Přejít na obsah

FABIA I

Škoda Fabia je malý osobní automobil a byl oficiálně představen na 58. autosalonu ve Frankfurtu 14. září 1999 s karoserií pětidveřového hatchbacku. Byl představen jako nástupce modelu Škoda Felicia, ale rok a půl se oba vozy vyráběly souběžně. Necelý rok po hatchbacku byla představena Fabia s karoserií combi a paletu karoserií v roce 2001 uzavřela karoserie sedan. Roku 2007 byla na jarním ženevském autosalonu představena druhá generace s karoserií hatchback, což znamenalo konec výroby pro hatchback první generace. Combi druhé generace bylo představeno o půl roku později. Tímto definitivně končí výroba combi a sedanu první generace. S karoserií sedan už se v druhé generaci nepočítalo. 

Fora

  1. Interiér

    Vybavení a úpravy interiéru

    14.8k
    příspěvků
  2. Exteriér

    Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

     

    Sponzor sekce: Autolepky.cz

    17.2k
    příspěvků
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    36.5k
    příspěvků
  4. Motor

    Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

    52.7k
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    23.5k
    příspěvků
  6. 7.3k
    příspěvků
  7. Ostatní

    Co se jinam nehodí a týká se Fábií...

    20.6k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Rozdíl tam být může, ale minimálně znatelný. Vyměnit radiátor a nechat udělat pořádnej proplach. V autorizáku na to mají jasně daný postup dle TPI. 
    • Dobrý deň  Mam takýto problém od kedy som kúpil auto. Mam škodu scala monte carlo. Mam telefón Xiaomi 14, a keď idem okolo nejakého stožiara alebo kostola tak mi zamrzne obrazovka alebo aplikácia ktorú mam pravé spustenú. Neukáže nič len mi odpojí telefón a o niekoľko sekúnd opäť pripojí, Deje sa to hlavne len keď idem okolo nejakého stožiara alebo kostola. Je to hrozne divne. Už som s tým bol aj v servise kde mi aktualizovali software no nepomohlo to. Stretli ste sa s tým tu niekto ? Za všetky rady budem hrozne rad. 
    • Ahoj také zvažuji nákup Superba teď jsem s ptal přesně na tuto funkci a momentální není dostupná, tak nevím jestli v budoucnu bude opět dostupná nebo si Škodovka vymyslí, že se bude muset něco speciálního dokoupit, nemáte někdo nějaké info?
    • No já mohu potvrdit, že v HAVEX auto v Holešovicích v Praze mi třeba auto vrátit nechtěli a odvolávali se na to, "že takhle to nejde, abych si auto bral ze servisu a zase vracel", což mi přišlo absurdní, neb šlo o víkend a mně bylo jasné, že o víkendu na to oni, ani ŠA nesáhnou, ale já si budu muset zajistit náhradní vůz, abych mohl rodinku odvézt, kam je třeba... Mám pocit, že tohle je problém hlavně větších servisů, které nemají nouzi o zákazníky a o to víc s nimi vyjebávají... Menší servisy jsou rády za zákazníka a daleko více o něj pečují...
    • EUROEKOTEROR, tak bych já osobně nazval počínání unijních činovníků (komisařů, podřízených úředníků, aj.) při tvorbě emisních předpisů pro dopravu. To hlavně mě  vytanulo na mysli, když jsem si našel cca 1 rok starý rozhovor s Ing. Martinem Hrdličkou, tj. šéfem vývoje agregátu a podvozku ve Škoda Aurto a.s., který komentoval tehdejší vývoj emisní normy Euro 7. Věděli jste např., že jen samotná norma měla mít cca 6900 stránek a v nich spoustu dalších odkazů na předpisy, které ještě ani neexistovaly?  Dnes je to trochu jinak, ale opravdu asi jen trochu (změkčená norma Euro7), každopádně chceš-li něco účelově a až politicky  zlikvidovat za každou cenu, tak se hodí použít cokoliv. Každopádně názorná  ukázka, jak se smýšlí a pracuje na unijní legislativě. Ty lidi  co tohle tvoří  nemají pravděpodobně  moc šajnu o praktickém životě, nebo snad ani tu možnost o tomhle uvažovat ani mít nesmí?  Doporučuji zhlédnout celé cca 10-ti minutové video, stojí to za to....    
×
×
  • Vytvořit nový...