mikee.man.cz Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 chci se zeptat, jestli u mojí oc 1.8 t, agu RV. 99 je setrvák jednohmota, nebo dvouhmota.chtěl jsem si nechat v servise vyměnit spojku tak mu volám a cápek říkal že by tam mohlo bejt taky v hajz... ložisko setrváku, tak bude muset vyměnit i stervák a sám nevěděl, co tam mám.tak jestli někdo nevíte jak se to dělí, abych se taky připravil na cenovou masáž..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Bohužel dvouhmota :-( Ale teoreticky by to mělo jít nahradit jednohmotou z 1.8 bez turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikee.man.cz Vloženo 13. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2009 to mi bylo jasný při mý smůle, že nestačí jenom vyměnit spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikee.man.cz Vloženo 13. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2009 a ještě jednu deb. otázku, jaký je rozdíl v tý dvouhmotový, v životě jsem ji neviděl ani nefím jak to funguje.vim akorát, že sou tam snad nějaký pružiny nebo co....diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Dvojhmota su vlastne dva kotuce , ktore su spojene pruzinami na tlmenie "kopancov" od motora pri rozbiehani na nizsie otacky.Pri dvojhmotovom zotrvaku sa myslim montuje spojk.lamela bez tych pruzin v strede(tie su vlastne presunute do zotrvaku). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 No pokud bude setrvák dobrý, není nutné ho měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Babuč Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Chlapi, mám podobný problém. Prosím o radu. Ocatvia I. Combi, R.V. 1998, motor AGR 1.9l tdi 66kw a setrvák v píchi. Chtěl bych dát jednohmotu. Jakou?? Kde ji vzít?? Za kolik?? Je tutáč že tam půjde s orido spojkou?? Zvuky a klepoše pod dva tisíce mne drtí. To žigulík nedělal. :-)) Díky za každou dobrou radu!!! babuc@post.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Jestli máš sériový výkontak klidně sadu Valeo, čtyřdílnou. Tam je jednohmotový setrvák, normálně stojí cca 13500kč, ale Jenda T4 jí má na Dieselpower fóru za 4000kč, což je bomba cena. S origo spojkou, která je na dvouhmotu to zkombinovat nejde. A nebo jestli chceš ladit tak sadu poskládat, ta Valeo není na dlouhodobý velký výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Babuč Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Moc díky za radu!! Mám origo výkon, 66kW a fakt mi stačí. Jakou tipuješ s Valeo sadou z dieselpower výdrž?? Cena je fakt bombová. Já měl hlavně strach jestli sedne rozměrově na šrouby a na tisícihran. Mám motor AGR a auťák tuším 7 měsíc 1998. Díky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Jo sedne, výdrž při tomhle výkonu bude jako u standartní spojky. Na firemní Tranzity jsou těmahle sada Valeo dvoihmoťáky nahrazoval a zatím bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Nedávno jsem měnil také dvouhmotu na své octuli 1,TDI 66kw ALH vydržela necelých 240tis.km a šla kouřit auto je chiplé už od začátku takže mi bylo doporučeno vyměnit dvouhmotu za jednohmotu což jsem taky udělal jenže jak tu bylo napsáno výše musíš vyměnit komlpet spojku ,přítlačák ,lamelu ,a ložisko cenově mi to vyšlo na nějakých 8000kč i zprací jo a spojka je tam komplet z fábie 1.TDI 74 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Babuč Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 A jak je to s hlučností v nízkých otáčkách a jednohmotou?? Na dieselpower dost lidí prská že auťák začal na volnoběh řachtat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Bez problémů rachtá to jen při jednohmotě 240mm na 6q škatuly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 A jak je to s hlučností v nízkých otáčkách a jednohmotou?? Na dieselpower dost lidí prská že auťák začal na volnoběh řachtat. No u mě naprosto v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Nedávno jsem měnil také dvouhmotu na své octuli 1,TDI 66kw ALH vydržela necelých 240tis.km a šla kouřit auto je chiplé už od začátku takže mi bylo doporučeno vyměnit dvouhmotu za jednohmotu což jsem taky udělal jenže jak tu bylo napsáno výše musíš vyměnit komlpet spojku ,přítlačák ,lamelu ,a ložisko cenově mi to vyšlo na nějakých 8000kč i zprací jo a spojka je tam komplet z fábie 1.TDI 74 kw těch 8tis je za spojku nebo + ta jednohmota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 těch 8tis je za spojku nebo + ta jednohmota? Za komplet vše sachcs i s prací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Za komplet vše sachcs i s prací no tak to je bobma cena! Kde ti to dělali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 no tak to je bobma cena! Kde ti to dělali? Dělal mi to kamarád automechanik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Béďo, ale ty tam bohužel jednohmotu nedáš, teda dáš, ale sada stojí kolem 30tkč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Béďo, ale ty tam bohužel jednohmotu nedáš, teda dáš, ale sada stojí kolem 30tkč. děkuji Tome Na kolik vyjde nová dvouhmota? A je lepší tam dát kterou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Ahoj, kolega v práci mně upozornil na zajímavý problém, že při parkování z kopce, nebo do kopce, se při zařazeném kvaltu, construkt-zpátečka, stlačují ty pružiny u dvojhmotového sertváku a dříve odejdou. Je to pravda? A je dvojhmotový setrvák i na 1,6 75kW? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Na 1.6-75kw je klasika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Na 1.6-75kw je klasika. Díky, můžu klidně zamykat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.