Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nevíte co je toto za motor s označením 1.9TDI-BM s výkonem 77kw.

Včera jsme se známym projížděli konfigurátor Volswagenu a je to v nabídce u Passatu a Golfu,je tam klasický 1.9TDI-PD a 1.9TDI-BM a tento je o 30.000kč dražší,dole ve vysvětlivkách je u této zkratky BM - Boschmotor.

Vloženo

Tomu zrovna nevěřím,že by se PDéčka po 150 tis. začaly sypat jak jsem tady někde četl v jiný diskuzi.Nedovedu si představit,že by koncern vypustil do světa milióny motorů,který by nevydržely ani polovinu toho,co jejich předchůdci.To by asi nebylo zrovna košér pro budoucnost podniku.

Vloženo

Jasně byla,přesně tam byla nabídka: 1.9TDI-BM

1.9TDI-PD

1.9TDI-PD DPF ( u všech stejný výkon 77kw )!!!

Ten s označením 1.9TDI-BM byl nejdražší !!!.Jen dole ve vysvětlivkách bylo u toho BM že to je BoschMotor.Vůbec mě nenapadá co by to mohlo být.

Vloženo
Ja si myslím, že se jedná o verzi Passat Blue Motion, což je novinka Volkswagenu. Je to ekologická verze motoru 1,9 Tdi 77 kw. Tj. menší spotřeba a emise.

To mě taky pak napadlo,ale proč bylo v těch vysvětlivkách u BM napsáno BoschMotor a ne BlueMotion a hlavně pak taky na tento akční model BlueMotion je jiný katalog i ceník.

To do čeho jsme koukali byl klasický katalog s ceníkem bez akčních modelů.

Nevim..možná to tak bude!!! ;)

Vloženo

Sice jsem tam nikde na vysvetlivku BM=BoschMotor nenarazil, ale jedna se skutecne o BlueMotion.

Patrné je to i v porovnani technickych dat mezi 1.9 TDi 77kW a 1.9 TDi 77kW BM, a to predevsim u parametru CO2.

Vloženo (editace)

Ma to byt BlueMotion..stejne jako Polo ..pokud se chcete plouzit tak je to dobra volba....za ty prachy bych si radsi koupil 2,0TDi ten aspon jede, ale hlavne bez toho debilniho filtru pevn. castic...

post-1286-1185032633_thumb.jpg

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo

Ahoj chlapáci.Mám takový dotaz....když mám TDi,tak se chci zeptat jestli před výjezdem třeba z garáže ho zahřiváte nebo ne?Já jsem četl,že naftě to škodi a že by se neměl točit na volnoběh...že se zasírá turbo.Co je na tom pravdy?Asi jde nejvice o zimní obdobi.Díky za reakce.Roman.

Vloženo (editace)
Ahoj chlapáci.Mám takový dotaz....když mám TDi,tak se chci zeptat jestli před výjezdem třeba z garáže ho zahřiváte nebo ne?Já jsem četl,že naftě to škodi a že by se neměl točit na volnoběh...že se zasírá turbo.Co je na tom pravdy?Asi jde nejvice o zimní obdobi.Díky za reakce.Roman.

cosby bude mit pravdu,asi jako vzdy ;)

Editováno: , autor: zdsamct
Vloženo

No ono se ma vyjet hned s jakymkoliv motorem.

Jak rekl uz cosby, diesel na miste ani nezahrejes. Navic, pokud motor pobezi jen na volnobeh, zahriva se mnohem dyl a tim padem bezi v nezahratem rezimu delsi dobu, coz mu neprospiva.

Takze obecne plati, ihned vyjet, nevytacet, zbytecne nezatezovat, zahrat na provozni teplotu (i olej) a az pak vyuzivat vykon dle libosti.

BTW: Presouvam z bazaru do OII -> Motor

Vloženo

Ahoj. Přidám svoji troškou k tématu.

Najeto mám 22 100 km. Dlouhodobá spotřeba 5,2. To hlavně díky tomu, že jezdím 75% mimo město, 25% město, dálnici nejezdím...takže nemám tolik možností tomu dupnout na krk (140 a více) ;) Zpočátku jsem také auto šetřil ... ;) Určitě není problém jezdit za 6,5l/100 km... Ale nedovedu si představit jezdit s dieselem více jak 8l/100...

Vloženo
no jak koukám, tak OII, respektive PD spotřeba na hovno... Zlatá 66. Jezdím za 4 a žádný velký šetření, rychlost porušuju permanentně.

...jjjj naprosto přesně !

(OII 1,9 PD 77 4x4)

  • o 2 týdny později...
Vloženo
Pánové Vy děláte jako by jste jezdily se Škodou 100! Je rok 2006 a výrobní technologie motorů a systém filtrace je někde jinde!

Máme doma Passat 2.0 benzin,rok 95, najeto 420.000km na původní motor, výměny po 15.000km proto,že nebyly longy a ten když jsem potřeboval a to bylo často, tak musel dát všechno. Vždy ale ohřátý! Žádné opravy motoru mimo 1x vodní pumpa a řemeny,svíčky.

Je odblokovaný omezovač rychlosti od roku 97 a dnes ve 4 osobách stále jede podle 2 tachometrů (1 OCTA II) 225km/hod a motor jde potichu a žádný klapot.

U autobusů jsou výměny i 60.000km a motory drží i milion km.

Tak kde hledáte svinstvo v oleji?

Ono je to taky o zacházení. Vidím lidi co v zimě ráno nastartujou a na jedničku hned odjíždí na plnej plyn. Chtěl bych ho vidět, co by říkal, kdyby ho vytáhly z postele ráno a vyhnaly po schodech do 4 patra. Asi už nic.

To s tebou souhlasím ale zahřívat naftový motor je prej pěkna debilita! Neřikám že se musí zahřát během jizdy-to ano! Ale prý nesmi běžet na volnoběh.Tak nevim kde je pravda?

Vloženo
Myslim si ze nechavat olej v motore 30 000km je dost brutalne aj ked je Long Life. Myslim si ze diamant robi dobre ze ho chce skor vymenit.Aj kvoli turbu atd...."Kto maze ten jede"
tak v tom pripade je Skoda Mlada Boleslav asi debil, kdyz doporucuje 30tis interval.

jenze stejne, v tech 30tis tam doelju tri litry, takze on tam ten olej az tak uplne nezustava

Právě tím doplňováním oleje se zlepšují, resp. udržují jeho vlastnosti.

Vloženo
Pánové Vy děláte jako by jste jezdily se Škodou 100! Je rok 2006 a výrobní technologie motorů a systém filtrace je někde jinde!

Máme doma Passat 2.0 benzin,rok 95, najeto 420.000km na původní motor, výměny po 15.000km proto,že nebyly longy a ten když jsem potřeboval a to bylo často, tak musel dát všechno. Vždy ale ohřátý! Žádné opravy motoru mimo 1x vodní pumpa a řemeny,svíčky.

Je odblokovaný omezovač rychlosti od roku 97 a dnes ve 4 osobách stále jede podle 2 tachometrů (1 OCTA II) 225km/hod a motor jde potichu a žádný klapot.

U autobusů jsou výměny i 60.000km a motory drží i milion km.

Tak kde hledáte svinstvo v oleji?

Ono je to taky o zacházení. Vidím lidi co v zimě ráno nastartujou a na jedničku hned odjíždí na plnej plyn. Chtěl bych ho vidět, co by říkal, kdyby ho vytáhly z postele ráno a vyhnaly po schodech do 4 patra. Asi už nic.

To s tebou souhlasím ale zahřívat naftový motor je prej pěkna debilita! Neřikám že se musí zahřát během jizdy-to ano! Ale prý nesmi běžet na volnoběh.Tak nevim kde je pravda?

No je třeba nastartovat a točit u dieslu aspoň 5.000 otáček, to se ohřeje raz, dva....no a hlavně šetřit na novej motor. :D

Vloženo

Ahoj,

mám Octu 1,9-77kW MR07, najeto za 9 měsíců 14500 km a dolil jsem cca 0,3l.

Mám na dolívání v autě Castrol EDGE long-life III. za 750,-

Známej mi dal tip na VALVOLINE Synpower 5W-30XL- III VW506.00 za 350,-

viz: www.e-valvoline.cz/?p=productsMore&iProduct=91&sName=Synpower-5W-30XL-III-(1Litr)

Má někdo nějaké zkušeonsti s tímhle olejem, nebo s jakým koli olejem jiným než Castrol?

Jameson

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...