Přejít na obsah

Babuč

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Babuč

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím!! Mám ten samý problém. Kamarád na BMW totéž a problém se již neobjevil po výměně brzdové kapaliny. Jde o to že ve vystavovacím válci spojky se nahromadí srágory a nedej bože bublinky. V teple pak dělají problém. Já už došel jednou po dlouhé cestě do takového stavu, že jsem nemohl zařadit nic. Musel jsem za jízdy roztočit motor na otáčky převodovky, chroustlo to a kvalt zapadl. Takto jsem doskákal dom a ráno se vše tvářilo jako by se nic nedělo.¨ Kdy jsi naposledy měnil brzdovou kapalinu??? Nezapomněl jsi vypustit a odvzdušnit také spojkový okruh??? Já jí budu měnit v týdnu.
  2. A jak je to s hlučností v nízkých otáčkách a jednohmotou?? Na dieselpower dost lidí prská že auťák začal na volnoběh řachtat.
  3. Moc díky za radu!! Mám origo výkon, 66kW a fakt mi stačí. Jakou tipuješ s Valeo sadou z dieselpower výdrž?? Cena je fakt bombová. Já měl hlavně strach jestli sedne rozměrově na šrouby a na tisícihran. Mám motor AGR a auťák tuším 7 měsíc 1998. Díky!!
  4. Chlapi, mám podobný problém. Prosím o radu. Ocatvia I. Combi, R.V. 1998, motor AGR 1.9l tdi 66kw a setrvák v píchi. Chtěl bych dát jednohmotu. Jakou?? Kde ji vzít?? Za kolik?? Je tutáč že tam půjde s orido spojkou?? Zvuky a klepoše pod dva tisíce mne drtí. To žigulík nedělal. :-)) Díky za každou dobrou radu!!! babuc@post.cz
  5. Nene, je to tutáč!! Mněřil jsem i ohmetrem a byly tam přechody od 300 ohm do deseti kil podle toho jak jsi zatlačil do tý černý fujfajzly. Sirkou jsem tlačil. Nevodivou. Hi. Je to jak nový!! Bez nejmenšího problému a s hladkým chodem. Ty signály jsou sice 12V úrovně, ale se strašně malým proudem a tak ovlivnitelné i malým přechoďákem. Prostě se zas jednou zadařilo. Díky za komentáře!!
  6. Tak kamarádi, včera jsem od Milana dostal podložky do mé OCT I. Jsou dokonale provedené, a pasují jak pr na hrnec. Povrch je natolik dokonalý že mi to nedalo a Míly jsem se musel ptát nemá li NC frézku. Vše dělá rukama a já odhazuji svůj klobouk v hluboké pokloně!!! Naprostá dokonalost. Děkuji!! Mílo, vše nej k včerejšímu svátku!!!
  7. Zdravím přátelé!! Dovoluji si poděliti se s Vámi o zkušenost. Blinkry mi najednou při pomalejším vrácení rukou do nulové polohy začaly cvrkat jako cvrček. I sňal jsem volant, demontoval Lucase a pomocí čtyř šroubků a několika západek jej s odvahou rozšrouboval a otevřel. Čekal jsem hop a skok a hledání pérek po zemi. Nic takového. Celkëm ¨čtyři díly s jasnou polohou. Světla spínáme přeci jen trochu proudem a pomocí tří kontaktů /masívních/ na boku. Ty nás netrápí. Na dně vaničky je ovšem sada měděných plíšků zastříklých v umnělé hmotě. Ty jsou spínány posuvkami /2/ z mosazi. Ta je trochu tvrdší nežli měď. Dochází k tomu, že se měď stírá a měděným prachem se plní vazelína jíž jsou Cu dráhy mazané. Protože se nespínají velké proudy ale jen digitální signály pro blikací jednotku, ta dostává informace nejasné díky svodům ve vazelíně v přepínači Lucase. Takže tedy vykoupal jsem vanu v benzínu, nanesl novou silikonovou vazelínu a vše zkompletoval. Lucas jede jak za mlada. Pokud by jste někdo výše uvedený postup praktikoval, tak vězte že při každém přerušení Cu dráhy je dírka jež usnadňuje čištění. Tou je třeba čistě vidětz zkrz. Pokud tomu tak je, směle vše smontujte a těště se z lucase jak nového. Není třeba se bát i trochu více solventu, neb technický benzín plast Lucase nerozpouští. Držím všem palce!!! p.p.
  8. No tak bacha na vazelínu!! Já jsem ji po předchozím majiteli vyplavoval ze svých zámků benzínem, neb byla plná prachu a nečistot. Vazelínu ano, ale jen tam, kde se nedostane prach a nebo ji cyklicky mněnit!! Pokud budeš chtít spolehlivě promazat zámek tak grafitem. Dělaj ho jako sprej a nebo ve flaštičce podobné kapkám do očí. Je to prášek a maže jak vzteklej. Pak je klid. Pro tvůj problém bych nejdříve zkusil vyndat vložku zámku, promazat WD40 nebo MD sprejem, rozhýbat, vyčistit benzínem a po vyschnutí profouknout grafitem. Vložku vyndáš i bez sundavání tapecu takže to moc nebolí. Držím palec!!!
  9. Babuč

    Foto zamku...

    Také jsem si zacvakal a vyndaval o5 zámek ven abych mrzkou pružinu nasadil. Po třech pokusech se zámkem venku jsem se na to vykašlal. Vyzkoušel jsem odpor kliky na dveřích spolujezdce, byl stejný jako na řidičových s vypadlou pružinou a já usoudil že to asi tak má holt být. Funguje to s vycvaklou pružinou. Bez debat.
  10. Zdravím kamarádi ve zbrani. Pokud máme vybitou baterku v autě a zaslepené zámky, zbývá nám šance 50 na 50. Pokud jsme ti šťastnější, máme na své oktávce tažné zařízení a elektrickou zásuvku. Není co dodat. V té je +12v a zem. Pokud nabíjecí proud jejž tudy poženeme do baterky nepřekročí max proud jištění zásuvky, je to otázka chvíle a jsme legálně v autě. Pokud ovšem tažné není, je problém. Doufám že jsem někoho trochu inspiroval. P.S. zítra jdu do zámků a vakl-kontaktů. Takže pořešeno, rozsypanej mikrospínač LP dveří. Nahrazen Ruským pro zatím. Navíc v kapse kufru kombíka na svazku kabelů do dveří 5. zoxidovaný konektor ale totálně. Konektor nemaje, dráty jsem kvalitně sletoval a zaizoloval do smršťovaček s lepidlem. Vše maká jak vichr. Jediný problém, nevíte proč se při zamykání spustí motor na zamknutí 2x za sebou?? Nepříjde včas impuls že je zavřeno a automat to zkusí znovu nebo proč??? Jináč vše v pohodě.
×
×
  • Vytvořit nový...