já vás všechny zdravím.kamarádce jsem měnil těsnění na sání a výfukových svodech a silentblok na vodní pumpě a od té doby nejde felcka nastartovat,už jsem ztoho na hlavu prostě za dobrotu na žebrotu.
je to r.v.1996 monovstřik 40kw. normálně se jen odpojil ten karbec od konektorů a když se dal zpět tak nic. palivové čerpadlo vrčí když se odpojeji hadičky tak benzín teče,jiskru to dává,hallův snímač se zkusil dát na jinou feldu a tam funguje. kostra na motoru se čistila i stím můstkem co je tam u toho hallova snímače.zkoušel jsem i druhý klíče,kontaky na imobilizéru ,baterku na nabíječce točí to pěkně.konektory jsou všechny pěkně čistý i na řídící jednotce.
připíchnul jsem to na vaga a píše to hallův snímač,teplota nasávaného vzduchu,spínač volnoběžných otáček.když to smažu zůstane jen hallův snímač.ten jsem dal z pojízdného auta a nic.
zkusil jsem blok měřených hodnot a spínač volnoběhu reaguje,úhel škrtící klapky taky,při startování je i vidět že snímač otáček taky funguje .avšak teplota nasávaného vzduchu ukazuje120 stupňů a teplota vody byla 3,5 stupňů což odpovídalo.
nechápu že když odpojím konektor od snímače polohy škrtící klapky tak zmizí problém s teplotou nasávaného vzduchu.
koupil se na vrakáči jinej ten monoblokovej vstřikovač a nic pořád nefunguje. když se vstříkne stříkačkou benzín do sání tak se to hned rozeběhne.fakt už nevím.nechápu že se tam ty chyby tak ovlivnujou jak když by bylo něco s kabeláží ale stou se nic nedělalo.napadá mě jěště zkusit sehnat řídící jednotku ale ta se bude muset sladit s imobilizérem?