Coolaer Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Dobrý den , mam problém ze startováním za studena mam felicii jednobodovou stříkačku. Motor nenaskočí ale starter točí dokud nevytřískam baterku. Při startování přes kabely naskočí hned po zahřátí motoru nastartuju hned. Mněnil sem svíčky,starter, alternator i baterku rozdělovač se zdá být v pořádku. Děkuji za každou radu jak dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 Špatný doteky mezi svorkama na baterku a vývodama baterie, špatná baterie (zasulfátovaná, se zvýšeným vnitřním odporem) nebo celkově špatnej stav kontaktů mezi baterkou a zbytkem instalace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiktir Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 já vás všechny zdravím.kamarádce jsem měnil těsnění na sání a výfukových svodech a silentblok na vodní pumpě a od té doby nejde felcka nastartovat,už jsem ztoho na hlavu prostě za dobrotu na žebrotu. je to r.v.1996 monovstřik 40kw. normálně se jen odpojil ten karbec od konektorů a když se dal zpět tak nic. palivové čerpadlo vrčí když se odpojeji hadičky tak benzín teče,jiskru to dává,hallův snímač se zkusil dát na jinou feldu a tam funguje. kostra na motoru se čistila i stím můstkem co je tam u toho hallova snímače.zkoušel jsem i druhý klíče,kontaky na imobilizéru ,baterku na nabíječce točí to pěkně.konektory jsou všechny pěkně čistý i na řídící jednotce. připíchnul jsem to na vaga a píše to hallův snímač,teplota nasávaného vzduchu,spínač volnoběžných otáček.když to smažu zůstane jen hallův snímač.ten jsem dal z pojízdného auta a nic. zkusil jsem blok měřených hodnot a spínač volnoběhu reaguje,úhel škrtící klapky taky,při startování je i vidět že snímač otáček taky funguje .avšak teplota nasávaného vzduchu ukazuje120 stupňů a teplota vody byla 3,5 stupňů což odpovídalo. nechápu že když odpojím konektor od snímače polohy škrtící klapky tak zmizí problém s teplotou nasávaného vzduchu. koupil se na vrakáči jinej ten monoblokovej vstřikovač a nic pořád nefunguje. když se vstříkne stříkačkou benzín do sání tak se to hned rozeběhne.fakt už nevím.nechápu že se tam ty chyby tak ovlivnujou jak když by bylo něco s kabeláží ale stou se nic nedělalo.napadá mě jěště zkusit sehnat řídící jednotku ale ta se bude muset sladit s imobilizérem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Co samotnej vstřikovač? Když shodíš filtr vzduchu, podíváš se do hrdla škrticí klapky a zároveň někdo zkusí nastartovat, musíš vidět, jak vstřikovač "pálí" do hrdla rozstříknutej benzín. Samozřejmě že když tam nastříkneš palivo stříkačkou, tak to chytne - ale pokud jsi odpojoval a pak zase připojoval kabeláž, máš správně připojený kabely i k tomu vstřikovači? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiktir Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 no právě že tam vůbec ten benzín nepustí ani prd.konektory přehodit nejdou jsou rozměrově jiný. když by se podělal imobilizér tak by to na vagu něco psalo,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Vím o případu, kdy jedním klíčem se zlomeným "odpovídačem" immo auto nešlo natočit - vždycky jen blaflo a zdechlo. Zkoušel to až do vydudání baterky. Maník musel jet půjčeným autem 250km domů pro druhej klíč a pak filcka normálně chytla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiktir Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 zkusím to startovat bez tý immo tyčinky co to schválně napíše.a zejtra si zkusím z vrakáče půjčit jinou řídící jednotku.a asi zkusím vyměnit nebo rozmotat celej ten svazek kabelů co je u motoru a všechno to proměřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiktir Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 tak je to vyřešené,byl špatný kabelový motorový svazek.někde tam bude asi zlomenej drát.koupil se na vrakáči jinej za 100kč a chytlo to hned na drc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slivic rs2000 Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Zdravím. Mám také problém se startováním. Auto jsem umýval po umytí jsem auto nastartoval chytlo tak na pár vteřin pak začalo škubat a konec. Startér točí čerpadlo jde slyšet, pojistky ok i relé cvaká. Než jsem auto nastartoval dolil jsem tam cca. 2l ethanolu, protože v nádrží už moc benzínu nebylo měl jsem to na dojetí na pumpu. Dřív auto také na ethanol jezdilo a bez problému až do teď. Dolil jsem znovu benzín ale stále nic auto jen točí ale nechytne. Vůbec nevím co s tím a nechce se mi nějak moc investovat za věci, kterýma to třeba vůbec nebude. Prosím a radu zdali pak se s tímto problémem někdo setkal. Auto dřív jezdilo bez sebe menšího problému. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 ... to nejetí po umytí může i ukazovat na zapalovací cívku, zkusit od někoho půjčit, dva konektory jso přepojené hned a uvidíš na čem jsi také hned, buď natočíš na drnk, nebo budeš muset hledat jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slivic rs2000 Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 Je to mpi rv.97. No nikdy s mytím problém nebyl. Zkusím ještě odpojit hadičku od paliváku u nádrže zda není zacpaný filtr přece jenom ten ethanol mohl bordel v nádrži rozvýřit a pak zkusím tu lištu a svíčky zda vůbec hážou jiskru. Auto má už něco za sebou najeto něco kolem 400 tis. ale fungovalo bez problému. Káble jsem procházel vypadají ok, čidla pročistil a furt nic jen to točí jako by tam vůbec nešel benzín jinak všechno ostatní funguje bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 no je to možné, že v tom malém množství v nádrži, ten ethanol udělal neplechu . Myslel jsem že je to jednobod, takže cívka na boku blatníku tím pádem odpadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slivic rs2000 Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 Je možné že by se to zavzdušnilo? Pokud ano jak to mohu odvzdušnit. Když odpojím hadičku z toho plastového obalu u řídíčí jednotky s šipkou směrem k motoru po otočení bych měl zjistit zda jde benzín či ne že? Je to lepší odpojit tak nebo až za zadním sedadle u fitru? Z motoru je tam lepší přístup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 rozhodně u motoru, pokud ti nedojde nic tam, je jasné že musíš hledat po trase. V tom případě bych šel rovnou k čerpadlu a opojil hadici u nátrubku z čerpadla a pokud nepůjde ani nic tam, tak buď elektrický probém na čerpadle, nebo mechanický na čerpadle (zanešené sítka apod.) edit: teď vidím, že jsi psal čerpadlo je slyšet, tak pak ta elektrická část padá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slivic rs2000 Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 Tak čerpadlo benzín dáva za nádrží určitě... u toho motoru stačí odpojit ta hadička u toho plastového obalu u řídičí jednotky nebo třeba sundat vstříky a zkusit nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 nejsem si jist teď jak to teď vypadá u MPI (už je to nějaký rok co jsem jí měl), ale odpojil bych to před tou lištou se vstřiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slivic rs2000 Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 ok. díky zítra zkusím je to prakticky ta stejná hadička co jde od toho plastové krytu takže to bude nejspíš jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slivic rs2000 Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 Tak jsem tu hadičku s šipkou k motoru odpojil točím a žáden benzín nejde... takže je nespíš zacpaný filtr za čerpadlem že? zítra zkusím vyměnit zkusit dát i jinou lištu a jestli to nepůjde tak už fakt nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Březen 2014 Sdílet Vloženo 7. Březen 2014 nejspíš ano, ale ještě pro jistotu odpoj hadičku na nátrubku vedoucí z čerpadla na nádrži pod pravým zadním sedadlem a napoj na nátrubek kus staré hadičky zavedené do sklinky a ověř že ti jde benál z čerpadla. Pokud ano, pak už tě čeká výměna filtru a k němu je přístup jak k penězům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slivic rs2000 Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 tak odzkoušeno čerpadlo vzadu benzín dává ještě jsem zkusil mrknout do škrtičky a při startování sucho nejde tam nic a po odpojení hadičky taky nic takže je to nejspíš jasné filtr už mám koupený. pak teda dám vědět zda to bylo tím ale nespíš to už ničím jiným být nemůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 přesně tak, asi bude zabetonovaný filtr ... tak pevné nervy, při jeho výměně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Bude to sice Off-topic, ale vzpomenu si na případ, kdy mi před spoustou let takhle naprosto fatálně o víkendu odmítla nastartovat šáde - 120L (poprvé a asi naposledy za celou dobu co jsem ji měl). Den předtím jsem jí natankoval plnou nádrž tehdy ještě olovnatýho "Supru" - a ke všemu se to stalo během návštěvy u tchýně nějakých 160km od domova. Tudíž po preventivní prohlídce, aby se jo nic nevysralo. Ale Murphy nikdy nespí. Prostě baterka OK, nádrž plná, startér točil, jen to nechytlo. Nezbylo než se ohnout pod zvednutou kapotu a zapracovat s AC-pumpičkou - a tady jsem narazil na problém. Normálně měla AC pumpa na šáde odpor proti pohybu páčkou a ten přestal v momentě, kdy plovák v karbci zavřel přívod. Ale ta moje tehdá odpor měla a neměla - něco tak mezi.... Napadla mě prasklá membrána AC-pumpy. Uškubnul jsem hadici od výtlaku, benzín nikde. Tak jsem udělal to samý na sací straně - a přiloženej prst mi pumpa přicucla jak hladovej kojenec. Membrána tudíž OK. Podezření padlo na "cosi" ucpávajícího ten cca metr hadice a kousek trubky od nádrže k čerpadlu - foukal jsem do hadice jak blázen hubou i pumpičkou na kola, v nádrži to bublalo, ale po napojení zpátky na pumpu se pokus o start znovu nepodařil. Hlava mi to nebrala, měl jsem pocit, že jsem Eskymák nad otevřeným atomovým reaktorem. Nakonec mě tehdejší skoro-švagr musel vzít na špagát a odtáhnout do cca 20km vzdálenýho servisu, kde měli kvůli odtahovce pohotovost. Mechanik po učunění naprosto totožnýho testování, kterým jsem prošel už já u chodníku před barákem u tchýně nakonec prohlásil, že to musí dělat hadice od nádrže - vyměnil ji a šáde na první otočení klíčem chytla... Ta mrcha hadice, přestože byla dvouvrstvá s textilním pletivem mezi vrstvama, byla tak zteřelá a zpuchřelá, že prostě sající čerpadlo nasávalo skrz praskliny falešnej vzduch - ven sice nic neteklo, průsak byl tak slabej, že se na povrchu stačil benzín odpařit, ale dovnitř se při malejch startovacích otáčkách dostávalo dost bublin na to, aby karbec zůstal bez benzínu... A pak se řekne stará, jednoduchá a snadno opravitelná šáde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slivic rs2000 Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 jo jo u škodárny běžný problém menší dírka falešný vzduch a benál nejde... u mě problém vyřešen při výměně filtru (jinak přístup fakt tak na mravence) jsem zjistil že si motor nasál vodu.... takže jsem vycucal nádrž nalil nový benál vyčistil svíčky a felis zase jede... nevím zda to může dělat ten etík ale nikdy se nestalo abych nádrž vyjel úplně do sucha až do půjčení auta někomu co moc nesleduje palivoměr... jinak děkuji za rady zde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 tak hlavně že se zadařilo a ať slouží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 Zdravím, jsem už více méně zoufalý. Nevím čím to může být. Vlastním Škodu Felicia 1.3 MPi 50kW r.v.1998. Začalo to před týdnem kdy mi z ničeho nic začala při jízdě cukat. Poté se to ustálilo. Až v neděli jsem jel odpoledne nakoupit, zastavil u obchodu, a když jsem pak došel už jsem nenastartoval. Když jsme to roztlačili, chytla na první pokus.Dojel jsem na zahradu, kde stojí doteď. Nemůžu s tím nic dělat. Zkoušel jsem jako první snímač otáček, pak zapalovací lištu, svíčky, škrtící klapku a v neposlední řadě i řídící jednotku motoru. Poté jsem dostal radu že mám zkusit vyměnit palivové čerpadlo, že se motoru nedostává benzín, benzín tam ale jde. Problém přetrvává i přes nové čerpadlo. Když jsem to vše vyměnil tak chytne, ale nemá vůbec otáčky musím jak blázen šlapat na plyn aby měla volnoběžný otáčky a víc ji nedostanu. Pak nás napadl ještě ucpaný výfuk( problém už s ním jednou byl před rokem) tak jsme ho odšroubovali i s katalyzátorem, ale problém přetrvává. Když se stříkne stříkačkou benzín do sání tak chytne. Budu rád za každou radu, a předem moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.