Květen 5, 201015 r http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/skoda-fabia-1-2-tsi-105-k-elegance/18316?strana=1 test fabia II 1.2 tsi 77kw elegance
Květen 5, 201015 r Jak to že měla testovaná fabia pneu šířky 225, když takové škodovka na fabii nenabízí? I u nové FIIRS je v konfigurátoru jen 205 na 17kách. Upraveno Květen 5, 201015 r od martin 1_2 HTP
Květen 5, 201015 r Autor Jak to že měla testovaná fabia pneu šířky 225, když takové škodovka na fabii nenabízí? I u nové FIIRS je v konfigurátoru jen 205 na 17kách. jasne, ze preklep. Tam hadzu sirky a profily pneu od buka do buka
Květen 7, 201015 r Nevedel by mi niekto poradiť, či sa vôbec bude dať doobjednať v MR 2011 do Fabie Combi Scout paket pre zlé cesty? V českom ceníku by sa mal dať objednať po 22. KT, u nás mi predajca povedal, že sa nebude dať do Scouta objednať vôbec, alebo ho už automaticky má. Č z toho si mám vybrať?
Květen 7, 201015 r Octavia Scout (4x4) áno, ale Fabia Scout asi nie, no to sa ale pítam, ak má niekto viac info.
Květen 8, 201015 r Opravdu je psaný náběh 22KT, ale zatímco u ostatních výbav je v PP možnost objednat, u Scouta je prázdnej rámeček. Možná proto prodejce říká, že nebude možné. V ceníku je ale možnost za 4100Kč a rovnou s poznámkou o pozdějším náběhu 22KT.
Květen 16, 201015 r Dnešní autotip test Fabie 1.2 TSI 7st DSG.. trochu kritika DSG prý to cuká při popojíždění. No musím si to pujčit. Za 2 měsíce bude u nác na salonu. Nevie niekto kde by som našiel tento test fabií DSG a manuálu autotipu na internete???
Květen 18, 201015 r Mohl by mě někdo z místních odborníků poradit s někola dotazy : - spojení Fabie combi + 16" kola + TSI + sportovní podvozek - nemá s touto kombinací někdo zkušenost? Jde mi o to jestli má cenu si za ten sportovní podvozek připlácet.Myslím, že by se tím dalo částečně odbourat větší naklánění, ale je otázkou co by to udělalo s jízním komfortem. Pokud by to bylo podobné jako ve F1 RS tak by to pro nás nemělo smysl - liší se nějak (vyjma rozdílné výbavy) Ambient a Elegance, např. lepším odhlučnění, atp. ? - je možné získat kombinaci výbavy Elegance a ESP jinou cestou než příplatkem cca. 16 tis. za ESP Plus, popř. nechystá se v tomto směru nějaká změna, když k Ambientu mám ESP v rámci balíčku za 10. tis.? - Fabia combi + TSI 63kW + ESP = zadní brzdy - kotoučové nebo bubny? Měl jsem za to, že ESP = automaticky kotouče vzadu, ale nyní si tím nejsem jistý. Díky
Květen 18, 201015 r v nabídce je jenom ESP Plus (ESP, ASR, HHC, TPM) - samostatný nebo v balíčku ne kotoučový brzdy přibývají po dovybavení ESP jenom k prostředním motorizacím 1.6TDI/66kW a 1.2TSI/63kW u nejslabšího TDI a HTP jsou (stejně jako předFL a u první generace) bubnový ať s ESP, nebo bez nemám ověřeno na 100%, ale v Roomsteru by měly i po faceliftu být jako u předchozích 77kW motorizací lepší brzdy 288x25 místo brzd 256x22 pro Fabiu jsou 288x25 přední brzdy jenom pro 77kW diesel Cesty získání ESP: ESP je v základu všech 1.2TSI 77kW DSG bez ohledu na stupeň výbavy jak u FII/C, tak R u Roomsteru Atractive je ESP v základní výbavě pro všechny motorizace - tím by se docela snížil rozdíl a mohlo by to zaujmout pro Roomster Style a Fabiu Ambiente je ESP v balíčku Sport II za 10 000Kč jaks říkal a pro úplnost - pro Roomster je pro verzi Scout ESP v balíčku s kolama 17 palců Uf Upraveno Květen 18, 201015 r od bojler
Květen 18, 201015 r Děkuji za velice rychlou odpověď. Na kotoučové brzdy jsem se ptal proto, že na skodaplus.cz je v nabídce Fabia combi + TSI 63kW + ESP a na fotkách mě přišlo, že má vzadu bubny a v autosalonu jsem nedostal také 100% jistou odpověď, spíše tvrdili, že vzadu budou bubny a kotouče jsou jen pro 77kW TSI. Skodaplus Rozhodujeme se zda dovybavit Ambient či vzít rovnou Eleganci, protože ty ceny se už dost překrývají a přišlo mi zvláštní že k Eleganci je ESP za 16 tis. Ale i přesto nám ta Elegance přijde výhodnější. Taky mě celkem překvapilo, že jsme jedni zmála co chtějí ESP, lidé ho moc neberou ani v rámci toho balíčku k Ambientu. Ale když už si vybíráme nové auto s delším časovým výhledem tak ať nám tam nic podstatného nechybí.
Květen 18, 201015 r No vypadá to tam fakt na bubnový. Jsou dvě možnosti - buďto se něco při faceliftu změnilo a nebo jde o atyp. Na auto.cz totiž měla testovaná Fabia Combi s 1.2TSI 77kW DSG taky bubny. Zkusil bych napsat na infolinku Škody, mají docela kvalitní odpovědi. Díval jsem se do katalogu a už tam není rozlišené, který typ co má. Jinak ESP opravdu není v trendu - co soused nevidí, do toho se u nás neinvestuje. Machruje se a považuje za samozřejmost až když je to v základní výbavě. Za sebe vřele doporučuju. Upraveno Květen 18, 201015 r od bojler
Květen 18, 201015 r ..taky jsem se díval na fabii elegance, protože má v zásadě vše, co u auta chci mít, ALE - jak říkáš, absence ESP a hlavových airbagů z toho dělá ne úplně ideální auto z hlediska bezpečnosti..a když se to těmito prvky dovybaví, tak je to cenově najednou u aut o třídu výš..a paradoxně někdy s ne o moc chudší výbavou..těžké, težké rozhodování.. Dle ceníku je momentální nejnižší možná cena elegance v combi tsi, slabší verze, za 32O.000,....dále, dle ceníku 16.000,. za ESP a 7.000,- za hlavové airbagy...10.000,- za metalízu..a za 35O tisíc fabii, no nevím, jestli je někdo až takový fandy značky. Sice mám jedničkovou a jsem spokojený, ale přijde mi, že taková cena je úplně mimo mísu..
Květen 18, 201015 r Pokud bych to měl brát za tu ceníkovou cenu, tak s tebou souhlasím. Naštěstí máme známé na správných místech, tak cena se pohybuje v oblasti slušněji vybaveného Ambientu a to se pak na to dívá mnohem příznivěji. bojler: Jinak na auto.cz je nová recenze Škoda Fabia 1,6 TDI CR (66 kW) a tam mi příjde (nejsem si ale jistý), že vzadu jsou kotouče. Na Škoda-info jsem psal, tak uvidíme. Upraveno Květen 18, 201015 r od Standis pozor na citování příspěvků-porušení pravidel
Květen 18, 201015 r Pak dej vědět, dost se to řeší a každou chvilku se na to někdo ptá. Z mojeho pohledu u Elegance balíček Plus v podobě hlavových airbagů a ESP Plus taky chybí a některé tím nutí Škoda šilhat jinam. Takle buďto utečou a nebo vezmou radši levnější Ambiente. Pochybuju, že tohle (hlavně u nás) někoho přesvědčí radši na OII... Dřív stálo pro Eleganci ESP 12 000Kč, protože v tom nebyla automaticky kontrola poklesu tlaku a pro Elegance bylo základu ASR. Teď se to o ty částky zvedlo no...
Květen 18, 201015 r k těm cenám podle mě hodně zajímavé... navic ta Elegance ma opravdu vše a popřípadě nějaká sleva a není co řešit :-)
Květen 18, 201015 r Pak dej vědět, dost se to řeší a každou chvilku se na to někdo ptá. Z mojeho pohledu u Elegance balíček Plus v podobě hlavových airbagů a ESP Plus taky chybí a některé tím nutí Škoda šilhat jinam. Takle buďto utečou a nebo vezmou radši levnější Ambiente. Pochybuju, že tohle (hlavně u nás) někoho přesvědčí radši na OII... Dřív stálo pro Eleganci ESP 12 000Kč, protože v tom nebyla automaticky kontrola poklesu tlaku a pro Elegance bylo základu ASR. Teď se to o ty částky zvedlo no... Vědět dám, ale to auto asi jen tak hned nebude. Pokud objednáme do konce května, tak budeme rádi, když auto bude koncem prázdnin/ spíše začátkem září, nestíhají vyrábět TSI motory. Od podzimu by se měla výroba rozjet i v Německu, tak by se to mělo zlepšit. Alespoň takové informace jsem dostal. Jinak o žádném zvýhodněném balíčku ESP + popř. hlavové airbagy jsem info nedostal, alespoň by se nic nemělo chystat na červen. Souhlasím, že pak by byla ta Elegance opravdu hodně lákavá. Teť je u nás stejně největší diskuze ohledně barvy Satin x Cappuccino :-)
Květen 20, 201015 r Trocha testu Fabia 1,2 TSI DSG..... to preradovnie je fakt rychle.... http://auto.sme.sk/c/5383287/test-skusali-sme-novy-motor-skody-fabia.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.