Přejít na obsah

Ceny v servisu


CZE

Doporučené příspěvky

Tak to jste dobri snilci 2500! :smich: Autodruzstvo F-M,menil jsem jenom olej,kdy mi dali od shellu a za vymenu a olej jsem platil 4300 a kde je vymena brzdovky atd. Takze pozadej tady nekoho sikovneho a hlavne nelez do autorizovanych servisu!Ja to udelal,protoze jsem byl jeste hloupoucky,ted by me tam nedostali ani za tu ....! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostik má pravdu.Nevím,kde se pořád ve Vás bere to,že autorizák je nakokot,oleje nechávají staré atd???jedna paní povídala nebo se to třebas jednomu stalo,protože někde pracoval mecho zloděj a už se to veze.

Kolikrát je garážista daleko horší.

Vím,jaké mají autorizáky kontroly(tajné) a dost se toho obávají takže doby,kde si něco dovolovaly jsou myslím pryč.A ceny??

Za 1.-mají je většinou na vývěsce-tzn.hodinová sazba za dané auto

Za 2,-mají tam vypsaných i pár úkonů.třebas výměna rozvodů vyjde v autorizáku levněji než u kejakého garážisty.Na OI TDi to bylo minulý rok ve FM okolo 1250,-Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesmysl, ještě jsem nezažil autorizovanej servis, kde tě nechaj stát u opravy atd. ;) a to jsem jich už pár projel

Tak já např. znám u nás v okolí dokonce dva.....stačí hledat :-). A tam kde mě nenechaj u auta prostě nejedu.....pokud to samo není třeba oprava na víc dní...spát tam opravdu nebudu, ale u servisky nebo zimní/jarní prohlídky, přehození gum a pod. jsem u toho vždycky....a ještě dostanu kafe-čaj-mattonku....

A souhlas s Diagnostikem....

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, jak už bylo řečeno olej a filtry si kup vlastní.

Chladící kapalina se nemění, je třeba zkontrolovat mrazuvzdornost hustoměrem a případně doplnit.

A teď něco z mého mlýna k rozčeřeným vodám, jedná se o zcela konkrétní zkušenost, žádné dohady nebo představy:

Olej dle specifikace na netu 5l 1500.- ; ve Škodovce 3400.-

Filtry (vzduch + olej) - 155.- ; ve Škodovce cca 500.-

Výměna oleje v servisu (neautorizovaném) 400.- ; ve škodovce každá započatá půlhodina 600.- a více.

Kompletní diagnostika a nastavení servisního intervalu - v ceně ; ve škodovce jen napíchnutí 1200.-

U auta jsem celou dobu stál.

Tak si to můžeš spočítat a udělat si vlastní názor....

Editováno: , autor: Alibaba I
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To chceš říct, že napíchnutí a nastavení intervalu je ve škodovce za 1200Kč? Já to mám zadarmo....asi je to opravdu servis od servisu....a já jezdím jen do autorizovanýho servisu. Jinak s tím olejem je to jak píšeš.....maj ho dražší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceny olejů atd jsou možná jak píšeš,i když ani to není pravda.kupoval jsem oil.vložku do OII TDi za 245,-kč.

Co se týče ceny práce tak je to různé podle aut.

Fabia má myslím okolo 390,OII okololo 490 atd,new Superb myslím 750,-Kč hodina.

Co se týče diagnostiky tak někde si něco vezmou,nekde né.Nedivím se,že si něco vezmou.Pokud s tím umí proč né??I autorizák musí platit za vybavení a nejde to odmítnout.Když jím Škoda-Auto poručí to a to koupit,musí to udělat-pokud chce být autorizák.Takže třebas nový VAS,který teď museli zakoupit neměl do miliónu daleko.

Tak a teď mudrujte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký mudrování, to že dali za VAS milión je jejich věc, proč bych jim připlácel, když mi to o 4km dál zmáknou zadarmo (za 400 i s výměnou oleje).

Tvá oil vložka za 245.- souhlasí, přičti vzducháč a jsi na těch 500.- Já dal kupř. za olejový 99.-

Myslím, že prostor k mudrování je zbytečný - ceny hovoří za vše, kvalita práce zcela srovnatelná (v mém případě).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jejich věc to přeci není....museli to dát aby byli autorizovanej servis......ale myslím, že ať si každej jezdí kam chce.....je zbytečný se tady handrkovat....jen auto, co má pravidelný záznamy v servisce se pak lépe prodá.....a to je to hlavní.....nebo ne? Doba kdy jsme měli auta 20 let je dávno pryč....nejdéle 5 let a zase jiný, nejlépe nový...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alibabo prd o tom víš.Pokud někdo chce být autorizák,musí plnit to,co škoda-Auto přikáže.Vyjde nový model auta a škoda auto hned tam pošle sadu přípravků za 200.000,za chvíli nějaké stahováky za 300.000 za chvíli to a ono a autorizák nemůže říct né,my to nechceme,my ty věci budeme sundávat paisrem a kladivem jako vedle vzdálený garážník.Tak asi tak.

To,že nějaký garážník koupí číňany okopčený kabel za 1000 a starší noťas za 4000 a jede je druhá věc,to se potom můžeme bavit o porušování autorských práv.pochybuji,když budeš chtít řešit něco,co umí jen VAS-a je toho dost,tak že ti s tim garážník poradí.Mám třebas Full super Vag za 70.000,ale na jednu závadu mi nepřišel a VAS ano.Tak mudruj dál.

Neříkám,že jsou všici garážníci tupci nepo podobně,ba naopak,je tam hodně moooc šikovných lidí co opravdu umí,ale ti taky nedělají za děkuji.Když jsem se asi 3 garážníku ptal,za kolik dělají rozvody na TDi,tak všichni +-1500-2000.Když jsem jim řekl,že autorizák za 1290,-kč tak nevěřili.

A takových případů je hodně.někdy mají ve škodovce něco předražené a někdy naopak ne.Třebas výměna oleje v OI TDI v převodu myslím 150,-Kč.Na rovinu,já bych se s tím doma nesral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alibabo prd o tom víš....blá blá blá...

A jéje, Cosby má našlápnuto.... Vždyť píšu, že je jijich věc, jestli chtěj být autorizovaný....Nikdo jim to nebere. K pofidérním garážníkům nejezdím. Mě auto dělá kluk s dvacetiletou praxí v motorsportu.

ps

poslední věta byla zbytečně krutá....;)

Editováno: , autor: Alibaba I
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyla krutá,ale holá skutečnost.Mohl jsem to rozepsat více a divil by jsi se.te´d totiž právě budeme s kámoše stavět Pneuservis+ malá dílnička na auta,cca 25×13m.Sám jsem oblitával všechna povolení atd a divil by jsi se,co to obnáší-Hygiena,likvidace odpadů,světelnotech.projetky,rozptyl.studie,hasiči atd.To lítají tisíce a to u takových autorizáku musí být ještě více-potom ty následné kontroly atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslel mojí větu, kterou jsem "vyeditoval".

Všechno ti to věřím, ty mi zas pro změnu můžeš věřit, že najít si levnější alternativu neznamená nutně podporovat zločin nebo odepsat auto...Léta zavedený servist s bohatou klientelou nemusí třeba už ty náklady tak honit a účtuje si rozumné ceny. Myslím, že většina autorizovaných servisů/prodejců má na cenách za servis postavenou živnost. Politika je holt taková - prodej co nejlevněji, na servisu se ti to vrátí. To není jen subjektivní zkušenost.

Čus - Přeji úspěch v podnikání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyla krutá,ale holá skutečnost.Mohl jsem to rozepsat více a divil by jsi se.te´d totiž právě budeme s kámoše stavět Pneuservis+ malá dílnička na auta,cca 25×13m.Sám jsem oblitával všechna povolení atd a divil by jsi se,co to obnáší-Hygiena,likvidace odpadů,světelnotech.projetky,rozptyl.studie,hasiči atd.To lítají tisíce a to u takových autorizáku musí být ještě více-potom ty následné kontroly atd.

Tak vím o čem píšeš...já tohle zařizoval před cca 4 rokama u nás ve firmě.....byla to hrůza.....šlo o dílnu, pneuservis a autovrakoviště....toho lítání.....a tak...ať se daří....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...