Luke288 Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 to máš zkušenosti s tolika PDčkama co maj namotáno přes 150tis km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Nevíte co je toto za motor s označením 1.9TDI-BM s výkonem 77kw. Včera jsme se známym projížděli konfigurátor Volswagenu a je to v nabídce u Passatu a Golfu,je tam klasický 1.9TDI-PD a 1.9TDI-BM a tento je o 30.000kč dražší,dole ve vysvětlivkách je u této zkratky BM - Boschmotor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Tomu zrovna nevěřím,že by se PDéčka po 150 tis. začaly sypat jak jsem tady někde četl v jiný diskuzi.Nedovedu si představit,že by koncern vypustil do světa milióny motorů,který by nevydržely ani polovinu toho,co jejich předchůdci.To by asi nebylo zrovna košér pro budoucnost podniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 To je divné. A bola tam aj verzia s filtrom pevných častíc? Lebo ak nie, tak by to mohlo byť ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 To je divné. A bola tam aj verzia s filtrom pevných častíc? Lebo ak nie, tak by to mohlo byť ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 S PD nie, ale turbo je rovnaké ako u klasického 81 kW TDI. A tie som už videl tri, ktorým začalo turbo púšťať olej až napokon bola potrebná výmena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Jasně byla,přesně tam byla nabídka: 1.9TDI-BM 1.9TDI-PD 1.9TDI-PD DPF ( u všech stejný výkon 77kw )!!! Ten s označením 1.9TDI-BM byl nejdražší !!!.Jen dole ve vysvětlivkách bylo u toho BM že to je BoschMotor.Vůbec mě nenapadá co by to mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1 Vloženo 20. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2007 Ja si myslím, že se jedná o verzi Passat Blue Motion, což je novinka Volkswagenu. Je to ekologická verze motoru 1,9 Tdi 77 kw. Tj. menší spotřeba a emise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 20. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2007 Ja si myslím, že se jedná o verzi Passat Blue Motion, což je novinka Volkswagenu. Je to ekologická verze motoru 1,9 Tdi 77 kw. Tj. menší spotřeba a emise. To mě taky pak napadlo,ale proč bylo v těch vysvětlivkách u BM napsáno BoschMotor a ne BlueMotion a hlavně pak taky na tento akční model BlueMotion je jiný katalog i ceník. To do čeho jsme koukali byl klasický katalog s ceníkem bez akčních modelů. Nevim..možná to tak bude!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2007 Sice jsem tam nikde na vysvetlivku BM=BoschMotor nenarazil, ale jedna se skutecne o BlueMotion. Patrné je to i v porovnani technickych dat mezi 1.9 TDi 77kW a 1.9 TDi 77kW BM, a to predevsim u parametru CO2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 21. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2007 (editace) Ma to byt BlueMotion..stejne jako Polo ..pokud se chcete plouzit tak je to dobra volba....za ty prachy bych si radsi koupil 2,0TDi ten aspon jede, ale hlavne bez toho debilniho filtru pevn. castic... Editováno: 21. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Ahoj chlapáci.Mám takový dotaz....když mám TDi,tak se chci zeptat jestli před výjezdem třeba z garáže ho zahřiváte nebo ne?Já jsem četl,že naftě to škodi a že by se neměl točit na volnoběh...že se zasírá turbo.Co je na tom pravdy?Asi jde nejvice o zimní obdobi.Díky za reakce.Roman. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Jsem zvědav,jak chceš na volnoběh zahřát diesel :D .To není benzím.S dieselem se má hned vyjet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 (editace) Ahoj chlapáci.Mám takový dotaz....když mám TDi,tak se chci zeptat jestli před výjezdem třeba z garáže ho zahřiváte nebo ne?Já jsem četl,že naftě to škodi a že by se neměl točit na volnoběh...že se zasírá turbo.Co je na tom pravdy?Asi jde nejvice o zimní obdobi.Díky za reakce.Roman. cosby bude mit pravdu,asi jako vzdy Editováno: 22. Červenec 2007, autor: zdsamct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 No ono se ma vyjet hned s jakymkoliv motorem. Jak rekl uz cosby, diesel na miste ani nezahrejes. Navic, pokud motor pobezi jen na volnobeh, zahriva se mnohem dyl a tim padem bezi v nezahratem rezimu delsi dobu, coz mu neprospiva. Takze obecne plati, ihned vyjet, nevytacet, zbytecne nezatezovat, zahrat na provozni teplotu (i olej) a az pak vyuzivat vykon dle libosti. BTW: Presouvam z bazaru do OII -> Motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Ano,ano.Taky jsem slyšel ten názor a chtěl jsem se přesvědčit jestli to je pravda.Každopádně všem děkuju za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrutek Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 Ahoj. Přidám svoji troškou k tématu. Najeto mám 22 100 km. Dlouhodobá spotřeba 5,2. To hlavně díky tomu, že jezdím 75% mimo město, 25% město, dálnici nejezdím...takže nemám tolik možností tomu dupnout na krk (140 a více) Zpočátku jsem také auto šetřil ... Určitě není problém jezdit za 6,5l/100 km... Ale nedovedu si představit jezdit s dieselem více jak 8l/100... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raf Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 no jak koukám, tak OII, respektive PD spotřeba na hovno... Zlatá 66. Jezdím za 4 a žádný velký šetření, rychlost porušuju permanentně. ...jjjj naprosto přesně ! (OII 1,9 PD 77 4x4) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raf Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Koukám tady na diskuzi o spotřebě.... popsal sem svý zkušenosti se spotřebou OII(77kW /113 kW Cimbu 4x4) i OI (66kW / 85 kW Cimbu) na http://www.skoda-auto.euweb.cz/forum/viewtopic.php?t=1380 a to poměrně detailně...(to admin: doufám že ten link nevadí v opačném případě se omlouvám a texty vykopíruji). Pro rychlý náhled přikládám svou tabulku v excelu se spotřebama.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Také si dovoluji poslat svojí zkušenost se spotřebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXX TOMCAT XXX Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 Ja som prešiel z 15" na 17" respektive z 195 na 225 a spotreba mi išla hore o cca 0,8 l. V meste som mal 5,2 - 5,5 a teraz 5,8 a hore. Fakt mi nejde do hlavy prečo ten top managment nedal na 17" 205/50/R17. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Pánové Vy děláte jako by jste jezdily se Škodou 100! Je rok 2006 a výrobní technologie motorů a systém filtrace je někde jinde!Máme doma Passat 2.0 benzin,rok 95, najeto 420.000km na původní motor, výměny po 15.000km proto,že nebyly longy a ten když jsem potřeboval a to bylo často, tak musel dát všechno. Vždy ale ohřátý! Žádné opravy motoru mimo 1x vodní pumpa a řemeny,svíčky. Je odblokovaný omezovač rychlosti od roku 97 a dnes ve 4 osobách stále jede podle 2 tachometrů (1 OCTA II) 225km/hod a motor jde potichu a žádný klapot. U autobusů jsou výměny i 60.000km a motory drží i milion km. Tak kde hledáte svinstvo v oleji? Ono je to taky o zacházení. Vidím lidi co v zimě ráno nastartujou a na jedničku hned odjíždí na plnej plyn. Chtěl bych ho vidět, co by říkal, kdyby ho vytáhly z postele ráno a vyhnaly po schodech do 4 patra. Asi už nic. To s tebou souhlasím ale zahřívat naftový motor je prej pěkna debilita! Neřikám že se musí zahřát během jizdy-to ano! Ale prý nesmi běžet na volnoběh.Tak nevim kde je pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Myslim si ze nechavat olej v motore 30 000km je dost brutalne aj ked je Long Life. Myslim si ze diamant robi dobre ze ho chce skor vymenit.Aj kvoli turbu atd...."Kto maze ten jede" tak v tom pripade je Skoda Mlada Boleslav asi debil, kdyz doporucuje 30tis interval. jenze stejne, v tech 30tis tam doelju tri litry, takze on tam ten olej az tak uplne nezustava Právě tím doplňováním oleje se zlepšují, resp. udržují jeho vlastnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Pánové Vy děláte jako by jste jezdily se Škodou 100! Je rok 2006 a výrobní technologie motorů a systém filtrace je někde jinde!Máme doma Passat 2.0 benzin,rok 95, najeto 420.000km na původní motor, výměny po 15.000km proto,že nebyly longy a ten když jsem potřeboval a to bylo často, tak musel dát všechno. Vždy ale ohřátý! Žádné opravy motoru mimo 1x vodní pumpa a řemeny,svíčky. Je odblokovaný omezovač rychlosti od roku 97 a dnes ve 4 osobách stále jede podle 2 tachometrů (1 OCTA II) 225km/hod a motor jde potichu a žádný klapot. U autobusů jsou výměny i 60.000km a motory drží i milion km. Tak kde hledáte svinstvo v oleji? Ono je to taky o zacházení. Vidím lidi co v zimě ráno nastartujou a na jedničku hned odjíždí na plnej plyn. Chtěl bych ho vidět, co by říkal, kdyby ho vytáhly z postele ráno a vyhnaly po schodech do 4 patra. Asi už nic. To s tebou souhlasím ale zahřívat naftový motor je prej pěkna debilita! Neřikám že se musí zahřát během jizdy-to ano! Ale prý nesmi běžet na volnoběh.Tak nevim kde je pravda? No je třeba nastartovat a točit u dieslu aspoň 5.000 otáček, to se ohřeje raz, dva....no a hlavně šetřit na novej motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jameson Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Ahoj, mám Octu 1,9-77kW MR07, najeto za 9 měsíců 14500 km a dolil jsem cca 0,3l. Mám na dolívání v autě Castrol EDGE long-life III. za 750,- Známej mi dal tip na VALVOLINE Synpower 5W-30XL- III VW506.00 za 350,- viz: www.e-valvoline.cz/?p=productsMore&iProduct=91&sName=Synpower-5W-30XL-III-(1Litr) Má někdo nějaké zkušeonsti s tímhle olejem, nebo s jakým koli olejem jiným než Castrol? Jameson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.