Přejít na obsah

Fabia II Facelift


Cjoctavian

Doporučené příspěvky

Ale kde? Dole jde videt pomalu hrana svetel a nahore to krasne sedi s umistenim blinkru ve svetle. Ono to az moc zapada do toho konceptu "rozsireni", docela bych tomu veril.

Mimochodem - tohle je Praktik. Bude mit Fabia nazev modelu na svetle? Pokud ano, budou se delat dalsi tri odrudy svetel v zavislosti na napisu (Fabia, Praktik, Roomster)? To by mohlo byt dohromady celem 7 typu hlavnich svetel :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojler: proč tolik typů? Stačí ty 3 základní a podle potřeby tam měnit jen už štítky. Snad si nemyslíš, že konstruktéři jsou tak hloupí, že ty světla navrhnou tak, že se pro každý typ musí vyrábět jiný druh světel... Nezapomeň, že ani octavie se na všech trzích neprodává pod názvem octavie ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dnesnej dobe Just-in-time dodavok ma kazda suciastka vyrobena u dodavatela presne stanovene auto do ktoreho bude namontovana.

Takze v Helle presne vedia, ze tento reflektor pojde na Fabiu a tento zase do Rooma a s takou alebo onakou vybavou.

Priklad z praxe ohladom sedadiel:

Nejaky manik v USA si obedna noveho Touarega a dealer ho zada do vyroby. Poziadavka pride do VW BA a ten ju posunie svojmu dodavatelovi (JCI). A ty musia teraz do 5hod vyrobit sedacku presne podla poziadaviek zakaznika (typ potahu, farba, vybava atd.) a dodat ju v stanovenom case na pas do VW BA.

Toz jednoduche ako facka lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam nejake info ohladne sedaciek vo faceliftovanej FII/FIIC/R.

FII/FIIC:

- predne sedadla - nove potahy + peny, novy bocny airbag (soft, doteraz bol v plastovej skatuli)

- zadne sedadla - nova potahy + peny, nova metalova struktura (z toho vyplyvaju nove plastove diely)

R:

- predne sedadla = FII/FIIC

- zadne sedadla - nove potahy + peny, nove reclinery

Takze najvacsie zmeny sa tykaju zadnej sedacky vo Fabii a klasika pre kazdy facelift - potahy+peny

SOP je planovane na februar 2010, takze premiera bude urcite v Zeneve.

Zatial som tie sedacky nevidel na vlastne oci, takze neviem povedat co bude ako vyzerat. Osobne som fakt zvedavy co sa zmenilo na zadnej rade FII/FIIC. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Bojlerem, to auto je zdeformovaný :crutch: Jestli bude výsledek vypadat úplně jak toto, tak to páni "designéři" pěkně... :blbec: Kapota je hrozně dlouhá a maska je posazená nízko :kol-139: přesto to auto vypadá i lehce dynamicky a sportovně :specool:

Editováno: , autor: NNN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevim, chtěl bych se vyhnout takovýmu tomu syndromu "všechno co přijde po nákupu auta je horší než to předtím". Pravda je taková, že když se podívám na tu výplň dveří (je jedno, jestli je to holota a nebo něco alespoň na úrovni Ambiente) a nebo na "závody do vrchu" (nemůžu si pomoct, když od ponížený masky jede kapota a linka oken vzadu až někam ke střeše), tak si říkám - zaplaťpámbu, že mají rodiče objednáno.

Když už sme u toho - tak nějak su zvědavej, jestli konečně Škoda odpíská stupeň Classic, aspoň na některých trzích. Výzkumama nedisponuju, ale přijde mně, že lacinost jak zvenku, tak zevnitř z toho provedení jenom čiší a zvlášť teď po dalším zlevnění by vynechání o 15k levnější holoty nebylo pro spořivé zákazníky na překážku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...