Přejít na obsah

CO BY TO MOHLO BÝT ...

TELEPORT

Doporučené příspěvky

ZDRAVÍM KOUPIL JSEM SI FABII 1,4 MPI 44 KW ROK 2001

a měl bych dotaz zda se mi že při jízdě táhne řízení do prava - čím by to mohlo být

a než nastartuji svítí kontrolka epc a motoru

nastartuji motor a nesvítí (je to normální ) nebo před startem to delá nějakou kontrolu a tema kontrolkama mi to zděluje

a ještě bych se chtěl zeptat kde zjistím zda ma abs

vím jsou to amaterské dotaze ale jsem uplný LAIK

Díky všem za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začal bych tím,že bych si přečetl návod k obsluze....

četl jsem alespon teda ten co jsem našel na internetu a co jsem pochopil pokud nesviti při nastartovaném motoru tak je to ok ale jde o to že pokud mam klíček v zapalování tak to pořád svítí a nezasne

Odkaz ke komentáři

EPC kontrolka zhasne až po naštartovaní, a že ti auto ťahá do prava, skús si zmerať tlak v pneumatikách prípadne dotiahnutie matíc kolies a že auto má abs tak ti to prinajmenšom signalizuje kontrolka na prístrojovke, po otočení kľúčikom sa kontrolka rozsvieti a až po jej zhasnutí by sa mal motor naštartovať. a ešte jedna vec, tento príspevok patrí do skupiny FABIA: http://forum.skodahome.cz/index.php?showforum=79

Editováno: , autor: bobocop
Odkaz ke komentáři

EPC kontrolka zhasne až po naštartovaní, a že ti auto ťahá do prava, skús si zmerať tlak v pneumatikách prípadne dotiahnutie matíc kolies a že auto má abs tak ti to prinajmenšom signalizuje kontrolka na prístrojovke, po otočení kľúčikom sa kontrolka rozsvieti a až po jej zhasnutí by sa mal motor naštartovať.

díky moc za odpověd .... a ma zhasnout i kontrolka motoru po nastartovani ? asi taky co ...

no tak to vypadá že abs nemám :(

Odkaz ke komentáři