Publikováno Únor 16, 200916 r Po vypnutí zapalování a vytáhnutí klíče mi nefunguje centrál, na přístrojovce mám barevnou hudbu(všechno svítí bliká) samo se zapíná a vypíná čerpadlo, žhavení, prostě všechno co jde. bliká mi kontrolka auta s klíčem. Když vložím klíč a zapnu, všechno se uklidní ale ne napořád po nastartování(pokud nastartuju) občas zase barevná hudba + vypnutí motoru. Svazek je odmotaný a zavěšený. Nicméně pořád byl mokrý a plný sajrajtu. Může být voda v kabelech ještě někde jinde? Třeba pod baterkou? Zkusím auto pořádně vysušit v garáži ale zatím jsem bezradný
Únor 16, 200916 r to ze svazek je uz vyveseny neznamena ze nie je zhnity. skus vag co ti napise ale videl by som to na neskoro vyveseny zvazok.
Únor 16, 200916 r Autor Já bych to taky viděl jedině na něj, protože když jsem ho rozebíral úplně drát ode drátu tak byly úplně mokré a od sněhu a všeho možného. Teď to vysušuju ale viditelné poškození ani naboptnání tam není. Uvidíme co mi řekne VAG Edit: vysušeno=vše funguje jak má. Zaráží mě, že kabely nejevily nejmenší známky oxidace či poškození a přesto tam někde byl zkrat. Otázkou je, jak svazek ochránit před dalším možným zkratem(kromě vyvěšení) Upraveno Únor 16, 200916 r od Pitrisek
Únor 16, 200916 r ked ho mas vyveseny tka by sa ti tam za normlanych okolnosti uz nemala dostat voda alebo???
Únor 16, 200916 r Autor ked ho mas vyveseny tka by sa ti tam za normlanych okolnosti uz nemala dostat voda alebo??? Kdyby se nedostala tak jsem dneska nevysušoval. Měl jsem to vyvěšené a hezky odbalené a plné vody, sněhu a sajrajtu. možná kolem toho udělám nějakou přepážku ať se tam zespoda náhodou něco nedostane. A to mám pod motorem ten plastový kryt-nevím jestli to mají všechny fabky. Tohle je první horší zima(jezdím teď skoro pořád s řetězy) takže fakt extrémní podmínky. Nikdy předtím se mi to nestalo. Možná trochu silikonového maziva ve sprayi jim taky neuškodí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.