Přejít na obsah

Setrvačník 1.8T


mikee.man.cz

Doporučené příspěvky

chci se zeptat, jestli u mojí oc 1.8 t, agu RV. 99 je setrvák jednohmota, nebo dvouhmota.chtěl jsem si nechat v servise vyměnit spojku tak mu volám a cápek říkal že by tam mohlo bejt taky v hajz... ložisko setrváku, tak bude muset vyměnit i stervák a sám nevěděl, co tam mám.tak jestli někdo nevíte jak se to dělí, abych se taky připravil na cenovou masáž..... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, mám podobný problém.

Prosím o radu. Ocatvia I. Combi, R.V. 1998, motor AGR 1.9l tdi 66kw a setrvák v píchi. Chtěl bych dát jednohmotu. Jakou?? Kde ji vzít?? Za kolik?? Je tutáč že tam půjde s orido spojkou?? Zvuky a klepoše pod dva tisíce mne drtí. To žigulík nedělal. :-))

Díky za každou dobrou radu!!! babuc@post.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli máš sériový výkontak klidně sadu Valeo, čtyřdílnou. Tam je jednohmotový setrvák, normálně stojí cca 13500kč, ale Jenda T4 jí má na Dieselpower fóru za 4000kč, což je bomba cena.

S origo spojkou, která je na dvouhmotu to zkombinovat nejde.

A nebo jestli chceš ladit tak sadu poskládat, ta Valeo není na dlouhodobý velký výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc díky za radu!! Mám origo výkon, 66kW a fakt mi stačí. Jakou tipuješ s Valeo sadou z dieselpower výdrž?? Cena je fakt bombová. Já měl hlavně strach jestli sedne rozměrově na šrouby a na tisícihran. Mám motor AGR a auťák tuším 7 měsíc 1998. Díky!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem měnil také dvouhmotu na své octuli 1,TDI 66kw ALH vydržela necelých 240tis.km a šla kouřit auto je chiplé už od začátku takže mi bylo doporučeno vyměnit dvouhmotu za jednohmotu což jsem taky udělal jenže jak tu bylo napsáno výše musíš vyměnit komlpet spojku ,přítlačák ,lamelu ,a ložisko cenově mi to vyšlo na nějakých 8000kč i zprací jo a spojka je tam komplet z fábie 1.TDI 74 kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem měnil také dvouhmotu na své octuli 1,TDI 66kw ALH vydržela necelých 240tis.km a šla kouřit auto je chiplé už od začátku takže mi bylo doporučeno vyměnit dvouhmotu za jednohmotu což jsem taky udělal jenže jak tu bylo napsáno výše musíš vyměnit komlpet spojku ,přítlačák ,lamelu ,a ložisko cenově mi to vyšlo na nějakých 8000kč i zprací jo a spojka je tam komplet z fábie 1.TDI 74 kw

těch 8tis je za spojku nebo + ta jednohmota?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

kolega v práci mně upozornil na zajímavý problém, že při parkování z kopce, nebo do kopce, se při zařazeném kvaltu, construkt-zpátečka, stlačují ty pružiny u dvojhmotového sertváku a dříve odejdou. Je to pravda? A je dvojhmotový setrvák i na 1,6 75kW?

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...