Přejít na obsah

spotreba TSI versus TDI


Kuba78

Doporučené příspěvky

hoj vsem, ,mam dilema - co objednat za sluzebni auto.

1.8 TSI 118 KW automat versus manual versus 2.0 TDI CR 125 KW manual. vsecko v eleganci + par drobnosti jako priplatkova vybava.

problem je spotreba - rad bych vedel zkusenosti v dalnicim rezimu 160-180 kmph, hlavne u toho TSI.. bojim se ze s tim budu jezdit za 10 :-(vim ze okresky by mohly byt v poho, ale mam strach z mesta a dalnice tam to asi u toho benzinu poleti..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Superb II 1.8TSI DSG nám prozatím jezdí za 8,5l(zatím v záběhu najeto okolo 5000Km)

Předchozí OII 2.0TDI (103Kw manuální 6st.) v podobném režimu měla spotřebu 5,8.

Kultura jízdy všemi deseti pro 1:8TSI DSG a jinak já když frčím po dálnici tak jezdím do 8l.

Samozřejmě při vysokých rychlostech nafta žere méně.

Volba je na tobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoj vsem, ,mam dilema - co objednat za sluzebni auto.

1.8 TSI 118 KW automat versus manual versus 2.0 TDI CR 125 KW manual. vsecko v eleganci + par drobnosti jako priplatkova vybava.

problem je spotreba - rad bych vedel zkusenosti v dalnicim rezimu 160-180 kmph, hlavne u toho TSI.. bojim se ze s tim budu jezdit za 10 :-(vim ze okresky by mohly byt v poho, ale mam strach z mesta a dalnice tam to asi u toho benzinu poleti..

mam SII TDI 103KW čip na 125 najeto zatím jen 2500km průměr 5.9 a to jezdím hodně svižně.známý má TSI a jezdí pruměr necelých 9.ale při 15km úseku /kdo bude dřív na chatě/ já11l aon 20 výkonově stejné,TSI se musí proti naftě točit aby jelo.při normální jízdě jsem měl pocit že proti naftě nejede.ale jinak jsem o něm uvažoval taky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sem na to koukal a nektery cisla sou pomerne vysoky.. superby s TSI tam maji kolem 10 litru.

No a? Nektere TDI tam maji pres 8 litru. Proste nekdo jezdi jen ve meste... Podle mne pro normalniho cloveka je TSI lepsi volba (vyrazne nizsi cena motoru, pruznost, tichost, nizssi hmotnost, nema dpf, aktualne nizsi cena benzinu) a resit u auta za skoro mega, ze se ti mozna az najedes 200tis km nafta vyplati o par tisic korun je setreni na nepravem miste.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ono je to o tom ze cena obojiho je v podstate stejna (855 vs 870 kreditu) ale hlavne ta je mi sumak pac to je sluzebni auto a do limitu se vejdu. stejne tak je mi sumak nejaky ceny dilu nebo servisu pripadne kolik to vydrzi (zrovna neska odesla turbina kolegovi na pasiku.. uz byl holt moc starej a ulitanej, rok vyroby listopad 2008)

jedine co ja resim je spotreba - soukrome km platim benzin sam a sluzebni km se proplaci podle papirove spotreby. takze bych nerad dotoval firmu nejak vyrazne na benzinu.. a dost z mych km sluzebnich i soukromych nalitam po dalnici, proto porad resim ten dalnicni prumer.

je to klasika - rozum rika nafta (jedine plus spotreba) srdce rika benzin (tichy, pruzny, nedela kadle, nesmrdi jak hnuj).

Editováno: , autor: Kuba78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jaké máte kdo zkušenosti s novým 2,0TDI CR 125Kw DPF, ale dle mých osobních zkušeností s CR u jiných značek (Peugeot 407 2,0HDI 100Kw, Toyota RAV4 130Kw D-CAT) nebude jezdit za 5,8l na 100Km jako PD, nýbrž odhaduji od 6,5l do 7l na 100Km( při divoké jízdě možná i více). Možná se pletu, ale spíše nebudu daleko od pravdy. Samozřejmě že u služebního auta není potřeba řešit cenu a servis, který u nás převážil misku vah na stranu TSI. Nehledě na to že v době objednávky byl rozdíl v ceně 100000Kč, což se nemohlo nikdy u TDI vrátit. V listopadu ovšem snížili cenu a najednou je mezi těmito motory rozdíl pouze 50000Kč.

Jinak 7st. DSG je hodně návyková záležitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoj vsem, ,mam dilema - co objednat za sluzebni auto.

1.8 TSI 118 KW automat versus manual versus 2.0 TDI CR 125 KW manual. vsecko v eleganci + par drobnosti jako priplatkova vybava.

problem je spotreba - rad bych vedel zkusenosti v dalnicim rezimu 160-180 kmph, hlavne u toho TSI.. bojim se ze s tim budu jezdit za 10 :-(vim ze okresky by mohly byt v poho, ale mam strach z mesta a dalnice tam to asi u toho benzinu poleti..

Pokud to je sluzeba tak neni co resit, ja jel 180kmh tacho s OII 1,8TSi a budes rad ze se vejdes do 10L ... s naftou pocitej tak prumer 7,0L pri svizne jizde a benal tka 9.5L pokud to bude vic honit tak se to samodrejme bude o hodne vic rozchazet..

PS: Dnesni TDi CR nesmdi, ani necoudi pac maji debilni DPF cti brza vykonu :)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím,že Micar to nasapl přesně.jezdil jsem s oběmi,ale jen tak kolem komínu-né dálnici a rozdíl byl 3 Litry-při běžné normální jízdě.Benzín je sice levnější-když budu počítat 2 Kč je to na 3 litrech ušetřených 6 Kč v ceně PHM,ale nějakých cca 70 Kč na litrech a bude hůž,ono to za chvíli zase půjde přes 30 kč.

Co se týče pružnosti tak jsem byl tedy TSi dost zklamán.Auto jede pěkně,né že né,ale my,co jsme zvyklí na Diesel je benál prostě divný.Aby jel,musí se točit,kdežto diesel jede od spodu.je fakt,že okolo 5000 Ot už moc krou´táku nedá a TSi jede,ale zase papká.osobně bych neřešil co je lepší,ale co více vyhovuje každému.

Jinak 2,0 sice mají DPF,ale myslím,že to pomalu začínají vychytávat a vím o autech,co mají 200.000 a DPF původní a bez problému.Slyšel jsem od šéfa techniků ze škoda servisu,že u TSi byl docela prodlém s ucpávajícími se sacími koši a defektem motoru z důvodu přestávání mazivosti.

člověk si nevybere-je to jako s 2,0 TDi motory.Jsou kluci,co nadávají a měli problému tři řitě a jsou takoví co mají 200.000km a na nic nesáhli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak cenu nahradnich dilu pripadne servisu nebo vydrz u sluzebniho neresim. po 140 kkm stejne dostanu novy. v pondeli jdu projet TSI DSG na dalnici a rozhodnu se, alezatim je to na 90 procent benzin. i kdyz je ten TDI CR pomerne dobre odhlucneny, ja to proste porad slysim jak to duni a dela kadle kadle. a smrdi to furt, filtr nefiltr :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby: ja si zase nemohu zvyknout na 2.0TDI a její nesmyslnou výkonovou špičku. V obou SI i SII si v 1.8T (TSI) jsem po motorické stránce naprosto spokojený.

A DSG u SII 1.8TSI mi plně vyhovuje a dle mého názoru k tomu autu patří. Pokud budu člověk chtít auto na divočení , nekoupí si SII, ale třeba Hondu Accord nebo Mazdu 6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby: ja si zase nemohu zvyknout na 2.0TDI a její nesmyslnou výkonovou špičku. V obou SI i SII si v 1.8T (TSI) jsem po motorické stránce naprosto spokojený.

A DSG u SII 1.8TSI mi plně vyhovuje a dle mého názoru k tomu autu patří. Pokud budu člověk chtít auto na divočení , nekoupí si SII, ale třeba Hondu Accord nebo Mazdu 6.

Na divoceni si koupi spis STcko aj hothatche, jinak i 2,0Tdi se da pekne upravit SW kdyz sme byl naposled na upravu SW tak tam meli na brzde prave 2,0Tdi a mela krasny prubeh tahla do 4700ot a zadny kopance jako v serii, nabrzdilo se s lehkym SW 175PS 410Nm jestli si pamatuju dobre..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cituji pasáž z tohoto testu OII s motorem 1,8 TSI ... ;)

"Právě osmnáctistovka je trumfem, který Octavii posouvá o třídu výše. Ostatní motory jsou o kategorii níže, ale 1,8 TSI se vyrovná japonským dvoulitrům, ale i evropským šestiválcům. Jeho síla je v zátahu od nejnižších otáček, ve schopnosti ukázat tah odspodu až do 6 000 otáček, kdy je nutno řadit. Škoda jen dlouhých převodů šestistupňového manuálu, které ubíjejí přirozenou agilitu motoru. Inu, je to stále motor TSI a TSI Volkswagen chápe i jako synonymum ekologičnosti. A ač o tom nejsme přesvědčeni, předlouhé převody jsou dnes považovány za zaručenou cestu k nízké spotřebě a tedy i emisím CO2..."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi nejeli s japonskými motory.Myslím si,že právě Hondy jsou na špici

jisteze honda motory jsou na spici, ale priznejme si na rovinu, v nizkych otackach je to line a pravy zivot zacina az za 4 tisici otacek. kdyz ma clovek pred sebou peknou, suchou okresku s dobrym povchem, je to radost trosku vymest pavuciny, uzit si bleskove reakce plynu a poslouhat koncert pri 6-7 tisic otackach.

ale pri bezne jizde, kdyz vetsinou jedete na nizsi otacky, proste obcas ten vykon neni a je treba podrazovat. Tady proste maji TDI navrch - jaxe rika, tahnou vocpoda, pyco :-) teda spise kopou. TSI je vyborny v nizkych otackach ale tahne jak japonske motory az do vysokych.

rek bych ze muzu porovnavat, najel sem tisice km s TDI PD, nejaky ty km se subaru motory, honda, TDI CR, HDI, benziny od 1,2 HTP po 5.0 V8, ale hlavne desitky tisic km se SR20DE. TSI DSG sem konecne nazivo zkusil dneska, pres noc si to rozmyslim ale asi do toho pujdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mezi námi děvčaty... mohly by těm benzínům dělat větší nádrže... já mám cca 60 litrů a dostě mě to prudí... lepší by bylo aspoň 80 l ;) ... jinak já bych bral S II. 2.0 TDI CR... 170 koní... ač jsem "benzínovej", tak tenhle motor mě v RS uchvátil! ;) a k Supovi jedině s DSG! no a kdybych měl hodně peněz, tak beru 3,6 hh... :palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
Ten plynuly zaber je fajn, zvuk od 5tis. je taky krasny, ale je to sakra takova nuda :(ze se chce spat spat spat spat spat.......

jo tak to mi povidej, tehle tyden mam pha-ova-brno-pha. po 200 km po dalnici s nastavenym tempomatem a uplne tichym autem, bez nutnosti razeni.. zacina clovek usinat. TDI ti aspon vymlati diru do hlavy, u toho se usnout neda :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...