Publikováno Prosinec 29, 200816 r Zdravím, nevěděl jsem do jake rubriky to zařadit, myslím že sem se to vleze. Zakrývá někdo s vás na zimu chladič? Znamý davá v mrazech mezi narazník a chladič molitan. ( ma 1.6 i) Jezdi 10km do práce a říka že na ohřevu je to poznat. moc se mi tomu věřit nechce. Zkoušel to někdo? Je to vubec u těchto aut rozumné?
Prosinec 29, 200816 r 1.Rychlejsie zohriatie vody-skor to kuri,2.Mensie emisie,3.nizsia spotreba paliva-sytic skorej vypina.
Prosinec 29, 200816 r Zdravím, nevěděl jsem do jake rubriky to zařadit, myslím že sem se to vleze. Zakrývá někdo s vás na zimu chladič? Znamý davá v mrazech mezi narazník a chladič molitan. ( ma 1.6 i) Jezdi 10km do práce a říka že na ohřevu je to poznat. moc se mi tomu věřit nechce. Zkoušel to někdo? Je to vubec u těchto aut rozumné? ALE ty si sa pytal na nieco ine???? Jezdi 10km do prace!!! vid hore.!!! :p KED je -10 TAK TO URCITE NEUVARIS!!!! A ON TAM DAVA MOLITAN!!! a molitan prepusta vzduch.
Prosinec 29, 200816 r Autor ALE ty si sa pytal na nieco ine???? Jezdi 10km do prace!!! vid hore.!!! :p KED je -10 TAK TO URCITE NEUVARIS!!!! A ON TAM DAVA MOLITAN!!! a molitan prepusta vzduch. to samozrejme chapu, ze na tech 10 km to je v pohode. Ale i tak kdyz pojedes dal, a nebudes to setrit? myslim ze pri momelntalnich teplotach by to melo byt v pohode ne?o nejakem prehrati motoru asi nemuze byt reč hm???
Prosinec 29, 200816 r Nebál bych se že to uvaříš, chlazení je dost předimenzované. a i když tomu dáš napít tak se na budíku přes 90st nedostaneš
Prosinec 29, 200816 r Nevím jak u ostatních, ale já jsem loni zkusil zakrýt cca 70% chladiče (kartonem) a žádný rozdíl od odkrytého chladiče jsem nepoznal, zahřátí trvalo stejnou dobu...
Prosinec 29, 200816 r presne ako píše Konny,raz som to skúsil a žiadny markantný rozdiel. chladič som zakrýval kedysi na na Š-120,RAPID a neskôr Karosa(120l vody)-tam to prinieslo želaný efekt
Prosinec 29, 200816 r hodil jsem tam starý koberec co jsem měl pod nohami:D (origo škoda pogumovaný, dobře tam sedne) a jelikož teď jezdím na plyn děla to o proti nepoužiti asi 2km rozdíl než mi přepne na LPG, jinak zkušenost za den najeto 200km trasy cca 60km svižné jízdy teplota venku cca 5° a pohoda. Jinak kdybych si všiml že se to hřeje tak je to během minuty venku. A ještě jedná věc jak je na cestách taková ta sračka, prostě nemá šanci
Prosinec 30, 200816 r moje rec, taky tam davam kus kartonu , nejde na to primi studeny vzduch a kdyz se zadela 80% chladice, tak se to nemuze uvarit a snad i pri jizde sledujete trosku teplomer. Pokud bych jel nejakou delsi trasu, tak ten karton vydelam, ale ty popojizdky 10-15km se motor nemuze uvarit a rychlejsi zahrati tam je
Prosinec 30, 200816 r A myslite ze to ma dobry vpliv aj na ropaka 1.9TDI? A preco si myslis ze nie???? DIESEL sa pomalsie zohrieva od Benzinu!!!! Rychlejsie zohriatie chladiacej kvapaliny- Mensie emisie,mensia spotreba,mensie opotrebenie motora,rychlejsie vykurena kabina.
Prosinec 30, 200816 r Tady můj příspěvek v jiném tématu i s foto: http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=962110
Prosinec 30, 200816 r Známej stím jezdil i v létě a žadnej problém s chlazením dle jeho slov neměl.Měl to origo přes celou masku a ještě v barvě auta docela dobře to vypadalo. Upraveno Prosinec 30, 200816 r od Vlasta
Prosinec 30, 200816 r Autor Hm tak jsem to tedy ta zkusil, dal tam pres celý chladic molitan, a teda u me je to sakra rozdil v zarhratí motoru!! Jeste ze jsou tady tak skvelí lidi co poradi-diky
Prosinec 30, 200816 r staci jednu hadici u chladice zaskrtit a teplo je hned Ale ted vazne, ja to neresim, mam novej termostat a dopredu do chladice se me vubec tepla voda nedostane - pouze az varici V praxi: po kratsim zahrati si sahnete na hadice a pokud vam to propousti teplo tak reste termostat, jinak nevim jak nejlepe ohrat jak motor tak intros
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.