Viperman Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Tak koukám, že s výbavou jsme velmi srovnatelní a ještě jedna vc, zkoušel sis spočítat reálnou spotřebu přímo u stojanu? no já mám dlouhodobou 7,3 - 7,4.Má denní cesta - Ústí nad Labem - Lovosice (pokud to jde pod 120km/h nejdu) - Praha (po dálnici 160 km/h na tempomat), po Praze cca 20 km tam a zpět v zácpách no a zase frrr domů... auto jezdí tuhle trasu 3 - 4 v týdnu, zbytek najede tak 400 km za den a více. Mám za 8,5 měsíce najeto 61840 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Nazdar hoši, pri zakúpení novej OII som si kupil aj 1l oleja. Pre istotu keby dačo. Mam auto s premenlivým serv. intervalom a bez DPF. Podľa príručky by som mal dávať olej 506 01 ale oni mi predali 5W30 504 00, 507 00. Mám ho ísť reklamovať alebo to nevadí. Lebo príručka hovorí že ten olej je pre motory s DPF. Tak neviem. Dik za odpovede. čoveče Tome já jsem naposledy lil dovnitř loni v srpnu myslím 5W40 ale to si nejsem uplně jistý.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXX TOMCAT XXX Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Dik, asi to pojdem vratit. Lebo sa mi to nejako nezda 5w30 co mi dali. Uvidim dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Dik, asi to pojdem vratit. Lebo sa mi to nejako nezda 5w30 co mi dali. Uvidim dik Ahoi, nic nevracej ! Olej 50601 podle příručky je původní longlife 2 s viskozitou 0W30, nyní se vyrábí již nový longlife 3 s viskozitou 5W30 s normou VW50400/50700. Je to olej kompatibilní a doporučení Škoda auto. Snad by nemělo docházet k takovým ztrátám oleje jako u 0W30, ale já tam mám při 2 výměně 5W30 50400/50700 a žere to olej úplně stejně, takže žádná změna. Taskže nic nevracej, olej je v poho a můžeš ho používat, 50601 už nepoužívat, je přece nový longlife 3, tak proč použýívat longlife 2 ? Měj se hezky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXX TOMCAT XXX Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Dik, asi to pojdem vratit. Lebo sa mi to nejako nezda 5w30 co mi dali. Uvidim dik Ahoi, nic nevracej ! Olej 50601 podle příručky je původní longlife 2 s viskozitou 0W30, nyní se vyrábí již nový longlife 3 s viskozitou 5W30 s normou VW50400/50700. Je to olej kompatibilní a doporučení Škoda auto. Snad by nemělo docházet k takovým ztrátám oleje jako u 0W30, ale já tam mám při 2 výměně 5W30 50400/50700 a žere to olej úplně stejně, takže žádná změna. Taskže nic nevracej, olej je v poho a můžeš ho používat, 50601 už nepoužívat, je přece nový longlife 3, tak proč použýívat longlife 2 ? Měj se hezky Dakujeeeeeeeeeeeeeeem velmi pekne :worthy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstorm Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Tak koukám, že s výbavou jsme velmi srovnatelní a ještě jedna vc, zkoušel sis spočítat reálnou spotřebu přímo u stojanu?no já mám dlouhodobou 7,3 - 7,4.Má denní cesta - Ústí nad Labem - Lovosice (pokud to jde pod 120km/h nejdu) - Praha (po dálnici 160 km/h na tempomat), po Praze cca 20 km tam a zpět v zácpách no a zase frrr domů... auto jezdí tuhle trasu 3 - 4 v týdnu, zbytek najede tak 400 km za den a více. Mám za 8,5 měsíce najeto 61840 km jo jo, zkoušel, spočítal jsem to podle ujetých km a dotankovaného paliva a bylo to necelých 7,4.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Tak v pondělí jedu na přehrání softu na 85kw,je to origo Škoda,je to vlastně ten samí princip jako když některým z nás co máme motor BXE přehrávali tu jednotku kvůli tomu pocukávání při akceleraci. Já to mám ze známosti,ale dotyčný z autor.servisu mi řikal že by to údajně měli mít v nejbližší době jako ofic.nabídku pro stávající majitele TDI77kw,ale u OII se jedná o motory od kódu motoru BXE,BLS......,to samé u ostat.modelů škoda TDI77kw,tam je to také od určitého kódu motoru,ale o to jsem se nezajímal. Nevim ale jaká by měla být ofic.cena,ale zas třeba u Superba když to zvednuli ze 77 na 85kw tak ty auta nezdražily ani o korunu,tak to podle mě nebude nějaká raketa. Ten můj známý řikal že už to tam dělali na jejich služebácích i synovi majitele toho autor.servisu a že to všichni pochvalovali jak je to hlavně odspoda znát,tak jse m celkem zvědav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Jo to vypadá zajímavě,pro ty kteří se bojí jít do chipu a chtějí o něco víc kilowatíků určitě dobrý.Tak jsem zvědav jak budeš spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harley1006 Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Nějaká možnost jak to flashnout i pro jiné?? Jestli by ten soft měl být ve všech servisech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Abych pravdu řekl tak jsem ani netušil že něco takovýho je a ani jsem se po tom nepídil,nejsem žádný závodník že bych potřeboval navyšovat výkon,ale mám známého co dělá technika v autor.servisu a teď jsem mu privátně zařizoval něco co je v mém oboru a toto je spíš revange !!! Nabídnul mi to sám,tak jsem se toho chytil jak vosa na bombon. Prý už to tam maj od začatku co začali dodávat ty Superby co měli mít 85kw,tak jedny z prvních měli nadále 77kw,prý tam na to přišly kluci co dělaj předprodejní servis což obsahuje i kontrolu zaklad.nastavení motoru a případně vymazaní sporadických chyb v paměti závad,tak jak to napojily na VAS tak se jim to hlásilo jako 77kw a přitom na dat.štítkách bylo vylepeno 85kw,tak ihned volali do MB a ta to okamžitě řešila,druhý den jim přišel ten Flash a prý v tom přehrávacim průvodci jim naskočily všechny modely škoda a kódy motoru na které to jde.( prakticky jde prý o všechny TDI77kw vyrobené od 03/06). Pár dní na to tam k nim přijel nějakej oblast.technik s MB,tak jim řikal že to byla chyba té výstup.kontroly která i nahrává ty softy a dělá komplet zakl.nastavení a šlo prý jen asi o 15kusů Supíků. Ted jim tam došlo že by o to byl celkem zájem tak to řešej s MB jestli to spřístupněj,ale prý by to neměl být problém,je to prý otázka pár dní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1 Vloženo 6. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2007 Můžeš pak i napsat co to bylo za servis, kdyby měl někdo zájem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Tohle je teda pěkná ptákovina,matení nepřítele v boji...Nikdy nic nevyšlo a nevyjde.Jak u BXE,tak u BJB.Už jste někdo viděl,aby škodvka oficiálně zvyšovala výkon?To by je asi někdo hnal....Rád bych věděl,který servis chrlí takové blbiny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Tohle je teda pěkná ptákovina,matení nepřítele v boji...Nikdy nic nevyšlo a nevyjde.Jak u BXE,tak u BJB.Už jste někdo viděl,aby škodvka oficiálně zvyšovala výkon?To by je asi někdo hnal....Rád bych věděl,který servis chrlí takové blbiny... Tak proč už to mám hotové když nic takového neexistuje??? Máš skoro stejnou reakci jak můj kamarád,kterému když jsem to řekl tak dostal záchvat smíchu,nazval mě primitivem a měl plnou hubu keců že nic takového existovat nemůže a tomu podobné,pak když jsem mu řekl že se můžu zeptat jestli může přijet taky semnou,tak se mu hned zajiskřilo v očích a dva dny mě bombardoval smskama,dnes nám to oběma flashnuli a ted jsem s ním měl podruhé 45min.tel.a jen básnil jak těch pár blbých koníků navíc je znát,jak to tahá mnohem mnohem lépe. Věř že to existuje!!!,máš ale asi pravdu v tom že zveřejňovat to nikdy nebudou po té co jsem tam viděl za reakci u vedoucího když se začal pídit po tom co nám tam dělaj !!! naštěstí ten můj známý je tam celkem výše postavený tak se obešlo bez nějakého incidentu..!!!,ale po té co nám to dodělali si vedoucí tu flashku hned odnášel k sobě do kanclu. Tak ty uvahy toho mého známého před pár dny o tom jak to asi budou nabízet stávajícím majitelům 77kw byli asi dosti předčasné,dnes už tak kolem toho výřečnej nebyl. Spíš bych řekl že zvednutí výkonu na 85kw bude poslední inovace motoru 1.9 TDI-PD na nový model.rok 2008,pak od faceliftu podle mě zkončej a nastoupí common-rail. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 přijeďte ke mě,udělám z toho +-95 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Tohle je teda pěkná ptákovina,matení nepřítele v boji...Nikdy nic nevyšlo a nevyjde.Jak u BXE,tak u BJB.Už jste někdo viděl,aby škodvka oficiálně zvyšovala výkon?To by je asi někdo hnal....Rád bych věděl,který servis chrlí takové blbiny... no já můžu přidat jen tolik, že Mr.Cimbu mi říkal, že Škodovka pouští OII 1.9 tdi 77kW do oběhu s výkonem cca 85 aby tak mohla ještě po páár letech garantovat to, co je v techničáku a sice 77kW.. jinak o flashování vím jen to, že ta moje flashka má výkon 1,5GB a to jsou jí už skoro tři roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Ona pouštěla,mělo to dokonce 92KW,byly to jedny z prvních BJB,ale protože se to vedení v W nelíbilo,tak to museli utnout.Ono v raichu se pojistka platí za KW a proto ten rozdíl těžce hlídají.Je to potom tam na průser.kdo si to sám nachipuje,tak to je už jeho problém.Že ve výrobě nahrají něco špatně,to se může stát.Do kterýho servisu bych měl zajet?Ale proč jezdit,když normálním chipem,si může člověk udělat ,co chce.kolikpak za to asi můžou chtít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Tak znám lidi co měli chip ve starých TDI 81kw,dokonce i kluka co měl po tátovi Passata B5 TDI 81kw a ve 180.000km ho chipnul na 124kw,jezdil s nim pak do 350.000km a bez sebemenšího problému,pak pořídil ve 2002 fungl nového Passata TDI-PD 96kw,ve 40.000km ho nechal chipnout o 30kw víc a ve 170.000km šel motor kukat,jeho známej z W dělá motoráře tak to rozebral a zjistil že vačka byla ojebaná o 6mm,tak nejdřív scháněl komplet hlavu a po té mu volal znova že spodek motoru taky stojí za starou bačkoru,tak nakonec měnil ve 170.000km celej motor.A to není žádnej pilot F1 že by na to v jednom kuse šlapal. Ten jeho známej motorář řikal že chipovat PDčko je nesmysl,že i tak v origo.nastavení maj problém se dožít nějak vysokýho věku,natož s chipem. Druhý můj známý měl OII TDI 77kw,chipnutou na 100kw ( nejsem si jistý ale bud u Sportmotor nebo Cimbu,nevím jistě ),každopádně po 90.000km měl za sebou 2x Výměna turba,1x výměna setrváku i se spojkou a výměna magnet.bloku ventillu. Já osobně jezdim kolem 90.000km ročně tak by se mi moc nelíbilo měnit každé dva roky motor+mezi tím spojky,turba atd.navíc ani nejsem závodník,jezdim celkem klidně,tak to ani nepotřebuju a těch 85kw na co to mám teď flashnutí tomu motoru určitě neuškodí navíc když to i škodovka dává do nachlup stejného motoru do Superbů a Audi do A3,A4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Druhý můj známý měl OII TDI 77kw,chipnutou na 100kw ( nejsem si jistý ale bud u Sportmotor nebo Cimbu,nevím jistě ),každopádně po 90.000km měl za sebou 2x Výměna turba,1x výměna setrváku i se spojkou a výměna magnet.bloku ventillu. Tak tohle se standartně mění,ikdyž to není nachipovaný.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Druhý můj známý měl OII TDI 77kw,chipnutou na 100kw ( nejsem si jistý ale bud u Sportmotor nebo Cimbu,nevím jistě ),každopádně po 90.000km měl za sebou 2x Výměna turba,1x výměna setrváku i se spojkou a výměna magnet.bloku ventillu.Tak tohle se standartně mění,ikdyž to není nachipovaný.... Tak já to mám teď 15měsíc,najeto bez mála 110.000km a na motoru mi jediné dělali to že v 10.000km přehráli ŘJ kvůli pocukávání při akceleraci,jak bylo u BXE normální,žádný jiný problém jsem s motorem neměl.Teda musím zaklepat na dřevo,nechci to zakřiknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 přijeďte ke mě,udělám z toho +-95 kw Taky origo flash? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Origo to nebude ani náhodou,že COSBY.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Origo to nebude ani náhodou,že COSBY.... Treba jo, Cosby je kouzelnik Zatim, ale mlci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Druhý můj známý měl OII TDI 77kw,chipnutou na 100kw ( nejsem si jistý ale bud u Sportmotor nebo Cimbu,nevím jistě ),každopádně po 90.000km měl za sebou 2x Výměna turba,1x výměna setrváku i se spojkou a výměna magnet.bloku ventillu.Tak tohle se standartně mění,ikdyž to není nachipovaný.... tak to mi schází ještě dvacet, takže snad na to za rok a půl našetřím nebo že bych při devadesáti vyměnil celý auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 mam bez pár set kilometrů 100tis km a turbo stále původní, spojku mam sice měněnou, ale to bylo moc silným chipem. pořád si říkám, že kdyby turba byly nějakou nemocí těhle motorů, tak už bych musel mít alespon třetí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Ale okolo 150 ich už odchádza celkom dosť. Ale zase turbo sa neraz dá aj zrepasovať za prijateľný peniaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.