Přejít na obsah

Za jak dlouho vám začne topit 1,2 HTP?


Gerrik

Doporučené příspěvky

Navazují na téma nefunkční topení, a chci se zeptat za jak dlouho vám začne topit fabie 1,2 HTP? Za jak dlouho od nastartování v těhle mrazech? Jde o to že servisáci mi tvrdí že fabie nebude nikdy topit tak dobře jako felicie, prý jim k tomu chybí výkon toho jednoho válce :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všem,

jak píše Carťas,topím taky za chvíli cca do pěti minut.Jinak když se rozfajruje na plný kulky,tak to dlouho nevydržíš a musíš ubírat.Jedniný co je trochu problém a to už mám fábošku několikátou je,že je docela složitý najít nějakou "střední polohu"-buď peče nebo chladí,nic mezi tím.....

Tomáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2/40kw Mne sa zahreje na 90 C asi po 4 km jazde po meste, a keď zastavím a dlhšie stojím a vent. na trojke tak ručička teploty trochu zlezie dole asi o 3mm. Vtedy cítit, že aj menej kúri. Jeden valec proste chýba.

Z teplota -7C ak naštartujem a nechám auto na volnobeh z vent. nap.na stupeň 1 tak sa auto na 90C neohreje vôbec. Skúšal som to tak nechať cca 20 min a teplota bola stále okolo 70 C, teda ručička nedosiahla stred stupnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve válci to není, už jsem to tady někde psal. Mám 1,4 16 V a feldu 1,3. Obě začnou topit +/- stejně, ale felda se na plný výkon roztopí o poznání dřív. Fabie má v tomto směru pomalejší rozjezd, takže v těchto mrazech se mi občas zdá, že netopí. Řekl bych, že je to dané poměrem mezi primárním a sekundárním okruhem chladící kapaliny. Pokuď je ti av autě zima, tak si pořiď výhřevy sedaček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně je hlavně zima na ruce :feve: Proč se nedělají vyhřívané volanty? :p

hele a taková blbá otázka - funguje ti správně přepínání topení - nohy, sklo, hlava? Jestli máš klimu, tak si ještě přes VAG projeď serva topení (cirkulace a směšovací klapka). Pokud by byl špatný termostat, tak bys to poznal podle pomalého náběhu teploty chladící kapaliny (na budíkách)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAk jsem se na to dneska zaměřil.. venku -5. Motor se zahřál po cca 10min (asi 4km), foukat vlažný až lehce teplý vzduch začal po cca 7min z toho 2min bylo stání na semaforu. Časový rozdíl oproti Oktě jsem neměřil.

Rukavice mě nenapadli nikdy, nevím proč.. volant je koženej a studí no.. na šálu jsem si zvykl, ale rukavice ne.. řídím jednou rukou a střídám to lol pak nastavím ventlátor na volant a jak se zahřeje je to v pohodě i když pak auto zaparkuju (na krátkou dobu - po startu ukazuje tepl. motoru 50°, ale na volant se dá šáhnout)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MInus 15 doufám už na Jižní Moravě nehrozí lol každopádně se ti to zahřívá docela dlouho.. nebo taky nejezdíš na "moc plynu" jde o to, že převážnou část začátku trasy jedu do kopce a tak tomu musím trošku dát že.. takže to "točím" do 3-3,5tis ot. a pak teprv další stupeň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...