Publikováno Únor 11, 200916 r Ahoj, mám novú autobatériu zakúpenú 11/2008. Už druhý krát ju musím dobíjať, nakoľko mi ju v aute musí niečo vybíjať. Dobíjanie mám zrejme dobré, včera som ho odmeral priamo na alternátore, dobíja prúdom 14,44V. Na baterke bolo o niečo menej. Čo sa týka závad v elektrike, tak momentálne mám pokazenú RJ dverí na strane vodiča (porucha priamo v RJ), preto je aj táto odpojená, teda mimo prevádzku. Tiež mi VAG vypisuje drobné závady v el. sťahovaní a pod. 6 Nalezeny chyby:01329 - Datova sbernice komfortniho systemu v nouzovem rezimu 35-00 - - 01333 - rid.jedn. dveri vzadu vlevo (J388) 49-10 - bez komunikace - Sporadicky 00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222) 54-10 - nespravna vybava - Sporadicky 00932 - Motor spousteni oken na strane ridice (V147) 35-00 - - 00934 - Motor spousteni oken vzadu vlevo (V26) 62-10 - zadne nebo nespravne nastaveni - Sporadicky 00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky prosím o radu, čo s tým... nemyslím si, že by tieto závady mali vplyv na vybájanie autobatérie.
Únor 11, 200916 r Proud v A, napeti ve V, to je jedna vec. A zkousel jsi merit proud v klidu..., napr pri zamcenem/odemcenem aute?
Únor 11, 200916 r Autor ahoj, meral som priamo dobíjanie na alternátore je 14,44 V. Spotreba pri kľude a zapnutom alerme je 0,25A. Toľko viem.
Únor 11, 200916 r Zapoj si merak do obvodu z baterkou- sleduj hodnotu prudu a postupne vyberaj poistky. Ked dojde k poklesu prudu zisti co ta konkretna poistka isti-takto najlahsie zistis ktory okruh ti vybija bateriu. Odber v klude s hodnotou 0.25A je vela.
Únor 11, 200916 r Autor tak som to meral, ale poistky som neodpajal, niekde inde som čítal že vraj do 0,30A je OK... koľko by tak malo byť maximum odberu ???
Únor 12, 200916 r Pri odstavenom (zamknutom?) aute po par minutach by to malo byt cca 30mA, cize 0.03A, alebo aj menej.
Únor 12, 200916 r Pokud je datová sběrnice v nouzovém režimu,nedojde k uspání jednotek.Musíš nejprve odstranit tuto závadu.Koukni se na zadní dveře.Je tam nějak monoho závad.Odběr by měl klesnout přibližně na 30mA.Dle výbavy auta.
Únor 12, 200916 r Autor ahoj, dík za radu, dnes som to znova odmeral, odber v kľude 0,20A aj s alarmom po odpojení baterky, čo je zaujímavé, na prvé meranie to bolo v poriadku, auto som zamkol a ober bol 0,02A, vravím si že super, potom som zapol a znova vypol kľúčik a už som bol na 0,20A. Skúšal som odpájať všetky poistky po jednom, ale žiadna zmena. Odpájal som postupne aj všetky relátka, dokonca aj tú veľký poistku vedľa relátok. Žiadna zmena.
Únor 12, 200916 r Ta je po celém autě.Propojuje mezi sebou všechny řídící jednotky.Zřejmně bude nějaká jednotka v poruše.Už jsem to tu někde popisoval,tak hledej.
Únor 12, 200916 r Autor hľadal som-nenašiel som, ešte ma napadlo, že asi pred dvoma rokmi mi nešlo sťahovanie okna na strane vodiča, v zásuvke nebol prúd 12V, preto som na ovládanie napojil 12V priamo z poistky, ale doteraz sa mi to nehlásilo s touto závadou, tak neviem Upraveno Únor 12, 200916 r od bobocop
Únor 13, 200916 r Tym, ze si napojil elektroinstalaciu priamim spojom od poistky si sice vyriesil napajanie el.okna, ale preveril si spetne, ci v nefunkcnom kabli nedochadza k prechodu na kostru?
Únor 16, 200916 r Chce to změřit odběr při vypnutí úplně všeho, nejspíš je to někde nějaký kraťas, mě takhle baterku vybíjelo rádio, můžou to být i přidřené dráty.
Únor 16, 200916 r Autor rádio som odpojil na fest, na inom fóre píšu, že to bude zrejme mikrospínačmi... hoci SAFE mode funguje...
Únor 16, 200916 r Ako si meral vplyv poistky c.6-central. Mal si otvorene dvere a manualne preklopeny labyrint zamku. Pokial by to boli mikrospinace, pri vytiahnuti poistky c. 6 by mal prud klesnut.
Únor 16, 200916 r Autor teda ak by bola chyba v centrále a vybral by som príslušné poistky a zamkol auto, RJ by mala prejsť do režimu úspory a ak nie, zbytočne špekulovat s mikrospínačmi ? chyba bude inde...
Únor 18, 200916 r Autor takže páni, závada zistená, chyba bola v sťahovaní zadného okna na strane vodiča, mám podozrenie že to bude inou komfortnou výbavou, ako mi to VAG ukázal, neviem však, že v mojom aute je ktorá generácia komfortky. čo sa týka čísiel, tak na motorčeku bolo toto : FPG 0130 821 733 z druhej strany 101 315-XXX 771 na plaste elektronickej časti na nálepke : 101451-200 05 0767 10 HW1.03 SW 2.2 viete poradiť, či je to komfortka na moje auto, alebo podľa akého čísla sa mám riadiť... ak však komfortka je dobrá, chyba bude potom v motorčeku Pozn. Akonáhle som odpojil tento motorček, odber mi kolísal v rozmedzí 0,01-0,02 A. teda super. Upraveno Únor 18, 200916 r od bobocop
Září 28, 201113 r Autor Ahoj, sťahovačku sa mi doteraz nepodarilo opraviť, viete poradiť aké je objednávacie číslo tejto sťahovačky ? budem mi tam pasovať hocktorá sťahovačka, myslím že či medzi konfortkou 2-3. generácie bude kompatibilita. Ďakujem.
Březen 7, 201312 r Autor Ahoj, dnes sa mi podarilo zohnať motorček do zadných dvier, teda tých čo nefungujú. Napojil som ho a závada tá istá. Neverím, teda že by som mal dva rôzne motorčeky s rovnakou závadou. Nemôže byť chyba v mikrospínači dverí? Napr. že nedáva signál, že sú dvere zamknuté a preto neprejde do núdzového režimu ? po odpojení motorčeka všetko OK, teda odber 0,03. odpojil som konektor zo zámku a nič, odber klesol až po odpojení RJ. Upraveno Březen 7, 201312 r od bobocop
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.