Publikováno Leden 13, 200916 r chci se zeptat, jestli u mojí oc 1.8 t, agu RV. 99 je setrvák jednohmota, nebo dvouhmota.chtěl jsem si nechat v servise vyměnit spojku tak mu volám a cápek říkal že by tam mohlo bejt taky v hajz... ložisko setrváku, tak bude muset vyměnit i stervák a sám nevěděl, co tam mám.tak jestli někdo nevíte jak se to dělí, abych se taky připravil na cenovou masáž.....
Leden 13, 200916 r Bohužel dvouhmota :-( Ale teoreticky by to mělo jít nahradit jednohmotou z 1.8 bez turba.
Leden 13, 200916 r Autor a ještě jednu deb. otázku, jaký je rozdíl v tý dvouhmotový, v životě jsem ji neviděl ani nefím jak to funguje.vim akorát, že sou tam snad nějaký pružiny nebo co....diky
Leden 13, 200916 r Dvojhmota su vlastne dva kotuce , ktore su spojene pruzinami na tlmenie "kopancov" od motora pri rozbiehani na nizsie otacky.Pri dvojhmotovom zotrvaku sa myslim montuje spojk.lamela bez tych pruzin v strede(tie su vlastne presunute do zotrvaku).
Leden 14, 200916 r Chlapi, mám podobný problém. Prosím o radu. Ocatvia I. Combi, R.V. 1998, motor AGR 1.9l tdi 66kw a setrvák v píchi. Chtěl bych dát jednohmotu. Jakou?? Kde ji vzít?? Za kolik?? Je tutáč že tam půjde s orido spojkou?? Zvuky a klepoše pod dva tisíce mne drtí. To žigulík nedělal. :-)) Díky za každou dobrou radu!!! babuc@post.cz
Leden 14, 200916 r Jestli máš sériový výkontak klidně sadu Valeo, čtyřdílnou. Tam je jednohmotový setrvák, normálně stojí cca 13500kč, ale Jenda T4 jí má na Dieselpower fóru za 4000kč, což je bomba cena. S origo spojkou, která je na dvouhmotu to zkombinovat nejde. A nebo jestli chceš ladit tak sadu poskládat, ta Valeo není na dlouhodobý velký výkon.
Leden 15, 200916 r Moc díky za radu!! Mám origo výkon, 66kW a fakt mi stačí. Jakou tipuješ s Valeo sadou z dieselpower výdrž?? Cena je fakt bombová. Já měl hlavně strach jestli sedne rozměrově na šrouby a na tisícihran. Mám motor AGR a auťák tuším 7 měsíc 1998. Díky!!
Leden 15, 200916 r Jo sedne, výdrž při tomhle výkonu bude jako u standartní spojky. Na firemní Tranzity jsou těmahle sada Valeo dvoihmoťáky nahrazoval a zatím bez problémů.
Leden 15, 200916 r Nedávno jsem měnil také dvouhmotu na své octuli 1,TDI 66kw ALH vydržela necelých 240tis.km a šla kouřit auto je chiplé už od začátku takže mi bylo doporučeno vyměnit dvouhmotu za jednohmotu což jsem taky udělal jenže jak tu bylo napsáno výše musíš vyměnit komlpet spojku ,přítlačák ,lamelu ,a ložisko cenově mi to vyšlo na nějakých 8000kč i zprací jo a spojka je tam komplet z fábie 1.TDI 74 kw
Leden 15, 200916 r A jak je to s hlučností v nízkých otáčkách a jednohmotou?? Na dieselpower dost lidí prská že auťák začal na volnoběh řachtat.
Leden 15, 200916 r A jak je to s hlučností v nízkých otáčkách a jednohmotou?? Na dieselpower dost lidí prská že auťák začal na volnoběh řachtat. No u mě naprosto v pohodě
Leden 16, 200916 r Nedávno jsem měnil také dvouhmotu na své octuli 1,TDI 66kw ALH vydržela necelých 240tis.km a šla kouřit auto je chiplé už od začátku takže mi bylo doporučeno vyměnit dvouhmotu za jednohmotu což jsem taky udělal jenže jak tu bylo napsáno výše musíš vyměnit komlpet spojku ,přítlačák ,lamelu ,a ložisko cenově mi to vyšlo na nějakých 8000kč i zprací jo a spojka je tam komplet z fábie 1.TDI 74 kw těch 8tis je za spojku nebo + ta jednohmota?
Leden 18, 200916 r Béďo, ale ty tam bohužel jednohmotu nedáš, teda dáš, ale sada stojí kolem 30tkč. děkuji Tome Na kolik vyjde nová dvouhmota? A je lepší tam dát kterou?
Leden 22, 200916 r Ahoj, kolega v práci mně upozornil na zajímavý problém, že při parkování z kopce, nebo do kopce, se při zařazeném kvaltu, construkt-zpátečka, stlačují ty pružiny u dvojhmotového sertváku a dříve odejdou. Je to pravda? A je dvojhmotový setrvák i na 1,6 75kW? Díky za odpověď.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.