Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

ty vole... ten dýzl to je super!!! :D hh... dělám si srandu... já když jezdil na chalupě na louce, tak jsem měl celkovou 20 l / 100 km :)

Tak to jsi ho tedy málo trápil , já jsem dokonce se i párkrát v kopci zahrabal a hrabal jsem všema čtyřma a auto stálo na místě tak jsem musel couvnout a znovu a už to šlo .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, jenže to je krapet jiný kafe prolítnout jižní spojku kilem a nebo se tam plazit když je zácpa. já ted taky jel 160km za 5,2l/100km

Projížděl jsem tam minulý týden a dneska . I když byla někdy zácpa tak má zatím na této nádrži průměr 6,9 litrů . Je tam i popojíždění v zácpě po Praze. Takže si myslím slušný . Když jsem ho kupoval ,tak jsem počítal tak s průměrnou spotřebou okolo 7,5 litru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na hlučnost si opravdu musím stěžovat,mám najeto přez 20 tis. a občas je uvnitř vozu nesnesitelné dunění motoru až to tlačí uši,měl jsem jednu s prvních O2 v Mladé Bolce co se vyrobily a tento problém jsem vůbec nepoznal a byla v provozu každý den a šla pryč na 120 tis. km,nevím jestli škodovka někde na tlumení nezačala šetřit je to vlasně normální vývoj.Hluk je prostě pro mě kolikrát nesnesitelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na hlučnost si opravdu musím stěžovat,mám najeto přez 20 tis. a občas je uvnitř vozu nesnesitelné dunění motoru až to tlačí uši,měl jsem jednu s prvních O2 v Mladé Bolce co se vyrobily a tento problém jsem vůbec nepoznal a byla v provozu každý den a šla pryč na 120 tis. km,nevím jestli škodovka někde na tlumení nezačala šetřit je to vlasně normální vývoj.Hluk je prostě pro mě kolikrát nesnesitelný.

Úspora plumicích materiálů může být také pravda.Tlaky na úspory jsou i u rozeběhnutých typů a ne jen ve vývoji a změna tlumicího materiálu za levnější a horší může být jedna z cest snížení nákladů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na hlučnost si opravdu musím stěžovat,mám najeto přez 20 tis. a občas je uvnitř vozu nesnesitelné dunění motoru až to tlačí uši,měl jsem jednu s prvních O2 v Mladé Bolce co se vyrobily a tento problém jsem vůbec nepoznal a byla v provozu každý den a šla pryč na 120 tis. km,nevím jestli škodovka někde na tlumení nezačala šetřit je to vlasně normální vývoj.Hluk je prostě pro mě kolikrát nesnesitelný.

no nedávno jsem jel s kolegou v zánovní 77kw a říkal jsem mu,že už to není tak hlučný jako to moje,že to asi líp odhlučňujou.Asi je to kus od kusu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi si nerozumíme, myslel jsem tim, ze OII je hlučná jak svině oproti těm dvoum zmíněnejm

Je hlučná dost! Nedavno jdu nakoupit a tam stál dieselovej Renault v kombiku s nastartovanym motorem (novějsí typ samozřejmě) a nevěřil jsem vlastním uším jak může být diesel tak tichý!!

Zkrátka, technika jde neustále kupředu lol Jaké faktory mohou vlastně ovlivňovat hluk motoru? např. u stojícího auta)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jezdil jsem teď s touto Octulí a byl jsem velmi nemile překvapen. Jelikož se jednalo o funglovku se 4tkm, tak jsem byl velmi překvapený jaký zvuky vydávala. Z palubovky při akceleraci šlo nějaké drnčení a z motoru šílený neidentifikovatelný zvuk. Je to kámošova služební, má ji asi měsíc. Říkal, že ten zvuk z motoru byl už od prvního km a to drnčení v palubovce je novinka. To zhazovalo úroveň OII na ...

Údajně jich teď ke konci roku koupili 6ks ve stejným provedení a dělají to všechny a je to prý normální. Já asi ještě řeknu klukům z firmy ať mi půjčí na projížďku ty svoje, jestli to dělají taky. Nechce se mi tomu věřit, že by to bylo normální, protože jsem si připadal jak v nějakým no name nebo staré herce. Jestli to je tak, tak ani o OII nebudu uvažovat. Předtím jsem jezdil pár km s OII 2,0TDI, a tam to bylo naprosto bez takovýchto zvuků. Takže si myslím, že ty jejich auta nebudou úplně O.K.

Co majitelé TDI 77kW na to?

Jinak mi to přišlo, že to vůbec nejede, ale to bude spíše tím, že jsem zvyklej na 96kW :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak pokud sem moc nešlápl na pedál a jel jen piánko nebo ustálenou rychlostí, tak ten zvuk z motora nešel. Při větším přidání plynu to začalo vydávat takový nepopsatelný zvuk, něco jako chrčení, dunění, drnčení dohromady. Ale opravdu dost hlasité. Tohle jsem u dvoulitra rozhodně nepozoroval.

My si takhle spolu vždycky projíždíme navzájem naše auta, u toho kecáme. No a taky jsme probírali, že je nejspíš nesmysl prodávat tu mou OI a kupovat novější. Když se na to kouknem technicko-ekonomicky, tak takto pohodové auto s minimálními provozními náklady v novějším formátu prostě už neseženu. Proti tomu jde stáří a "vyžitý(zastaralý)" interier.

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme taky služební. Motor je hlučnější než v mojí O1 TDI, má ostřejší zvuk, zvláště na volnoběh. Vyšší spotřeba o cca 0,6 litru. Drnčení nebo drnčivý zvuk jsem nepozoroval. Jinak jede dobře.

volnoběh nebo ustálený chod je o.k., ale jak více šlápneš po plynu, tak se začnou ozývat divné zvuky, a to podle mně není normální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36668

teď jsem našel tady toto vlákno, tak sem přihazuju to co jsem založil já v lampárně. Jestli je ten zvuk při akceleraci normální, tak je to krám k neuvěření. Ale 2,0TDI toto nedělal co jsem s ním jel.

Zlatá OI 66ka.

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám odjakživa TDI od VW a je pravda že tyhle poslední TDI-PD maj kovovější zvuk,ale zas nic hroznýho to neni.U těhlech motorů mám vyzkoušeno že čím víc km maj najeto tak ztichávaj,ale pochopitelně na staré 1.9TDi 66 nebo 81kw to nemá,ty byli pochopitelně tižší.

Když porovnám 1.9TDi a 2.0TDi které jsem taky 3ks měl ve svém voz.parku,tak mě naopak vždy přišlo že 2.0TDi je hlučnější než ta 1.9TDi a i takovej dunivější.

Já při každém tankování přidávám aditiva VIF i když tankuju v německu a ty tu hlučnost taky rapidně snižují.

Každá motorizace má hold své - ,já měl před nedavnem třeba půjčenou jako náhrad.auto když jsem své na servis.prohlíce,Oct.II 1.6MPi Ambiente,tam jasně po nastartování a při rozjezdu byla hlučnost daleko nižší,ale naopak při běžné jízdě,jak město tak i dálnice zas byla hlučnější a jízdní komfort daleko nižší než u 1.9TDi-PD.

O žádném drčení nějak nevim a to jsem na auta PES že hned každou kravinu řešim a že na některých z mojich 1.9TDi už je natočeno i přes 300.000km,tak na nějaké takové zvuky si nemohu ztěžovat.

U mě jasně nejhorší a nejhlučnejší diesel ve kterém jsem kdy jel a i řídil bylo Mondeo Combi 2.2TDCI r.v.2005,to byl pánové takovej rambajs že to bych fakt nesnesl,ten za studena vydával kovový řinčení jak kdyby byl vylágrovanej,po zahřatí to vo moc neztichlo a to neměl natočeno ještě ani 70.000km,to pak po přesednutí zas do Oct.II 1.9TDi jsem poznal jak tichý mám auto.To byl 100x větší skok než když ted přesednu z 1.9TDi do 1.8TSi kde je rozdíl v hluku opravdu podstatný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...