Přejít na obsah

tomiktir

Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tomiktir

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. nato se taky budu muset podívat.před lety mi taky svítil neustále kufr,vyndal jsem žárovku a byl klid.ovšem ted jsem zjistil že v klidovém stavu mi to sosá baterku. ale když se nechá dlouho otevřenej kufr tak se přece to osvětlení samo hzasne ne? mě to svítilo neustále
  2. tak je to vyřešené,byl špatný kabelový motorový svazek.někde tam bude asi zlomenej drát.koupil se na vrakáči jinej za 100kč a chytlo to hned na drc
  3. zkusím to startovat bez tý immo tyčinky co to schválně napíše.a zejtra si zkusím z vrakáče půjčit jinou řídící jednotku.a asi zkusím vyměnit nebo rozmotat celej ten svazek kabelů co je u motoru a všechno to proměřit
  4. no právě že tam vůbec ten benzín nepustí ani prd.konektory přehodit nejdou jsou rozměrově jiný. když by se podělal imobilizér tak by to na vagu něco psalo,ne?
  5. já vás všechny zdravím.kamarádce jsem měnil těsnění na sání a výfukových svodech a silentblok na vodní pumpě a od té doby nejde felcka nastartovat,už jsem ztoho na hlavu prostě za dobrotu na žebrotu. je to r.v.1996 monovstřik 40kw. normálně se jen odpojil ten karbec od konektorů a když se dal zpět tak nic. palivové čerpadlo vrčí když se odpojeji hadičky tak benzín teče,jiskru to dává,hallův snímač se zkusil dát na jinou feldu a tam funguje. kostra na motoru se čistila i stím můstkem co je tam u toho hallova snímače.zkoušel jsem i druhý klíče,kontaky na imobilizéru ,baterku na nabíječce točí to pěkně.konektory jsou všechny pěkně čistý i na řídící jednotce. připíchnul jsem to na vaga a píše to hallův snímač,teplota nasávaného vzduchu,spínač volnoběžných otáček.když to smažu zůstane jen hallův snímač.ten jsem dal z pojízdného auta a nic. zkusil jsem blok měřených hodnot a spínač volnoběhu reaguje,úhel škrtící klapky taky,při startování je i vidět že snímač otáček taky funguje .avšak teplota nasávaného vzduchu ukazuje120 stupňů a teplota vody byla 3,5 stupňů což odpovídalo. nechápu že když odpojím konektor od snímače polohy škrtící klapky tak zmizí problém s teplotou nasávaného vzduchu. koupil se na vrakáči jinej ten monoblokovej vstřikovač a nic pořád nefunguje. když se vstříkne stříkačkou benzín do sání tak se to hned rozeběhne.fakt už nevím.nechápu že se tam ty chyby tak ovlivnujou jak když by bylo něco s kabeláží ale stou se nic nedělalo.napadá mě jěště zkusit sehnat řídící jednotku ale ta se bude muset sladit s imobilizérem?
  6. tak to je teda zajímavý,to sem fakt netušil.díky moc
  7. potřeboval bych radu od někoho,kdo ví jak je ten altík zapojenej? vyčetl jsem tady že ten modrej drát jde na kontrolku dobíjení,ale potřeboval bych vědět,k čemu je ten druhej drát vtom samým konektoru? chtěl bych ten altík dát do jiného auta.
  8. relátkem to neni měnil jsem tři,měl jsem z něho sundaný to plastový víčko a spínal jsem ho ručně. při otočení klíčku sepne,ty kontakty převáději napětí jak maji ale k čerpadlu to nedojde
  9. také mám problém se startem 1.3mpi ,nemůžu nastartovat vůbec,pátráním sem se dopátral že když sepnu při vypnutých klíčkách palivové relátko tak palivové čerpadlo v nádrži běží,když zapnu klíčky běžet přestane,prostě to napětí do relátka jde ale do palivového čerpadla nedojde,někde se to přeruší.nemáte stím někdo zkušenost? z tý pojistkovky to vede do řídící jednotky??? nebo rovnou k nádrži? jinak když to čerpadlo při vypnutým zapalování nechám chvilku běžet tak to potom při startování krásně chytne než dojde benzín z trubek. takže je jen problém v ovládání toho čerpadla
  10. mě se to taky jednou podělalo tak jsem vzal siky a jak máš tu páčku pod palubkou tak jsem těma sikama nebo kombinačkama za tu strunku pořádně zatáhnul a kapota odskočila,pak stačilo tu celou strunu u zámku zkrátit
  11. jak jsi dopadnul?ted jsem začal řešit uplně stejnej problém,koukal jsem že je to docela bežný a nikdo si stím neví rady
  12. sundat řemenici a vydloubnout to gufero,nejlepší je do něj našroubovat samořezný šrouby a za ně ho vytáhnout,hlavně nedloubat okolo a nepoškodit to usazení,nový můžeš máznout po větším obvodě lukoprenem.zpět naklepni třeba přes trubku která bude sedět po hraně většího obvodu
  13. já bych to asi taky viděl na ty dveřní jednotky,je to celkem dost logický,jinak mužeš shodit tapec a mrknout na číslo co je na tý jednotce jestli bude z anglie tak nebude mít asi určitě stejný číslo toho dílu co se psalo na začátku
  14. já jsem z Prahy a dělám nákladní autodopravu potřebujete něco odvézt,přivézt,není problém, auto je zaplachtovaný s možností jen samotného plata třeba pro převoz stavební buňky délka 6,60x2,20x2,20 a nostnost do 4,3t
  15. já mám 01 1.9tdi 81kw najeto 190tis a sundaval jsem celý sání od hlavy bylo to přesně celý kolem dokola zanesený 1cm silnou vrstvou hnusnýho mazu. nechci ani pomyslet jak se muže zacpat intercooler,jinak když zaslepim ten EGR ventil,projde to emisema?
×
×
  • Vytvořit nový...