Přejít na obsah

Jaky sportovni podvozek a na kolik vyjde?


Luke288

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tak jak jsem před časem napsal, že ten podvozek JOM vyzkouším, tak svoje tvrzení plním. Od dnešního odpoledne je na autě, jízda s ním je výborná, přijde mi pohodlnější než sériovej podvozek. Teď je auto hodně nízko, protože už to kluci v dílně nestíhali, takže už mi to nestihli dát nahoru, takže si to asi zkusím dát nahoru sám. Jeho koupí (zatím) nelituji, jedinej problém je teď ta výška, ale auto zvednu a bude to OK. Zítra zkusím pořídit nějaké foto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jak jsem před časem napsal, že ten podvozek JOM vyzkouším, tak svoje tvrzení plním. Od dnešního odpoledne je na autě, jízda s ním je výborná, přijde mi pohodlnější než sériovej podvozek. Teď je auto hodně nízko, protože už to kluci v dílně nestíhali, takže už mi to nestihli dát nahoru, takže si to asi zkusím dát nahoru sám. Jeho koupí (zatím) nelituji, jedinej problém je teď ta výška, ale auto zvednu a bude to OK. Zítra zkusím pořídit nějaké foto.

No a o kolik to máš teď snížený tím podvozkem? Pokud to bude všechno OK tak asi do toho taky půjdu, za ty prachy...Jo a kde ti to montovali? V orig servisu nebo někde jinde?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky nad tim JOM podvozkem uvazuji je to Nemecka znacka taky by zas nemel byt tak spatnej kdyz si vemez ze pruziny HaR -50mm koupis za 5400,- jen pruziny a stavitelny podvozek od JOMU za 4990,- to je rozdil ale pomer kvalita a cena je jina a pokud to mas na takove normalni jezdeni kdy za rok najedes treba 12 -15tis km tak si myslim ze ok a nejjezdis porad po dalnicich a dlouhe trasy tak by mel vydrzet tady je okta co to ma uz 2 roky z Ostravy a porad drzi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny.

Podrobně jsem to tu pročetl, předělávám taky 1.9TDi PD kombi na RS (pomalu, ale jistě v rámci financí:)

Podvozek je akorát na řadě.

Tento od JOMu, dejme tomu že bych do toho šel po těch zdejších referencích.

Zajímá mě jestli výměnou za sportovní podvozek na to můžu potom hodit i větší origo RS brzdový kotouče, nebo co ještě se mění?????

Dělám jen do designu, v tomto se moc nevyznám, myslím jen že když jsou RS kotouče větší, tak asi nemusí sedět úchyty třmenů či co já vím, proto se obracím sem o radu.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na 1.9 vetši kotouče sou zbytečný. jinak sem se o to taky zajímal a sou přestavbový sady na větší kotouče ale přijede mi to zbytečný :)

o štelovákách sem taky uvažoval ale nevyrdžej tak dlouho jako originál RS :) ale když štelovák tak nějakej pořádnej aby šla nastavovat výška a tuhost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NJN

Na základ 77Kw určitě, to souhlas:)

Jen nevím, co mě může potkat za komplikace při výměně stávajících 288 za 312ky.

PŘESTAVBOVÁ SADA, NEHODIL BYS MI DO SOUKROMÝ ZPRÁVY NĚJAKÝ LINK (kde, od koho, u koho a za kolik)

Ono už mám 50.000 na brzdách a když už se pustím do podvozku tak proč to neudělat komplet.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...