Publikováno Leden 25, 200916 r Ahojte chlapi, mám problém, auto po 60 000 servisnej prehliadke, najazdené asi 800km a dneska teraz večer odišli brzdy, brzdí to iba na tlak, akoby bez posilnovača, otec to bol teraz skúsiť, ked vytúroval s turbom, zdalo sa mu, že posilňovač trocha zabral, ale zas sa mu zdalo že turbo raz ide raz nie. Prosím o každú radu, s baterkou som ešte zistil že nedoliali chladiacu kvapalinu, a to ešte tvrdili, že tam dali max. a brzdovku neviem podľa malej nádobky zistiť ale myslím že jej tam je dosť, tie servisy sú nenormálne. Dakujem za každý postreh
Leden 26, 200916 r Zkontroluj tu brzdovku, nevím jestli je nějaká pojistka na posilovač, dál mě zatím nic nenapadá.
Leden 26, 200916 r Autor tak v noci som pozeral ešte na tu brzdovú kvapalinu, ale do tej nádobky ani nie je vidieť, nechápem prečo nič nepíše PP, som zvedavý čo servis
Leden 26, 200916 r Je tam blbě vidět, takže baterka je nutnost. Mě taky značně zklamalo když jsem měl píchlý ten chladič na klimu, médium veškeré uteklo a elektronika nic nehlásí...
Leden 26, 200916 r Nebude to brzdovkou ale něco s podtlakem-buď pumpa,nebo hadička,nebo membrána v posilovači,nebo zp.ventil
Leden 26, 200916 r Autor ešte dodám, že menili brzdové kotúče po 60 000 ale myslím že ešte boli dobré, neviem načo to robili , tak cosby asi to bude ten podtlak a prejavil sa až neskor
Leden 26, 200916 r Autor tak auto je stále v servise, tvrdia že vedia čo to je zajtra im snáď majú doraziť diely aj nejaké hadičky či čo
Leden 27, 200916 r Autor vyzerá to na posilňovač, že vraj odchádza, uvidíme snáď dnes či to dajú dokopy
Leden 27, 200916 r Trochu skoro aby po 60t km odišiel posilovač?? Dúfam, že mne vydrží dlhšie, každý rok by som ho meniť nechcel... ;-)))
Leden 27, 200916 r Autor viac budem vediet popoludní, ale kazia sa po dvoch rokoch veď ako záruka nie?
Leden 27, 200916 r Jistý druh záruky škodovky i po zkončení dvouleté zákonné záruky..v praxi to vypadá tak, že když Ti nějaký díl na autě odejde dřív než bývá běžné, škodovka to posoudí a pokud uzná, že např. turbo by nemělo odejít po 40 tis. km a že nebylo poškozeno nesprávným používáním, ale jedná se o nějakou výrobní vadu, apod., tak Ti třeba dají nový díl zadarmo a platíš si jen práci, nebo nějakou slevu. Prostě lepší než drátem do oka :-)
Leden 27, 200916 r Autor tak auto je už doma cosby mal nakoniec pravdu , problém bol v nejakej hadičke na odvzdušňovanie alebo nasávanie vzduchu, dúfam že už to ide na 100%
Květen 29, 201114 r Zdarec. Vidim, ze tu je podobný problem ako mam ja. Po vymene vsetkych brzdnych dosticiek na mojej oct II rv. 2005 1,9 TDI (77KW) mi pada brzda. Menil som si ich sam a samozrejme som neodsal brzdovu kvapalinu takze mi vytiekla vrchom, ked som to zistil dal som ju do normalu... Teraz ked som uz siel na skusobnu jazdu pri brzdeni ma taha na jednu stranu (pravu) a ked sliapnem na mieste na brzdu tak pomaly ide az na podlahu. Na palubnom pc mi hlási opotrebenie dosticiek. Pozrel som ci mi netecie daky valcek na jednotlivych kolesach aj ci sa mi to dako nezavzdusnilo nic som nenasiel. Tiez hlavny valec vyzera byt ok. kvapalina sa mi netrati. Na diagnostiku idem zajtra tak napisem prípadne viac po nej. Zatim by som uvital vase poznatky hlavne konstruktivne napr. od mr. Cosby-ho a pod. dik
Srpen 22, 201114 r pokud si to zvazdušnil přes ABS tak musíš na komplu, umělel vyvolat a ono se to odvzdušní, ale jinak si myslím že to budeš mít ole zavzdušněný
Listopad 6, 201113 r mi menil strejda brzdy v zadu nove kotouce a desky ve predu trochu sjete aby se dorovnali kotouce a nove desky nova kapalina...a pri brzdeni mi pedal jde skoro az na podlahu a pak to ztvrdne a brzdi poradne ale pred vymenou jsem byl zvyklej ze to brzdi hned od vrchu samozrejme ze to brzdi ale jen lehce ted mam strach abych do nekoho nenapalil ...nevite nekdo co to muze byt proc to tak dela? Upraveno Listopad 6, 201113 r od MeSSi
Listopad 8, 201113 r Přesně takhle mi auto brzdilo, když jsem měl vyměněnou kapalinu pouze na zadku. Po výměně i na předku to bylo zase ok.
Leden 30, 201213 r ted to zacalo byt horsi pedal je takovy volnejsi...muze to delat posilovac brzd? nebo nejaky podtlakovy snimac nebo co tam je?
Srpen 10, 201213 r Zdravim chlapi, mam podobny problem a som z toho zufaly. Najskôr začnem tým, čo tomu predchádzalo lebo to s tým môže nejako súvisieť. Po problémoch so zadnou nápravou, keď mi nakoniec zistili, že mám po odjazdenných 150.000km rozpadnutých úctyhodných 8 silentblokov zo 14 a mierne ohnuté 2 ramená, som sa rozhodol pre jej kompletnú výmenu. Zohnal som inú, ktorá mala najazdených len 30.000km a stála oveľa menej než keby som kupoval všetky diely zvlášť. To ale nie je podstatné. Keďže stará náprava bola slušne nakusnutá hrdzou, pri demontáži nápravnice sa ukrútila koncová skrutka na jednej z brzdrových trubičiek. Tak mi vymenili obe brzdové trubičky smerujúce k zadnej náprave za nové. Obe trubičky sa napájajú na brzdovú sústavu niekde kúsok za prednou nápravou. Dohromady majú tie trubičky dĺžku cca 5m. A tu začal môj problém s brzdami. V servise, kde mi menili nápravu mi odvzdušňovali brzdy 2x, s odstupom jedného dňa, aby mali istotu, že brzdová kvapalina nikde neuniká. Zrejme ale odvzdušňovali len zadnú nápravu. Brzdový pedál bol veľmi "mäkký" a padal až na podlahu s mizerným brzdným účinkom. Keďže mala brzdová kvapalina už viac ako 2 roky a predpokladal som, že to môže byť ešte zavzdušnené, dal som ju v inom servise vymeniť, dúfajúc, že problém s brzdami sa tým vyrieši, keďže by tak mala byť celá sústava zaručene odvzdušnená a nová brzdová kvapalina je lepšia ako 2 roky stará. Odvzdušnovali to na všetkých 4 kolesách. Pod tlakom tlačili do sústavy novú kvapalinu a odvzdušňovali postupne PP koleso, ĽP koleso, PZ koleso a ĽZ koleso. Lenže problém sa nevyriešil. Brzdový pedál je stále "mäkký". Pri zabrzdení ide až na podlahu. Je cítiť, ze zaberá zhora, ale brzdný účinok je veľmi slabý. Po uvoľnení brzdového pedálu a opätovnom zatlačení je už pedál tuhší, brzdný účinok je oveľa väčší. Pri ďalšom brzdení o pár desiatok sekúnd neskôr je ale zasa "mäkký". Po dvojnásobnom stlačení pedálu a následnom pokračujúcom tlaku naň je cítiť ako pedál s odporom pomaly klesá až na podlahu. Pod autom som žiadnu unikajúcu kvapalinu nespozoroval. Navyše pri razantnom brzdení z vyššej rýchlosti je cítiť strašné vibrácie v celom aute, vo volante a vyzerá to tak, že to ide z prednej nápravy. Viete mi niekto poradiť v čom môže byť problém, či je to jeden alebo viacero problémov, či to mohlo byť spôsobené výmenou tých brzdových trubičiek pri demontáži/montáži zadnej nápravy, čo by som mal ešte skontrolovať, na čo sa zamerať, prípadne ako postupovať ďalej ? Vopred vďaka za akúkoľvek odpoveď. Upraveno Srpen 10, 201213 r od John!y
Srpen 10, 201213 r z toho co píšeš není jasný jestli si vůbec kontroloval brzdy jako takový ( kotouče, desky, třmeny ) sundej kola a koukni na ně pořádně...jestli ti netečou prasátka, hadičky a hlavně stav obložení a kotoučů...jestli ti při brzdění hází volant...pak máš s největší pravděpodobností pokroucený kotouče...ty s tím házením určitě souvisejí. P.S: a zkontroluj taky posilovač brzd, jestli někde nepřísává a hadičky + trubky k němu...
Září 11, 201212 r z toho co píšeš není jasný jestli si vůbec kontroloval brzdy jako takový ( kotouče, desky, třmeny ) sundej kola a koukni na ně pořádně...jestli ti netečou prasátka, hadičky a hlavně stav obložení a kotoučů...jestli ti při brzdění hází volant...pak máš s největší pravděpodobností pokroucený kotouče...ty s tím házením určitě souvisejí. P.S: a zkontroluj taky posilovač brzd, jestli někde nepřísává a hadičky + trubky k němu... Ohľadne kontroly bŕzd...pred výmenou zadnej nápravy s brzdami nebol absolútne žiaden problém. Všetko sa začalo až po výmene brzdových trubiek. Aktualizácia: Od výmeny nápravy ubehol už nejaký čas a ja som najazdil cca 3500km. S brzdami je stále nejaký problém, ale pozorujem isté zmeny. Najlepšie to vystihuje ak napíšem, že tie brzdy majú svoje nálady. Sú dni, keď je brzdový pedál mäkký, brdzový účinok je od vrchnej polohy brzdového pedálu až po spodnú polohu, ale brzdný účinok je slabší. A sú dni, keď všetko vyzerá byť v poriadku, pedál je tuhý, brzdný účinok v poriadku. Auto bolo medzičasom v 2 ďalších servisoch, ale v žiadnom z nich neprišli na príčinu. Brzdová kvapalina nikde neuniká, v nádržke je stále rovnaké množstvo (Kontrolované za studena, pred prvým ranným štartom, vizuálne). Brzdové kotúče vpredu vyzerajú byť v poriadku. Zadné kotúče sú troška viac opotrebované než predné, ale to je asi normálne, keďže predné kotéče boli menené pred 70.000 km a zadné sú stále pôvodné. Hádzanie vo volante môže súvisieť aj s opotrebovanými silentblokmi na prednej náprave a mikroskopickou vôľou v čapoch na tyčkách riadenia. Už som objednaný na ich výmenu, tak uvidím ako sa zmení to hádzanie po ich výmene. Brzdy však stále nie sú 100%.
Září 13, 201212 r Z toho co píšeš, se mi zdá, že ti odvzdušňovali od předu a to by bylo špatně, neboť se to provádí od nejvzdálenějšího kola, začíná se tey PZ, pak lz,pp a lp. Pokud to dělali jinak, mohl by být systém stále trochu zavzdušněn.
Září 18, 201212 r Z toho co píšeš, se mi zdá, že ti odvzdušňovali od předu a to by bylo špatně, neboť se to provádí od nejvzdálenějšího kola, začíná se tey PZ, pak lz,pp a lp. Pokud to dělali jinak, mohl by být systém stále trochu zavzdušněn. Podľa toho čo píšeš to vyzerá tak, že mi to odvzdušňovali presne naopak. Tento týždeň som bol u jedného známeho, ktorý mi brzdy ešte raz odvzdušnil. Tiež išiel opačne, t.j. odpredu dozadu, ale zdá sa, že to pomohlo. Brzdy konečne brzdia tak ako predtým, pedál je tuhý a nepadá na podlahu, takže tie brzdy boli zrejme ešte trocha zavzdušnené a až 4-násobné odvzdušnenie počas odjazdených 4500km dalo všetko do poriadku. Len dúfam, že v blízkej dobe neodíde brzdový posilovač, ktorý sa javil ako hlavný podozrivý.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.