008 Autor Vloženo 29. Prosinec 2008 no kdyz je auto zahrate na 9O a nalozis mu, nemuzes vyvrit???? Citovat
PROCHY603 Vloženo 29. Prosinec 2008 Vloženo 29. Prosinec 2008 Zdravím, nevěděl jsem do jake rubriky to zařadit, myslím že sem se to vleze. Zakrývá někdo s vás na zimu chladič? Znamý davá v mrazech mezi narazník a chladič molitan. ( ma 1.6 i) Jezdi 10km do práce a říka že na ohřevu je to poznat. moc se mi tomu věřit nechce. Zkoušel to někdo? Je to vubec u těchto aut rozumné? ALE ty si sa pytal na nieco ine???? Jezdi 10km do prace!!! vid hore.!!! :p KED je -10 TAK TO URCITE NEUVARIS!!!! A ON TAM DAVA MOLITAN!!! a molitan prepusta vzduch. Citovat
fiser Vloženo 29. Prosinec 2008 Autor Vloženo 29. Prosinec 2008 ALE ty si sa pytal na nieco ine???? Jezdi 10km do prace!!! vid hore.!!! :p KED je -10 TAK TO URCITE NEUVARIS!!!! A ON TAM DAVA MOLITAN!!! a molitan prepusta vzduch. to samozrejme chapu, ze na tech 10 km to je v pohode. Ale i tak kdyz pojedes dal, a nebudes to setrit? myslim ze pri momelntalnich teplotach by to melo byt v pohode ne?o nejakem prehrati motoru asi nemuze byt reč hm??? Citovat
drapek Vloženo 29. Prosinec 2008 Vloženo 29. Prosinec 2008 Nebál bych se že to uvaříš, chlazení je dost předimenzované. a i když tomu dáš napít tak se na budíku přes 90st nedostaneš Citovat
Konny Vloženo 29. Prosinec 2008 Vloženo 29. Prosinec 2008 Nevím jak u ostatních, ale já jsem loni zkusil zakrýt cca 70% chladiče (kartonem) a žádný rozdíl od odkrytého chladiče jsem nepoznal, zahřátí trvalo stejnou dobu... Citovat
Laci L&K Vloženo 29. Prosinec 2008 Vloženo 29. Prosinec 2008 presne ako píše Konny,raz som to skúsil a žiadny markantný rozdiel. chladič som zakrýval kedysi na na Š-120,RAPID a neskôr Karosa(120l vody)-tam to prinieslo želaný efekt Citovat
LuVIrs Vloženo 29. Prosinec 2008 Vloženo 29. Prosinec 2008 hodil jsem tam starý koberec co jsem měl pod nohami:D (origo škoda pogumovaný, dobře tam sedne) a jelikož teď jezdím na plyn děla to o proti nepoužiti asi 2km rozdíl než mi přepne na LPG, jinak zkušenost za den najeto 200km trasy cca 60km svižné jízdy teplota venku cca 5° a pohoda. Jinak kdybych si všiml že se to hřeje tak je to během minuty venku. A ještě jedná věc jak je na cestách taková ta sračka, prostě nemá šanci Citovat
Vinca Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 moje rec, taky tam davam kus kartonu , nejde na to primi studeny vzduch a kdyz se zadela 80% chladice, tak se to nemuze uvarit a snad i pri jizde sledujete trosku teplomer. Pokud bych jel nejakou delsi trasu, tak ten karton vydelam, ale ty popojizdky 10-15km se motor nemuze uvarit a rychlejsi zahrati tam je Citovat
askerfaka Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 A myslite ze to ma dobry vpliv aj na ropaka 1.9TDI? Citovat
PROCHY603 Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 A myslite ze to ma dobry vpliv aj na ropaka 1.9TDI? A preco si myslis ze nie???? DIESEL sa pomalsie zohrieva od Benzinu!!!! Rychlejsie zohriatie chladiacej kvapaliny- Mensie emisie,mensia spotreba,mensie opotrebenie motora,rychlejsie vykurena kabina. Citovat
juke.box Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 Tady můj příspěvek v jiném tématu i s foto: http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=962110 Citovat
Vlasta Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 (editace) Známej stím jezdil i v létě a žadnej problém s chlazením dle jeho slov neměl.Měl to origo přes celou masku a ještě v barvě auta docela dobře to vypadalo. Editováno: 30. Prosinec 2008, autor: Vlasta Citovat
foxdivemaster Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 ja mam zadelany cely chladic a uplne v poho,uvarit to nejde ani na 200km trase Citovat
fiser Vloženo 30. Prosinec 2008 Autor Vloženo 30. Prosinec 2008 Hm tak jsem to tedy ta zkusil, dal tam pres celý chladic molitan, a teda u me je to sakra rozdil v zarhratí motoru!! Jeste ze jsou tady tak skvelí lidi co poradi-diky Citovat
Návštěvník Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 staci jednu hadici u chladice zaskrtit a teplo je hned Ale ted vazne, ja to neresim, mam novej termostat a dopredu do chladice se me vubec tepla voda nedostane - pouze az varici V praxi: po kratsim zahrati si sahnete na hadice a pokud vam to propousti teplo tak reste termostat, jinak nevim jak nejlepe ohrat jak motor tak intros Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.