Přejít na obsah

Brzdové kotouče help


cmada

Doporučené příspěvky

Nebude, a pístkem to také není, klučina má v háji čepy, ve kteých ten brzdič jezdí. Jsou tam uvnitř pouzdra a čepy, po kterých ten brzdič jezdí. jsou to vlastně ty dva imbusy, kterými se ten brzdič povoluje. Prostě je tam problém v tom, že brzdič nesedí kolmo ke kotouči (je vyběhanej) a to dělají většinou ty čepy. Samozřejmě je dobré vše vyčistit, jak píšou kluci. Až toto uděláš, stejně hodně dlouho potvrvá, než si to správně sedne, skoro až nebezpečně

A nebo jsi koupil mrdkózní Zimmermany alá Polsko a nebo to nejsou oni. I když o Zimrech si taky myslím svoje. Vůbec bych se nedivil, kdyby to byl Starline, kdes to kupoval? Vyfoť bok toho kotouče s logem výrobce a nahoď sem foto

P.S. než děrovaný kokotiny, vymýšlení hovadin je nejlepší pro přední kotouče třeba TRW nebo ATE (což je defakto orig) - ale to je jen doporučení, tím tě nechci nějak zrazovat, důležité je, abys brzdy rychle a dobře vyřešil...

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za rady ... takže :

Vick> písty by měli chodit, když jsem to tam dával (červen 2012) kontroloval jsem je a byl připraven je rozdělat a komplet vyčistit,ale chodili bezvadně,takže jsem od toho upustil- ted zkontroluji.

ADLERos> Vyčistit přesně co ? A srovnat desky? Jak?

SUP1> čepy i s pouzdry jsem měnil za nové, staré byli vyklechtané ale staré kotouče byli hladké ale sjeté a pak už i zkroucené.

"Nebezpečně sedly" myslíš tím dobu něž si to sedne a nebo až si to sedne tak to najednou bude extra velký rozdíl v účinnosti brždění?

Zimmermany jsou "snad" orig, při koupi jsem kontroloval čísla a krabici s logama. Na bok jsem se nedíval, ani nevím že tam logo je, zkusím jak rozdělám vyfotit. Ohledně výběru jsem toho přečetl tuny i zde a výběr padl na Zimmermany sport a Ferodo premier. Takže špatně?

Čepy 2x sada http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-560057-cepy-predniho-brzdice-kit.html

kotouče - Zimmerman Sport koupený zde: http://www.mdily.cz/zimmermann-100-1216-52-brzdovy-kotouc-predni-vrtany-sport-audi-100-a4-a6-seat-exeo-skoda-superb-vw-volkswagen-passat-100121652-4a0-615-301.html

Destičky -zde http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/4b0698151j-predni-brzdove-desticky-ferodo-premier-6178.html

Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to myslel tak, že teď se Ti ty desky sjíždí nakřivo. Až to znovu usadíš a bude to rovně, budou Ti nedoléhat destičky na jedné straně a bude to brzdit menší plochou, tím pádem méně.

Ale abych řekl pravdu, takhle blbě jsem to na předku ještě neviděl. Někde bude zakopanej pes. Celý bych to rozhodil, zkontroloval hlavně ty čepy, znovu sesadil a znovu odvzdušnil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedna věc, chci měnit komplet "zadky" ale kupovat dozadu ty sport už nebudu. Mám v úvahu koupit ATE desky + kotouče. Má někdo návrh na jinou volbu? To že v předu budou děrovaný a vzadu ne mi nevadí.

Doktorone> proč desky zimmerman na ATE ? ( A koupil jsi obyč ATE a obyč Zimmerman ano?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim jestli bych dával na novej kotouč špatně sjetý desky,aby jsi si ještě nesku.. kotouče, mam tam ate sport(drážky)- hodně lidí to odsuzuje, ale mě se to za prvé líbí a za druhé jsem to měl na předchozim autě a desky nijak rychle nemyzeli, a desky jsem nejdříve chtěl brembo, ale ty prej hodně špiněj, tak jsem koupil zimermann né ty uplně obyč,byli asi za 900,. s čidlem opotřebení, za prvé je tady chválili a za druhé, to byla nejlepší volba za malé peníze, jelikož desky od ate byli celkem drahý,no a asi před zimou budu také měnit zadek, ale dam tam asi také ate power ať je to stejný, ale myslim že je jedno jestli budeš mít v předu vrtaný a vzadu hladký

 

 a že dáš na zadek komplet ATE, což  dám asi taky, ty zadky nejsou tak drahý, tak tim určitě nic neskazíš, pak jsou taky velmi dobré TRW, ty tam myslim dávaj z výroby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doktorone > Nene to jsi mě špatně pochopil,  přední kotouče nebudu měnit - jsou "nový" a nestáli zrovna málo... takže :

- předek nechám jak je jestli tam teda není nějaká bota jen vše rozeberu vyčistím, zkontroluju a namontoju zpět,

- zadek vyměním kotouče i destičky, protože je sjetej 

+ pak vše odvzdušním

 

Pak bude celá sestava - předek Zimm SPORT + Ferodo premier, zadek - ate oboje normální

požadavky na brzdy: lepší brzdná účinnost než originál, nevadnutí brzd....při zachování původních třmenů

 

Jak moc záleží na celkovém brzdném účinku na zadních kotoučích? Vím že celkový pomět určitě není 50:50....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ATE nebo TRW je skoro originál a je podle mého nejlepší volba. Já mám na předku TRW, sice jsem se plácnul přes kapsu, ale jsem spokojen. Vzadu mám nový jebkový sociální Ferrodo, ale zase až tak jebkový nejsou, páč drží dobře a ani tolik nepráší. Skočím dole ke káře a nahodím Ti sem foto těch desek

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

večer sem to taky chtěl vyfotit, ale přesně jak to má sup1, naléhá to uplně celé, mám to tam uplně stejně a TRW je asi určitě nejlepší volba, ale taky ne laciná

 

to jo, právě, že máš novej koutouč a jak ti to tam blbě naléhalo a sjeli se špatně, tak nevim jestli bych je tam takhle sjetý desky dával aby jsi si neodjebal novej kotouč, kterej jak píšeš neni uplně levnej,

 

a brzdnej poměr mám pocit že jsem se někde dočet je předek 80% a zadek 20%, max 70 na 30

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SUP1> tak disk máš krásnej jak má být :))))!  Lepší by sice byla fotka v ose kola ale to musíš mít kolo asi pryč :( leda jesti to někdo nemá vyfocený když to dělal, ale koho by to napadlo fotit...že? ;) Ale i tak je z toho poznat, že v klidu je náběh u středu disku, tak to mám ale taky.... kdyby to bylo obráceně bylo to jasný...

 

Takže podle toho brzdnýho poměru tak zadek bude brzdit 20-30 % z celku, takže -  taková teorie i kdybych dal na zadek lepší kombinaci a brzdilo to na 110% orig versus třeba nějaký SPORT tak protože to je nárust 10% tak pak celkem to bude 2-3% jestli se nepletu a pochybuju že  by toto někdo poznal.

Z toho mi vyplývá že na zadek dám ATE "obyč".

 

A hlavně dát do pořádku ten předek tam ten brzdej účinek je zásadní.

 

Souhlas?

 

Doktorone> právěže je divný, že se takhle sjeli, je možný mýt jakože "rozevřený třmen"? Podle funkce to moc není možný... třmen přece stiskne kotouč s obou stran a pokud je destička ke středu tlusčí musí začít brdit prvně tam..... tak nevím.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně, hlavně ten předek, tam je nevětší brzdná síla, zadek už jen dobržďuje, takže tam bych řek, že nemusí bejt nic speciálního, ale každopádně je to divný, jsem zvědavej čim to nakonec bude, že se ti to takhle sjíždí já ten film co na tom kotouči byl, jsem měl cca za týden pryč a to po celé ploše kotouče, divný je, že to máš na obou stranách podobně na prd, je divný, že by se na obou brzdách něco zadřelo a tak podobně, asi bych zkusil jiný desky- tady sem kupoval já http://www.hanza-autodily.cz/superb-i-3u4-passat/c-1194/, má dobrý ceny

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus asi tu reklamaci, klidně jim k tomu pošli ty fotky, co ti to udělalo s kotoučema, neřek bych že by měl bejt problém v kombinaci značek, buď to byl vadnej kus desek, ale to je malá pravděpodobnost, tak bych asi zkusil jiný desky, když tam máš ten zimmerman kotouč, tak tam dej třeba i takový desky, pak je samozřejmě druhá a horší možnost, že ta zajížděcí vrstva na kotoučích byla nějaká divná a chyba bude v kotoučích, ale to snad ne, proto bych prvně zkusil ty desky, je to levnější varianta a pokud ti vyjde reklamace, tak jedině dobře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já myslím, že ho pošlou asi do prdele. To by musel mít buď fakturu z autoservisu (pak by to reklamoval autoservis) nebo znalecký posudek kvality dílu a to by se nedoplatil. nejhorší na tom je, že není jasno, jestli je nekvalitní kotouč, nebo desky, nebo třeba něco jinýho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...právěže to vidím dost podobně :(

Možná jim stačí i argument že je to mix dvou značek a jsem....víte kde. Kdy kdo schválil, (resp. výrobce) že tahle kombinace je "oficiální" a že se může používat ? ...Myslím že nikdo... Moje argumentace, že to tu mají lidi a je to "v poho" neobstojí ani chvilku... A vyhodit 1300 Kč se mi taky zrovna nechce....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm, to je asi fakt, kdyby to bylo přes servis, tak by to reklamovali oni a snima by se možná někdo bavil, ale takhle to asi neprojde, chápu že se nechce vyhodit 1300,- ,ale zkusit jiný desky ty seneš dobrý kolem 800 ,- je podle mě ta nejlevnější varianta, která snad zabere, horší je, že to nemusí pomoct a může to bejt kotoučem, takže asi tak, já bych to řešil prvně deskama, to neni zas taková pálka a řek bych, že je tam celkem velká šance na úspěch, ono ti toho stejně asi moc jinýho nezbývá

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Taky bych to viděl na destičky. Vysvětluju si to tak, že koroze je tvrdší než deska a když bude na kotouči jedno místo koroze, vydře drážku do destičky, v místě drážky destička nepřiléhá ke kotouči, nestírá se další koroze a udělá se na kotouči udělá kroužek.

 

Taky s tím bojuju, na zadních kotoučích. Na hulváta jsem je odrbal flexou, ale je problém, že než si na sednou destičky celou plochou na takto vzniklou, nerovnou plochu kotouče, nadělají se kroužky znova, takže to chce třecí plochu destičky co nejlépe přizpůsobit tvaru povrchu kotouče.

Udělal jsem zoufalý pokus, když jsem dával nové přední kotouče, celé jsem nastříkal sprejem WD40, třecí plochu, ventilační kanálky, všechno..... A po roce - třecí plocha OK, ale to může být destičkama, ale ostatní - nepracovní plochy plochy jsou bez výrazné hrubé, odlupující se koroze. Kotouče jsou Brembo a destičky Textar. Ale může to být jen můj zkreslený subjektivní pocit - přání otcem myšlenky. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si děláš snad prdel? Buď si jí děláš, nebo jsi vážně Matěj. Flexou na kotouče a Wédéčkem je celé postříkat.

Viděl jsem koně blejt, hada chcát, ale tohle vážně ještě ne. Fakt jsem se moc zasmál, tady na fóru jsou sem tam naprosté imbecilní příspěvky, ale právě jsi vyhrál první cenu. Gratuluji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...