Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

mohl by někdo jednoduše vysvětlit rozdíl mezi režimem AUTO a ECON na klimatizaci u octavie?

Předem děkuji

Režim AUTO - klimakompresor jede pořád než je dosažena požadována teplota interieru

Režim ECON - klimakompresor je vypnutý.

Upraveno od Wojnar

  • Autor

Děkuji za reakci.

Bohužel nevím co ten klimakompresor dělá. ECON využívá ohřátý vzduch od motoru? A AUTO má vlastní zařízení které se ohřívá?

Ahoj,

mohl by někdo jednoduše vysvětlit rozdíl mezi režimem AUTO a ECON na klimatizaci u octavie?

Předem děkuji

v režimu AUTO to udržuje nastavenou teplotu - chladí nebo topí - jak je potřeba, klimakompresor je zapnutý

v režimu ECON to taky udržuje nastavenou teplotu, ale nechladí, taký se využívá v zimě. Není zapojen kompresor chlazení.

v režimu AUTO to udržuje nastavenou teplotu - chladí nebo topí - jak je potřeba, klimakompresor je zapnutý

v režimu ECON to taky udržuje nastavenou teplotu, ale nechladí, taký se využívá v zimě. Není zapojen kompresor chlazení.

Dovolím si upřesnění: s režimem AUTO souhlasím ale v režimu ECON samozřejmě i chladí - pouze nepoužívá kompresor. Např. venku je 10 stupňů - na auto svítí sluníčko a v autě je 25 stupňů - Econ je schopen vychladit interiér na 10 stupňů protože chladí vzduchem z venku. Snad jsem to napsal pochopitelně. :)

  • Autor

Děkuji za odpovědi, už to chápu.

Proste režim ECON je obyčejné větrání, takže nejchladnejší vzduch bude taký jaký je venkovní vzduch

Já jen doplním, že se doporučuje během zimy několikrát zapnout klimakompresor, aby se promazal chladící směsí... Ušetříte za brzkou opravu...

mluvilo se o alespoň 15 minutách zapnutého klimakompresoru

Já jen doplním, že se doporučuje během zimy několikrát zapnout klimakompresor, aby se promazal chladící směsí... Ušetříte za brzkou opravu...

A já jen doplním, že spojka kompresoru nesepne, pokud je méně než 5 stupňů Celsia, takže v téhle zimě to ničemu nepomůže ;)

  • 1 rok později...

Při režimu AUTO nejde pouze o kompresor ! Neni to jako u manuální klimatizace pouze talčítko AC....to by trochu postrádalo smysl ne ? V tomto režimu se climatronik kompletně stará o udržení požadované teploty v kabině tzn. stará se o směr proudění vzduchu, intenzitu proudění a taky je myslim dost důležitý, že v tomto režimu se hnaný vzduch zbavuje vlhkosti ! V režimu ECON ne. Já jezdim na režim AUTO i v -20 protože opravdu nestojim o to, aby se mi pořád mlžila okna...

  • 3 měsíce později...

Zdravím, mám takový dotaz

Když climatronic topí, tak jsem si všiml, že většina teplého vzduchu jde na nohy (režim auto) a když chladí, tak je proudění vzduchu do interiéru zrovna tak jak bych si představoval, tedy všemi otvory přibližně stejnou intenzitou.Je tento jev normální?

Není nic horšího jak zima od nohou :D .

Takže za mně ANO. A mám to taky tak.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.