Listopad 9, 200915 r Ted de vo to, jestli jeden z tech stitku bude mit celej napis cernej, pripadne celej cervenej.
Listopad 9, 200915 r myslel sem to tak, ze RS bude mit spis oznaceni vybavy nez motoru. TDI tam udajne nebude.
Listopad 10, 200915 r ja furt nevim, jestli to znamena driv nebo pozdeji. ale predpokladam, ze ho tam nakonec nacpou.
Listopad 10, 200915 r A co by tam mohlo být za diesel? 2,0 CR TDi 125 kW? Upraveno Listopad 10, 200915 r od NNN
Listopad 10, 200915 r Autor A co by tam mohlo být za diesel? 2,0 CR TDi 125 kW? to by uz bola konkurtencia ORS, nie? Taka 1,6ka by mohla byt celkom sesy
Listopad 11, 200915 r Když se tak zamýšlím nad těmi motory, tak budou výkony 44,51,59,63,77 a 132kW. Podle mě tam je "díra" chtělo by to ještě něco mezi 77kW a RS, třeba takovou 1,4TSI 90kW. Na FI to alespoň doplňoval ten "dvoulitr", pak byl tak nějak rovnoměrný výběr v rozsahu výkonu.
Listopad 11, 200915 r 1.6 77 kW? V čem by pak byl rozdíl proti 1.9 77 kW? To chce víc, alespoň 96 z minulého vRS , ale to by pak asi nemělo označení RS (GT?)
Listopad 11, 200915 r zeby 1.9tdi skoncila vyroba? od 1.januara 2011 sa mozu vyrabat len auta, ktore splnaju normu euro5. cize 1.6i nahradi 1.2tsi a 1.9tdi nahradi 1.6tdi. predpokladam, ze to bude s prichodom faceliftu. PS inovovane htp splnaju normu euro5
Listopad 18, 200915 r http://auto.sme.sk/c/5114460/modernizovanu...-verzia-rs.html Nic nove v podstate
Listopad 18, 200915 r Ta upravená přední náprava se montuje už víc jak rok. Ale shrnutí je to myslim zatím asi nejvěrohodnější. Bohužel to teda vypadá, že ten druhej štítek s nápisem TSI bude černej a ne hodně červenej. Upraveno Listopad 18, 200915 r od bojler
Listopad 18, 200915 r Prepĺňaný štvorvalec 1,2 TSI má v ponuke nahradiť staršie atmosférické agregáty 1,4 16V a 1,6 16V. Okrem verzie so 77 kW (105 k) vraj dostane aj slabšieho súrodenca. To s náhradou 1.4 slabším TSI je nejaký blud, nie? Aspoň doteraz som žiaden taký motor nezaregistroval. Upraveno Listopad 18, 200915 r od Malin
Listopad 18, 200915 r tak se treba dockame premiery. stejne to bude nejspis jenom sw uprava a kdyz se muze delat TDI ve variantach 55, 66 a 77kW, tak vo by ne TSI
Listopad 18, 200915 r A nasledne nastoupi 1.2TSi , myslim ze jak je ted doba downsizingu, tak hodne asi atmosfericke motory zmizi
Listopad 18, 200915 r SW úprava? To by mě zajímalo jestli se vyplatí investovat do výkonnější verze motoru nebo do slabší, u které by se vyměnila (upravila) řídící jednotka...
Listopad 18, 200915 r Co vim, tak treba rozdil mezi 1.8T 110 a 132kW byl udajne jenom v SW, 1.9TDI/66kW melo oproti 81kW pozdeji snad jenom odlisny trysky apod. Ale treba u 1.4TDI 51 a 59kW je rozdil v turbu a tusim chlazeni. Uplne stejny to podle me asi nebude.
Listopad 18, 200915 r 1.9 TDI 81kW malo ešte aj turbo s variabilným nastavením lopatiek oproti 66kW. Čo keď to nebude TSI, ale k HTP pribudne trojvalcové 1.2 FSI. Alebo nebude nič, lebo 1.4 v Pole spĺňa Euro5 Upraveno Listopad 18, 200915 r od Malin
Listopad 18, 200915 r To právě pak 66kW tuším taky měla. Je možný, že 1.4/63kW zůstane, třeba se 1.4TSI nakonec do FII/R podívá. Mohla by to být hodně sympatická motorizace, přecejenom FII/R je lehčí než taková OII nebo Superb a když bude mít stovku o sekundu lepší jako aktuální 1.6ka oproti 1.6 v OII...
Listopad 18, 200915 r 1.2 FSI se třemi válci? Zní to dobře, otázkou je spíš to, jestli by dokázali utlumit vibrace, které by s vyšším výkonem narostli, ještě lépe než u HTP... U staré Fabie jsou především při rozjíždění a nastartování trochu znát
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.