Přejít na obsah

Automobilky maji velké problémy


Romariooo

Doporučené příspěvky

tak pokud chceš můžeš to navrhnout někomu kdo se o to stará o tu výměnu jsme forma Limagroup s.r.o. www.limagroup.cz já ti bohužel nabídku tady od stolu neudělám to se musí domluvit šéf si to přijede zaměřit říci detaily a pak se uvidí dále. Jinak děláme okna z profilů VEKA, čili žádná polská mrdka, které se ti časem zkroutí.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás ve firmě to vzali opravdu šmahem - v prosinci 130 lidí :kol-43: - jen to fičelo!!! A uvidíme, jak bude dále.

Co se týká ČEZu - chápu že je to kolos, ale proč s..ou do obyč lidí nechápu - kdyby si Roman :kol-134: a podobní, nedával tak štědrý vánoční dárek (xx milionů) tak je myslím vše v pohodě.

Svítit se bude i nadále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pernikář: ano.Máš pravdu.Docela z toho mám strach ale snad rok 2009 nějakým způsobem překleneme a bude zase dobře.

Ten strach je docela na místě. Já taky nejsem moc klidnej... Je tady ale jeden problém. Dokud se budou všichni chovat stylem: "Po přízni řízni!" a všude budou akorát nenažranci s ostrými lokty, který nedovedou nic jinýho než ještě drancovat ten zbytek, tak nevím nevím...

Do politiky se nechci montovat. Ale když jsem slyšel zprávy o začátku našeho předsednictví v EU, bylo mi z toho trošku ani ne smutno, ale na blití. Nejdříve se ozývaly řeči o vzájemné domluvě, řešení krize atd... a ještě ten večer začala řežba aktérů: Čunek, Kalousek, Topolánek. A jsme u toho! Pouze další důvod proč se bát a mít pocit jako na trní, protože se není možno domluvit, natož aby se drželo pohromadě. Co víc dodat?

:feve::ble:unsure::(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten strach je docela na místě. Já taky nejsem moc klidnej... Je tady ale jeden problém. Dokud se budou všichni chovat stylem: "Po přízni řízni!" a všude budou akorát nenažranci s ostrými lokty, který nedovedou nic jinýho než ještě drancovat ten zbytek, tak nevím nevím...

Do politiky se nechci montovat. Ale když jsem slyšel zprávy o začátku našeho předsednictví v EU, bylo mi z toho trošku ani ne smutno, ale na blití. Nejdříve se ozývaly řeči o vzájemné domluvě, řešení krize atd... a ještě ten večer začala řežba aktérů: Čunek, Kalousek, Topolánek. A jsme u toho! Pouze další důvod proč se bát a mít pocit jako na trní, protože se není možno domluvit, natož aby se drželo pohromadě. Co víc dodat?

:feve::ble:unsure::(

Com-aaR:musíme to nějak přežít!!!

vittorio: Přeji Vám ať to pokud možno všichni co dělají pro automobilový průmysl ať to přežijete!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejhorší je, že se to vědělo předem, že to k nám dojde. Ale naši poslanci na to srali a říkali že nám se to vyhne. Místo, aby se na krizi připravili. A teď když to je to v hajzlu tak teprv teď horkou jehlou sestavují různé ekonomické rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pro Hyundai jako jedna f, z subdodavatelu interierových dílu, je sklad na 2 měsíce nepřetržité výroby naplněn, další výrobky není kde skladovat, takže se odstaví provoz, někteří zaměstanci budou propuštěni, co se týče vedení a procesáku tak se najede na program jak zlevnit náklady na výrobu a v praxi se bude testovat výroba z levnějších materiálů, vše na novo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak pridam, delam v GB Oxford v BMW vyrabime pouze MINI a nas krize pekne zacina pohlcovat. Jeden takovej problem u MINI je ze co kus jede z vyroby uz ma sveho majitele vse na zakazku. Nevyrabime nic do zasoby atd. takze ted jsme byli prez Vanoce mesic doma a to jen za hodiny ktere si pak budeme muset v budoucnu odmakat do toho propustili nejakejch 400lidi no a ted se spekuluje ze bude dalsi propousteni a to cca 1200lidi a to uz jdu tez :feve: Takze se jen ted modlim aby k tomu nedoslo sice MINI ma nejmensi pokles u BMW v zakazkach ale kdo vi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My děláme různé lanka a řadící systémy. V červenci téměř 900 lidí všech možných národností a jelo se na 4 směny. O lidi byl doslova boj, protože jsme v areálu vedle Tatry. PQ24ka pro Fabie a spol. byla věčně v krizi a nestíhala, FORD to samé. Teď s bídou 2 směny a v pátek jsme doma na 60%. Linka pro Lagunu max. 1-2 směny týdně. Co bude dál nikdo neví. Nedostali jsme ani kalendáře na stůl, každá čtvrtá zářivka na hale se vymontovala a pokud se něco vysype na mašině a není nezbytně nutné to opravit, tak je příkaz neopravovat. Nyní máme asi 600 lidí a je jasné, že tento stav není dlouhodobě udržitelný. Utéct není kam. Management ná nová auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ze se nam to vyhne ne ale ze nas to nezasahne tak strasne jako zapad, coz diky zdravymu bankovnimu systemu (relativne) jeste neni tak strasny...

automobilky davaj vse na zapad kde se to propada, ale taky si vemte jak to media prifouknou vsechno a lidi se pak bojej a auta si nekoupej ze ano :)

tak dokud se to propousteni nedotkne nekoho z nas (dikybohu me nemuze) tak je to este fajn...ale my sme oproti letosnim cilu -30 procent uz ted v lednu, ale to se zlepsi :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zarazi me jedna vec, proc VW koncern zada EU o dotaci 1miliard EURO, aby nemuseli "propoustet" a vzapeti na to zverejni, ze jejich zisky byly (mam pocit) za posledni qvartal +32% v cistem ... Dokonce i skodovka si polepsila a mela jeden "z nejlepsich" roku prodejnosti ... Podobne taky u Ceske Sporitelny, ktera mela dokonce za posledni 3/4 roku cisty zisk 68,7% !!!! Mam pocit, ze "krize" dost firem vyuziva pro to, aby se zbavila nepotrebnych a napakovala si jeste vic ...

Navic na "krizi" vydelava nejvic normalni smrtelnik (auta jsou treba levnejsi, nafta pada, apod.)

Editováno: , autor: Zdenal C.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já zatím nemám pocit, že na tom vydělávám. Dřív jsem si myslel, že je vše v naprostém pořádku a nafta byla to nejmenší. Např. nemám vlastní bydlení a teď jsem jenom rád, že jsem si nic nepořídil, i když na to teoreticky peníze byly (samozřejmě hypo). Nyní prémie nula, v pátek bez práce a to je asi jen začátek. Nepropadám panice, ale bylo lépe a budoucnost je nejistá. A automotive, ve kterém dělám, je momentálně v řiti dost. Když vidím kolegy, kteří pod dojmem jistoty a prosperity houfně začali stavět baráky, do kterého mne žena mimochodem taky tlačila, nezávidím jim a jsem rád, že platím nevelký nájem a přežiju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou oblasti, např. Kopřivnice, sídlo firmy, kde automotive živí ne některé, ale drtivou většinu populace a věřte mi, že nálada není vůbec dobrá. Já si můžu zatím celkem pískat, protože nouzí netrpím, ale dělníků je mi líto a těch je většina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel, to vzdycky odnesou delnici "smrtelnici" ... a nekdy na ukor toho, aby si nahore nemuseli stahovat opasky ... chapu pana Martina Romana, ze by prece nemohl dostat o neco mene milionu na premiich, pche pod onech 667milionu nejde ...

Editováno: , autor: Zdenal C.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...