Přejít na obsah

Kuba78

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kuba78

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. zdravim diskutujici, mam problem na svem Supu. je to sedan 1.8 TSI DSG rv 03/2009 a potrebuji poradit jak nejlepe vyresit. 1) zacalo se mi vyvracet zrcatko u ridice - kdyz se sklopi a nasledne zase vyklopi, tak se nezastavi a vyvrati se uplne na druhou stranu, asi je vevnitr nejaka zarazka ktera je ulomena ci co. jak se to da poresit? za par korun v servisu nebo se musi menit cele zrcatko a mam hledat vrakac? 2) predni parkovaci sensory mi zacaly hlasit duchy - hlavne dva vnitrni u szp. kolik tak asi stoji novy? nebo se to da nejak postelovat? 3) jako posledni je chutovka - asi kuna mi sezrala velky kus tapecirungu na na haubne nad motorem.. co to muze stat a kde to koupit? diky za info.
  2. Kuba78

    Superb 2

    1,8 TSI, DSG. prvnich 15 tkm cca 9,1 prumer - svizna jizda a zapnuta klimacka porad. tedka na podzim to slo o pul litru dolu - asi ta klima nemusi klimovat? nebo mozna uz je to zajety. kazdopadne posledni dobou tak 8,6 prumer. jinak test humpolec - praha (tedy 90 procent dalnice, zbytek mesto). kdyz jedu dle predpisu viceme, prijedu za 7,1. kdyz jako dobytek tak 9,5. takze zadna tragedie. rekord dolu je 5,8 (okresky podle predpisu, v rakousku - ale zadna uzkostliva snaha o eko rally), nahoru cca 12 (pha-brno stylem schumacher). kolegove s traktorama v pasakach a superbech cca 6-7 litru pri podobnem stylu jizdy. takze suma sumarum - ja si nestezuju. TDI je jen nizsi spotreba, realne tak o 2-3 litry dle zpusobu jizdy. to neni zadny strasny rozdil. jinak sama negativa a socialni nejistoty. jinak mlhovky se mi nerosi, DSG zatim nerozpada ( a to spadam do toho intervalu svolavacky). obcas vrze LP okno, nedavno zacal rezonovat stredovy reproduktor v prednich dverich (obou) coz me dost sere - jak uz tu nekdo psal tak to skodovka asi neuzna za vadu sound systemu.. no to este uvidime az pojedu do servisu.
  3. Praha 4. ale sem flexibilni pohybuji se po cele CR obcas
  4. potrebuju to na K790/K800. 3 a pul tisice se mi zda dost. a ze se nove nepripravuji protoze neni zajem? a mel by byt, pro 3 a pul tacu za kus plastiku??? co se tyce procesoru, nabijeni atd - ano to tam je - ale na desticce, ktera je jiz v tom drzaku na palubce. takze to za co chce skoda takove nehorazne penize, je opravdu jen kus plastu, ktery se nasadi na to koleno (ve kterem sou kabely a logika) a jen protahne draty do nabijeciho konektoru telefonu.. tedy co co v original SE provedeni stoji tak maximalne petikilo.
  5. Kuba78

    Jakou barvu

    mam modrou storm a svetly interier, na superbech je to asi ne moc oblibena barva (obe) pac zatim sem potkal modrych kolegu co by na prstech ne moc sikovneho truhlare spocital. Spina je na ni videt, ale to bude asi tim ze sem prase a auto nemeju, maximalne se nekdy slituji a necham ho venku oprset..
  6. Kuba78

    SUPII a problémy

    orosene mlhovky mam obcas taky, ale neresim to. ty zrcatka jsou normalni, nejsou az uplne k oknu.
  7. Kuba78

    SUPII a problémy

    kdepak, ten zni jinak, navic toto je zleva vpredu- navic pokud neni kufr zavakly tak sup to detekuje a ukaze ze neni zavreny. tohle podle me je to servo jak predelava rizeni..
  8. Kuba78

    SUPII a problémy

    me dela neco podobnyho - pri rozjezdu nebo klidne i kdyz jedu na dalnici.. nevim proste tak nejak necekane, cas od casu. ale neni to lupani, zni to zleva z prostoru jakoby pod pristrojovkou smer kolo - a je to jako kdyz se neco prestavuje - zni to jako servo ktery na par (2,3 vteriny) posouva nejaky mechanismus. napadlo me - neni to takova ta vec jak se predelava rejd volantu? jakoze pri nizke rychlosti staci par otacek volantu, pri vysoke volant tuhne a je mene citlivy? zatim sem to slysel jen parkrat, ale to bude tim ze uzivam priplatkoveho audio systemu takze to asi preslechnu :-) jinak uz mam s TSI DSG asi 8kkm, zatim spokojenost. radi vyborne, dobra volba. dlouhodoba spotreba 9.1 ale jezdim trosku vic nad limit.. kdybych jezdil dle predpisu mam ozkouseno tak 7,4 prumerna.
  9. no precti si ten muj puvodni prispevek - najezdil sem desitky tisic km se SR20DE - dvoulitrova atmosfera od Nissanu, jeden z nejlepsich motoru vsech dob. a narovinu rikam, ze jak je spickovy ve vsech moznych parametrech, tak v nizkych otackach proste pocitove tahne o neco mene nez by mohl. to neni ale haneni - ja to auto a ten motor miloval a miluju dodneska, ale mam proste soudnost. nejaky 1.4 je pod moji rozlisovaci schopnost :-) jinak s TSI DSG mam uz pres 6 tisic nalitano a rikam, dobra volba - rozhodne nelituji vyssi spotreby oproti TDI CR. a 118 Kw na supa bohate staci. kultura jizdy je uplne jinde nez TDI.
  10. jo tak to mi povidej, tehle tyden mam pha-ova-brno-pha. po 200 km po dalnici s nastavenym tempomatem a uplne tichym autem, bez nutnosti razeni.. zacina clovek usinat. TDI ti aspon vymlati diru do hlavy, u toho se usnout neda :-)
  11. Kuba78

    Superb II s DSG

    tak mam nalitano mesic a 2500 km s 1.8 TSI DSG. musim rict ze je to povedena prevodovka a sem rad ze sem do ni sel a nepristoupil na Temnou stranu Sily. sice drzi otacky nizko, ale to nijak nevadi - kroutici moment to ma stejny po skoro celem poli otacek a kdyz potrebuje vykon, dokaze si podradit klidne o tri stupne. cuknuti pri prerazeni citite jen kdyz se na to opravdu soustredite, ty silne vibrace co tu popisujete sem este nezazil. a da se jezdit i usporne - pri pojizdeni po okreskach v rakousku sem mel 5.8 prumer.. s nalozenym autem. cela cesta 400 km pak 7.1 - a to se rozhodne neflakam a po dalnici metu pres 150.. nicmene dlouhodobe jezdim za cca 8.5 jako kolega, ale to sem celkem ocekaval a povazuji to za dobrou spotrebu, na 160konovy turbo beznin tahajici tunu a pul zeleza. s TDI by to asi bylo niz, ale to ticho, zadny kadle kadle a trepani a klepani.. za to stoji.
  12. no jo ale ja to potrebuji na SE.. sakrys. 1500 taky neni zadna sranda za kus plastu, ale furt lepsi nez 4 koliky co chce Schade..
  13. taky resim podobnou vec - mam novyho Supa a dal sem si tam GSM II sadu s ovladanim na volantu. drzak sem si tam nechal dat pac sem chtel aby se mobil dobijel. V navodu sem se docet ze existuje "bluetooth adapter only" - ty origo adaptery za 3900 maji tlacitka na ovladani telefonu hlasove vytaceni a tak. tenhle BT only by mel byt podle navodu ciste drzak jen pro dobijeni tak doufam ze bude levnejsi.. nabijecku do zapalovace sem nechtel, sem zvykly dat telefon do drzaku a nestarat se o nejake zapojovani nebo tak.
  14. jisteze honda motory jsou na spici, ale priznejme si na rovinu, v nizkych otackach je to line a pravy zivot zacina az za 4 tisici otacek. kdyz ma clovek pred sebou peknou, suchou okresku s dobrym povchem, je to radost trosku vymest pavuciny, uzit si bleskove reakce plynu a poslouhat koncert pri 6-7 tisic otackach. ale pri bezne jizde, kdyz vetsinou jedete na nizsi otacky, proste obcas ten vykon neni a je treba podrazovat. Tady proste maji TDI navrch - jaxe rika, tahnou vocpoda, pyco :-) teda spise kopou. TSI je vyborny v nizkych otackach ale tahne jak japonske motory az do vysokych. rek bych ze muzu porovnavat, najel sem tisice km s TDI PD, nejaky ty km se subaru motory, honda, TDI CR, HDI, benziny od 1,2 HTP po 5.0 V8, ale hlavne desitky tisic km se SR20DE. TSI DSG sem konecne nazivo zkusil dneska, pres noc si to rozmyslim ale asi do toho pujdu.
  15. no tak cenu nahradnich dilu pripadne servisu nebo vydrz u sluzebniho neresim. po 140 kkm stejne dostanu novy. v pondeli jdu projet TSI DSG na dalnici a rozhodnu se, alezatim je to na 90 procent benzin. i kdyz je ten TDI CR pomerne dobre odhlucneny, ja to proste porad slysim jak to duni a dela kadle kadle. a smrdi to furt, filtr nefiltr :-)
×
×
  • Vytvořit nový...