TELEPORT Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 ZDRAVÍM KOUPIL JSEM SI FABII 1,4 MPI 44 KW ROK 2001 a měl bych dotaz zda se mi že při jízdě táhne řízení do prava - čím by to mohlo být a než nastartuji svítí kontrolka epc a motoru nastartuji motor a nesvítí (je to normální ) nebo před startem to delá nějakou kontrolu a tema kontrolkama mi to zděluje a ještě bych se chtěl zeptat kde zjistím zda ma abs vím jsou to amaterské dotaze ale jsem uplný LAIK Díky všem za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 Začal bych tím,že bych si přečetl návod k obsluze.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TELEPORT Vloženo 27. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2009 Začal bych tím,že bych si přečetl návod k obsluze.... četl jsem alespon teda ten co jsem našel na internetu a co jsem pochopil pokud nesviti při nastartovaném motoru tak je to ok ale jde o to že pokud mam klíček v zapalování tak to pořád svítí a nezasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 (editace) EPC kontrolka zhasne až po naštartovaní, a že ti auto ťahá do prava, skús si zmerať tlak v pneumatikách prípadne dotiahnutie matíc kolies a že auto má abs tak ti to prinajmenšom signalizuje kontrolka na prístrojovke, po otočení kľúčikom sa kontrolka rozsvieti a až po jej zhasnutí by sa mal motor naštartovať. a ešte jedna vec, tento príspevok patrí do skupiny FABIA: http://forum.skodahome.cz/index.php?showforum=79 Editováno: 27. leden 2009, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...