bobocop Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Ahoj, mám novú autobatériu zakúpenú 11/2008. Už druhý krát ju musím dobíjať, nakoľko mi ju v aute musí niečo vybíjať. Dobíjanie mám zrejme dobré, včera som ho odmeral priamo na alternátore, dobíja prúdom 14,44V. Na baterke bolo o niečo menej. Čo sa týka závad v elektrike, tak momentálne mám pokazenú RJ dverí na strane vodiča (porucha priamo v RJ), preto je aj táto odpojená, teda mimo prevádzku. Tiež mi VAG vypisuje drobné závady v el. sťahovaní a pod. 6 Nalezeny chyby:01329 - Datova sbernice komfortniho systemu v nouzovem rezimu 35-00 - - 01333 - rid.jedn. dveri vzadu vlevo (J388) 49-10 - bez komunikace - Sporadicky 00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222) 54-10 - nespravna vybava - Sporadicky 00932 - Motor spousteni oken na strane ridice (V147) 35-00 - - 00934 - Motor spousteni oken vzadu vlevo (V26) 62-10 - zadne nebo nespravne nastaveni - Sporadicky 00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky prosím o radu, čo s tým... nemyslím si, že by tieto závady mali vplyv na vybájanie autobatérie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Proud v A, napeti ve V, to je jedna vec. A zkousel jsi merit proud v klidu..., napr pri zamcenem/odemcenem aute? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 11. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 ahoj, meral som priamo dobíjanie na alternátore je 14,44 V. Spotreba pri kľude a zapnutom alerme je 0,25A. Toľko viem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Zapoj si merak do obvodu z baterkou- sleduj hodnotu prudu a postupne vyberaj poistky. Ked dojde k poklesu prudu zisti co ta konkretna poistka isti-takto najlahsie zistis ktory okruh ti vybija bateriu. Odber v klude s hodnotou 0.25A je vela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 11. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 tak som to meral, ale poistky som neodpajal, niekde inde som čítal že vraj do 0,30A je OK... koľko by tak malo byť maximum odberu ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Pri odstavenom (zamknutom?) aute po par minutach by to malo byt cca 30mA, cize 0.03A, alebo aj menej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 12. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 ok, takže meriam zas, len koľko je tých pár minút ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Pokud je datová sběrnice v nouzovém režimu,nedojde k uspání jednotek.Musíš nejprve odstranit tuto závadu.Koukni se na zadní dveře.Je tam nějak monoho závad.Odběr by měl klesnout přibližně na 30mA.Dle výbavy auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 12. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 ahoj, dík za radu, dnes som to znova odmeral, odber v kľude 0,20A aj s alarmom po odpojení baterky, čo je zaujímavé, na prvé meranie to bolo v poriadku, auto som zamkol a ober bol 0,02A, vravím si že super, potom som zapol a znova vypol kľúčik a už som bol na 0,20A. Skúšal som odpájať všetky poistky po jednom, ale žiadna zmena. Odpájal som postupne aj všetky relátka, dokonca aj tú veľký poistku vedľa relátok. Žiadna zmena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 12. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 a ešte jedna vec, kde je tá : Datova sbernice komfortniho systemu ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Ta je po celém autě.Propojuje mezi sebou všechny řídící jednotky.Zřejmně bude nějaká jednotka v poruše.Už jsem to tu někde popisoval,tak hledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 12. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 (editace) hľadal som-nenašiel som, ešte ma napadlo, že asi pred dvoma rokmi mi nešlo sťahovanie okna na strane vodiča, v zásuvke nebol prúd 12V, preto som na ovládanie napojil 12V priamo z poistky, ale doteraz sa mi to nehlásilo s touto závadou, tak neviem Editováno: 12. Únor 2009, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Tym, ze si napojil elektroinstalaciu priamim spojom od poistky si sice vyriesil napajanie el.okna, ale preveril si spetne, ci v nefunkcnom kabli nedochadza k prechodu na kostru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 13. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 nepreveril. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludekl Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Chce to změřit odběr při vypnutí úplně všeho, nejspíš je to někde nějaký kraťas, mě takhle baterku vybíjelo rádio, můžou to být i přidřené dráty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 rádio som odpojil na fest, na inom fóre píšu, že to bude zrejme mikrospínačmi... hoci SAFE mode funguje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Ako si meral vplyv poistky c.6-central. Mal si otvorene dvere a manualne preklopeny labyrint zamku. Pokial by to boli mikrospinace, pri vytiahnuti poistky c. 6 by mal prud klesnut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 teda ak by bola chyba v centrále a vybral by som príslušné poistky a zamkol auto, RJ by mala prejsť do režimu úspory a ak nie, zbytočne špekulovat s mikrospínačmi ? chyba bude inde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 18. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 (editace) takže páni, závada zistená, chyba bola v sťahovaní zadného okna na strane vodiča, mám podozrenie že to bude inou komfortnou výbavou, ako mi to VAG ukázal, neviem však, že v mojom aute je ktorá generácia komfortky. čo sa týka čísiel, tak na motorčeku bolo toto : FPG 0130 821 733 z druhej strany 101 315-XXX 771 na plaste elektronickej časti na nálepke : 101451-200 05 0767 10 HW1.03 SW 2.2 viete poradiť, či je to komfortka na moje auto, alebo podľa akého čísla sa mám riadiť... ak však komfortka je dobrá, chyba bude potom v motorčeku Pozn. Akonáhle som odpojil tento motorček, odber mi kolísal v rozmedzí 0,01-0,02 A. teda super. Editováno: 18. Únor 2009, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 28. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2011 Ahoj, sťahovačku sa mi doteraz nepodarilo opraviť, viete poradiť aké je objednávacie číslo tejto sťahovačky ? budem mi tam pasovať hocktorá sťahovačka, myslím že či medzi konfortkou 2-3. generácie bude kompatibilita. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 7. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 (editace) Ahoj, dnes sa mi podarilo zohnať motorček do zadných dvier, teda tých čo nefungujú. Napojil som ho a závada tá istá. Neverím, teda že by som mal dva rôzne motorčeky s rovnakou závadou. Nemôže byť chyba v mikrospínači dverí? Napr. že nedáva signál, že sú dvere zamknuté a preto neprejde do núdzového režimu ? po odpojení motorčeka všetko OK, teda odber 0,03. odpojil som konektor zo zámku a nič, odber klesol až po odpojení RJ. Editováno: 7. Březen 2013, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.