homer Vloženo 4. leden 2009 Vloženo 4. leden 2009 po trech mrazivych dnech jsem to nakopnul(1.9tdi,81kw) za velkeho tarokovani,ale chytla mrska a pak jsem pri otevrene kapote a sundanym plastovym dekli pozoroval motor. Bezel v poho,ale obcas sebou skubnul jako by jeden valec nepalil a zas bezel dal pak zase atd,atd.Pak jsem to byl projet a zahrat a pak se to uz uklidnilo a cukani uz nebylo znatelne!! co myslite??Tryska? Tlaky na nekterem valci?? Prijdu na do na vagu?? Kdyz jsou problemy se startovanim za studena zjisti se na diagnostice co to je i kdyz nekam prijedu a bude motor horkej??nebo se to musi delat jen za studena hned poranu??Diky moc za Vase rady. Citovat
FackXxX Vloženo 4. leden 2009 Vloženo 4. leden 2009 po trech mrazivych dnech jsem to nakopnul(1.9tdi,81kw) za velkeho tarokovani,ale chytla mrska a pak jsem pri otevrene kapote a sundanym plastovym dekli pozoroval motor. Bezel v poho,ale obcas sebou skubnul jako by jeden valec nepalil a zas bezel dal pak zase atd,atd.Pak jsem to byl projet a zahrat a pak se to uz uklidnilo a cukani uz nebylo znatelne!! co myslite??Tryska? Tlaky na nekterem valci?? Prijdu na do na vagu?? Kdyz jsou problemy se startovanim za studena zjisti se na diagnostice co to je i kdyz nekam prijedu a bude motor horkej??nebo se to musi delat jen za studena hned poranu??Diky moc za Vase rady. Čauky, záleží taky co tam leješ za naftu. Možná ti trošku zamrzá. Citovat
homer Vloženo 31. leden 2009 Autor Vloženo 31. leden 2009 (editace) Kluciii kolik maji bejt tlaky ve valcich??? Motor AHF,1.9tdi,81kw,r.v.99,m.r.00. Editováno: 31. leden 2009, autor: homer Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.