Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

ale ak je to auto cipnute na prd (ktore ti zo sportmotoru prislo), mal to dat clovek na brzdu a ist reklamovat. mapa do riadiacej jednotky je taky isty tovar, ako vsetko ostatne.

ak firma predava mapu na 132kW tak to auto ma mat 132kW. ak nema, chces napravu. o cene merania na brzde nehovoriac.

mk

Netvrdim ze to bylo total spatne.Jen jsem cekal kvalitneji provedenou upravu. A ne jen zakladni mapy... Jinak to bylo OK..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám chip od ATB v Passatu s DSG a DSG se to nedotklo

To si myslim, ze asi nebude to prave orechove.

Muj selsky rozum (i vzdelani) me veli si myslet, ze s radikalni zmenou charakteristiky motoru, jeho tociveho momentu a vykonu (zmena rozsahu vyuzitelnych otacek) se musi zmenit i casovani teto inteligentni prevodovky. To me potvrdil jiz pred 2 roky i p. Janda ze zname a respektovane tuning firmy, ktery me jasne napsal, ze pri prechipovani 1.9 TDI dojde i ke zmenam software DSG.

Je to jiste logicke, a i kdyz se subjektivne zda, ze prevodovka pro chipu pouze motoru slape bezchybne, urcite nebude slapat naprosto ucinne a hlavne efektivne. Uz jen zmena tociveho momentu se musi v software DSG objevit (resp. v datech, ktera vyuziva). Netusim samozrejme, zda-li management DSG a motoru neni natolik provazan, ze si tyto veci resi automaticky na zaklade informaci od motoru, ale nejsem si jist, ze DSG sama pozna, ze doslo ke zmene vykonu a tociveho momementu pripojeneho motoru.

Ja sam jsem mj. kvuli temto otazkam zatim s chipem pockal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....Netusim samozrejme, zda-li management DSG a motoru neni natolik provazan, ze si tyto veci resi automaticky na zaklade informaci od motoru, ale nejsem si jist, ze DSG sama pozna, ze doslo ke zmene vykonu a tociveho momementu pripojeneho motoru.

Ja sam jsem mj. kvuli temto otazkam zatim s chipem pockal.

to je prave to, preco sa na chip 1.9tdi pytam specialne v kombinacii s DSG. z grafov napriklad cimbu je jasne, ze sa meni dramaticky priebeh, spicka tocaku sa posuva vyssie, vykon tiez inam. ak je prevodovka predtym nastavena, ze radi pri otackach maximalneho vykonu, alebo radi aby otacky padli do oblasti maximalneho tocaku, cele je to zrazu rozstelovane. auto samozrejme jazdit bude, ale nebude to tak, ako to inzinieri v NDR zamyslali.

inak ak niekto s cipom pre motor robi aj upravu rj DSG, je to imho zasadny argument prave pre takehoto upravcu. z mojho pohladu by vsetci ostatni (neponukajuci aj upravu rj DSG) mohli aj pri vybere z moznych kombinacii vypadnut.

takze upravuje okrem cimbu aj niekto iny rj k DSG?

mk

btw to tapulda: samozrejme napis cokolvek. kto ti tu upravu robil? auto mas nove, alebo uz niekolko vela km jazdene?

Editováno: , autor: mk01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je prave to, preco sa na chip 1.9tdi pytam specialne v kombinacii s DSG. z grafov napriklad cimbu je jasne, ze sa meni dramaticky priebeh, spicka tocaku sa posuva vyssie, vykon tiez inam. ak je prevodovka predtym nastavena, ze radi pri otackach maximalneho vykonu, alebo radi aby otacky padli do oblasti maximalneho tocaku, cele je to zrazu rozstelovane. auto samozrejme jazdit bude, ale nebude to tak, ako to inzinieri v NDR zamyslali.

inak ak niekto s cipom pre motor robi aj upravu rj DSG, je to imho zasadny argument prave pre takehoto upravcu. z mojho pohladu by vsetci ostatni (neponukajuci aj upravu rj DSG) mohli aj pri vybere z moznych kombinacii vypadnut.

takze upravuje okrem cimbu aj niekto iny rj k DSG?

V teto veci (viz muj predchoz. prispevek) me smysluplne odpovedel jen Janda, takze se obavam, ze bych se obratil jen na nej, tj. Cimbu...

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj auto je rok výroby 08/2006, najeto 50000 km, dovezené z Francie. Auto bylo na kontrole v Auto-jarov, kde konstatovali, že stav vozidla odpovídá najetým kilometrům (trošku mě to uklidnilo, přece jen známe český sport se stáčením km, snad jsem narazil na slušného prodejce). Jak jsem psal dřív jedná se o 1,9 TDi 77 kW s DSG, přechipované na 103 kW. Od nachipování jsem najele 700 km z 80% ve městě. Kromě zvýšení výkonu jsem zatím nepostřehl nic jiného. DSG řadí plynule i rozjezdy jsou plynulé. Spotřeba se drží dle počítače na 5,8 l, což na město není špatné, alespoň dle mě, jelikož 40 kW fabie žrala po městě 6,5 l (nešetřil jsem jí), řada lidí říká, že počítač tak o 0,5 l spotřebu podhodnocuje.

Chipovat jsem to nenechal u žádné vyhlášené firmy, ale u jednoho nadšence stálo mě to 6 tis.. (pokud chcete někdo ten kontakt pište mi na petr.vogt@email.cz) Musím samozřejmě počítat s tím, že to bude možná menší kvalita, ale neměl jsem čas shánět něco jiného, a tato varianta byla hned k mání. Nejsem v tomto směru profík, ale dle vašich diskusí usuzuji, že to udělal dobře, jelikož to neprováděl přes zásuvku. Vytáhnul DJ a provedl to přímo na ní (myslím že to nazýval fleshování nebo něco takového - aby autorizovaný servis nepoznal nic, což doufám).

Nevím jestli je to DSGéčkem nebo výkonem, ale přes 180 km/h nejede, zkoušel jsem ho protáhnout a tady se to zastavilo. :)

Závěrem : jsem zatím mmmóóócccc spokojený!!!! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Jak jsem psal dřív jedná se o 1,9 TDi 77 kW s DSG, přechipované na 103 kW. ...

...Chipovat jsem to nenechal u žádné vyhlášené firmy, ale u jednoho nadšence stálo mě to 6 tis.. (pokud chcete někdo ten kontakt pište mi na petr.vogt@email.cz) Musím samozřejmě počítat s tím, že to bude možná menší kvalita, ale neměl jsem čas shánět něco jiného, a tato varianta byla hned k mání. ...

...Nevím jestli je to DSGéčkem nebo výkonem, ale přes 180 km/h nejede, zkoušel jsem ho protáhnout a tady se to zastavilo. :)

Závěrem : jsem zatím mmmóóócccc spokojený!!!! lol

Tak to je presne ONO, za kazdou cenu (a zde doslova) z toho utrhnout co se da... :-(

Myslim, ze do takove fuseriny, jako je nejaky kamos ci nadsenec, ktery to bastli za 6 tis. nekde doma na kolene s mapami stazenymi nekde z webu bych nesel, zvlaste s autem za cca 840 kKc. To bych musel byl hodne, hodne velkej magor. Myslim to samozrejme ve srovnani s renomovanymi a zkusenymi firmami, ktere kvalitni a zaruceny (zarukovany) chiptuning nedokazou udelat pod nejakych 15 kKc. To je k celkove cene auta, a prip. cenovemu rozdilu u silnejsiho tovarniho motoru zcela umerne. Toto zde popisovane je temer jista cesta do pekel, a docela se Ti divim, ze jsi ochoten svou investici do auta takto ohrozovat. Mozna se ale mylim, a cas ukaze.

Mimoch. to omezeni na 180 kmh uz samo ukzauje, ze je neco v neporadku....Ma tovarni nechipovana 1.9 TDI 77 s DSG jede zcela jiste vic nez 190 kmh, samozrejme mereno s GPSkou, cemuz mohu verit urcite vice nez tachometru... Pokud je Tvuj udaj o maximalce 180 kmh z tachometru, tak vez, ze Ti to nejede vice nez 165-170, v teto rychlosti Ti tachometr ukazuje cca tech 180 kmh (zcela normalne premeruje).

Se spravne "zrobenym" chipem chiptuningem by jsi jel urcite pres 205-210 kmh...

Takze mysim, ze mas zadelano na problem se svym "nadsencem" :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli je to DSGéčkem nebo výkonem, ale přes 180 km/h nejede, zkoušel jsem ho protáhnout a tady se to zastavilo. :)

Závěrem : jsem zatím mmmóóócccc spokojený!!!! lol

to bys asi vejral, kdybych tvýmu super nachipovanýmu TDI DSG na dálnici ujel na maximálku s udejchaným 77kw v manuálu co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je presne ONO, za kazdou cenu (a zde doslova) z toho utrhnout co se da... :-(

Myslim, ze do takove fuseriny, jako je nejaky kamos ci nadsenec, ktery to bastli za 6 tis. nekde doma na kolene s mapami stazenymi nekde z webu bych nesel, zvlaste s autem za cca 840 kKc. To bych musel byl hodne, hodne velkej magor. Myslim to samozrejme ve srovnani s renomovanymi a zkusenymi firmami, ktere kvalitni a zaruceny (zarukovany) chiptuning nedokazou udelat pod nejakych 15 kKc. To je k celkove cene auta, a prip. cenovemu rozdilu u silnejsiho tovarniho motoru zcela umerne. Toto zde popisovane je temer jista cesta do pekel, a docela se Ti divim, ze jsi ochoten svou investici do auta takto ohrozovat. Mozna se ale mylim, a cas ukaze.

Mimoch. to omezeni na 180 kmh uz samo ukzauje, ze je neco v neporadku....Ma tovarni nechipovana 1.9 TDI 77 s DSG jede zcela jiste vic nez 190 kmh, samozrejme mereno s GPSkou, cemuz mohu verit urcite vice nez tachometru... Pokud je Tvuj udaj o maximalce 180 kmh z tachometru, tak vez, ze Ti to nejede vice nez 165-170, v teto rychlosti Ti tachometr ukazuje cca tech 180 kmh (zcela normalne premeruje).

Se spravne "zrobenym" chipem chiptuningem by jsi jel urcite pres 205-210 kmh...

Takze mysim, ze mas zadelano na problem se svym "nadsencem" :-(

Kdyz poradnou firmu, tak minimalne ABC tuning ti si vemou dokonce i velky balik penez..Skoda ze nemumim jako oni delat prez vaga :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se o tom bavil s klukami co dělají SW do DSG a potvrdili,že to není Tiptronik.Udělá li se chip rozumně,DSG je naprosto v Poho.Já mám s chipem najeto cca 8000 a nepozoruji žádné problémy.

ahoj, jsi zkušený matador, co ty na moje nachipování od známého, mám utíkat nechat to přechipovat, nebo zkusit co to udělá. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je presne ONO, za kazdou cenu (a zde doslova) z toho utrhnout co se da... :-(

Myslim, ze do takove fuseriny, jako je nejaky kamos ci nadsenec, ktery to bastli za 6 tis. nekde doma na kolene s mapami stazenymi nekde z webu bych nesel, zvlaste s autem za cca 840 kKc. To bych musel byl hodne, hodne velkej magor. Myslim to samozrejme ve srovnani s renomovanymi a zkusenymi firmami, ktere kvalitni a zaruceny (zarukovany) chiptuning nedokazou udelat pod nejakych 15 kKc. To je k celkove cene auta, a prip. cenovemu rozdilu u silnejsiho tovarniho motoru zcela umerne. Toto zde popisovane je temer jista cesta do pekel, a docela se Ti divim, ze jsi ochoten svou investici do auta takto ohrozovat. Mozna se ale mylim, a cas ukaze.

Mimoch. to omezeni na 180 kmh uz samo ukzauje, ze je neco v neporadku....Ma tovarni nechipovana 1.9 TDI 77 s DSG jede zcela jiste vic nez 190 kmh, samozrejme mereno s GPSkou, cemuz mohu verit urcite vice nez tachometru... Pokud je Tvuj udaj o maximalce 180 kmh z tachometru, tak vez, ze Ti to nejede vice nez 165-170, v teto rychlosti Ti tachometr ukazuje cca tech 180 kmh (zcela normalne premeruje).

Se spravne "zrobenym" chipem chiptuningem by jsi jel urcite pres 205-210 kmh...

Takze mysim, ze mas zadelano na problem se svym "nadsencem" :-(

rád si nechám poradit, napiš kam s tím na kvalitní chip dojet, zatím u auta nepozoruji nic špatného. co se stane, odejde čerpadlo, praskne vačka? napiš co hrozí, jinak co se týče rychlosti, zkusím to zítra znovu projet, ale tentokrát na S (sport), možná že když jedu na D, že to nejde, Přece jenom na S se točí motor více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se o tom bavil s klukami co dělají SW do DSG a potvrdili,že to není Tiptronik.Udělá li se chip rozumně,DSG je naprosto v Poho.Já mám s chipem najeto cca 8000 a nepozoruji žádné problémy.

Moderni prevodovky se neupravuji..!!!To sam snad taky vis. Ted budu drtit AUDI 3.0TDI na valcich tak jsem zvedavy jak si s tim automatem borci na MAZE poradi. Uz se tesim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rád si nechám poradit, napiš kam s tím na kvalitní chip dojet, zatím u auta nepozoruji nic špatného. co se stane, odejde čerpadlo, praskne vačka? napiš co hrozí, jinak co se týče rychlosti, zkusím to zítra znovu projet, ale tentokrát na S (sport), možná že když jedu na D, že to nejde, Přece jenom na S se točí motor více.

Motor odejde i v serii.Hrozi tam poskozeni v dusledku velkeho EGT. pokud je SW neprimerene prelazeny palivem a naroste teplota .Vetsina RJ ma na prekroceni davky paliva ochrany.Neda ti vetsi davku paliva pokud to nejaky chytrak nenahuli v mapach teploty paliva atd.To by ale nejdrive by lehlo turbo narustem velkeho EMP a EGT...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se o tom bavil s klukami co dělají SW do DSG a potvrdili,že to není Tiptronik.Udělá li se chip rozumně,DSG je naprosto v Poho.Já mám s chipem najeto cca 8000 a nepozoruji žádné problémy.

nie problemy. ale keby si do tvojho auta dal motor 1.4 TFSI (ktory sa tiez dodava s DSG), nebude chodit tak, ako auto, ktore opusti linku v kombinacii 1.4 + DSG v originale - bude to dost na hovno. lebo samozrejme DSG musi byt nastavene inak. ak sa neprestavi s motorom aj DSG, tak chodi inak, ako by mala.

jedine stastie bez upravy DSG je teda to, ze sa charakteristika motoru radikalne nemeni.

mk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rád si nechám poradit, napiš kam s tím na kvalitní chip dojet, zatím u auta nepozoruji nic špatného. co se stane, odejde čerpadlo, praskne vačka? napiš co hrozí, jinak co se týče rychlosti, zkusím to zítra znovu projet, ale tentokrát na S (sport), možná že když jedu na D, že to nejde, Přece jenom na S se točí motor více.

v mode S prevodovka neradi 6-ty prevodovy stupen. maximalka sa dosahuje na 5-tke (samozrejme v serii).

mk

Editováno: , autor: mk01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v mode S prevodovka neradi 6-ty prevodovy stupen. maximalka sa dosahuje na 5-tke (samozrejme v serii).

mk

To je pro me novinka, mam DSG 2 roky, a nikdy jsem si nevsiml, ze by me v "Sku" neradila 6ku... Nechci o tom nyni polemizovat, ale za chvili to vyzkousim, nicmene si myslim, ze to tak neni.

Jinak jeste k tem dalsim prispevkum (Cosby atd..), nechci se opakovat a verim, ze to auto i po chipu pouze motoru jezdi dal, a mozna i subjektivne dobre. Nicmene, pokud nebude se zmenou zakladnich charakteristik motoru zmenen i software, prip. i data v ridici jednotce DSG, nemuze byt prevodovka optimalne naladena k motoru jako z tovarny. Pokud vim, ma DSG jina data v prip., ze je isntalovana se silnejsim motorem 2.0, nebo s 1.4 TFSI (u VW). Motory maji ruzne tocive momenty, jine rozsahy vyuzitelnych otacek, jine rozsahy uspornych otacek, takze nemuze byt prevodovka jen jedna a ta sama.

Takto me to pred casem potvrdili i v Cimbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pro me novinka, mam DSG 2 roky, a nikdy jsem si nevsiml, ze by me v "Sku" neradila 6ku... Nechci o tom nyni polemizovat, ale za chvili to vyzkousim, nicmene si myslim, ze to tak neni.

... cut ...

precital som si v mudrej knizke (navod k obsluhe). sam to nemam ako skusit, auto je este len objednane.

...

precital som si to znovu, tyka sa to benzinovych motorov a automatickej prevodovky. pri DSG tato zmienka nie je. ospravedlnujem sa. :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

precital som si v mudrej knizke (navod k obsluhe). sam to nemam ako skusit, auto je este len objednane.

...

precital som si to znovu, tyka sa to benzinovych motorov a automatickej prevodovky. pri DSG tato zmienka nie je. ospravedlnujem sa. :wacko:

No, máš to vůbec nějak popletené :

- DSG jsem dnes vyzkoušel, samozřejmě, že v "S" módu řadí až i na 6ku

- DSG je plnohodnotná automatická převodovka, to k Tvé poznámce "...tyka sa to benzinovych motorov a automatickej prevodovky...", evidentně pod pojmem AUTOMATICKÁ převodovka je ti známa jen klasická HDM převodovka - u VW koncernu tedy např. pod obch. označením "Tiptronic", věz ale, že pod pojmem automatická převodovka existuje celá řada principů pro automatické řazení bez zásahu řidiče

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, máš to vůbec nějak popletené :

- DSG jsem dnes vyzkoušel, samozřejmě, že v "S" módu řadí až i na 6ku

- DSG je plnohodnotná automatická převodovka, to k Tvé poznámce "...tyka sa to benzinovych motorov a automatickej prevodovky...", evidentně pod pojmem AUTOMATICKÁ převodovka je ti známa jen klasická HDM převodovka - u VW koncernu tedy např. pod obch. označením "Tiptronic", věz ale, že pod pojmem automatická převodovka existuje celá řada principů pro automatické řazení bez zásahu řidiče

nie ja a nie popletene.

tentoraz som naschval citoval navod na pouzitie k oktavii. ten hovori o automatickej prevodovke (bez blizsej specifikacie, cize klasicky tiptronic) a o DSG zvlast. to, ze DSG je robotizovana prevodovka a tym padom automaticka, je druha vec. v manualy su pre ne dve rozne kapitoly.

podla manualu automat neradi pri benzine 6. kvalt. pri DSG tato zmienka chyba. kedze popis v oboch kapitolach je takmer identicky, nevsimol som si to prvy krat.

uz je to jasne?

mk

Editováno: , autor: mk01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v mode S prevodovka neradi 6-ty prevodovy stupen. maximalka sa dosahuje na 5-tke (samozrejme v serii).

mk

ahoj dnes jsem to projel na S a dal jsem 210 km v hodině, víc jsem nemohl byl špatný provoz. K těm 210 se to už zvyšovalo pomalu cca od 190. Jinak řadila se i šestka. Pak jsem to zkoušel opětovně na D, a bylo znát že auto už nešlo do takové rychlosti, byl bohužel i silný protivítr což mohlo způsobit menší rychlost. Jinak při této jízdě ukazoval počítač průměrnou spotřebu 7 litrů, což je překvapilo, je ale fakt, že tato rychlost trvala cca 4 min, pak už to kvůli provozu nešlo. Nevíte někdo o kolik zkresluje počítač při počítání průměrné rychlosti. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pro me novinka, mam DSG 2 roky, a nikdy jsem si nevsiml, ze by me v "Sku" neradila 6ku... Nechci o tom nyni polemizovat, ale za chvili to vyzkousim, nicmene si myslim, ze to tak neni.

Jinak jeste k tem dalsim prispevkum (Cosby atd..), nechci se opakovat a verim, ze to auto i po chipu pouze motoru jezdi dal, a mozna i subjektivne dobre. Nicmene, pokud nebude se zmenou zakladnich charakteristik motoru zmenen i software, prip. i data v ridici jednotce DSG, nemuze byt prevodovka optimalne naladena k motoru jako z tovarny. Pokud vim, ma DSG jina data v prip., ze je isntalovana se silnejsim motorem 2.0, nebo s 1.4 TFSI (u VW). Motory maji ruzne tocive momenty, jine rozsahy vyuzitelnych otacek, jine rozsahy uspornych otacek, takze nemuze byt prevodovka jen jedna a ta sama.

Takto me to pred casem potvrdili i v Cimbu.

Jasně, to zn. nachipovaný motor je jedna věc nachipovaná převodovka k tomu věc druhá, předpokládám, že oboje se mění v jedné jednotce. Když mi to chipoval, říkal že do toho existují asi 4 softweary které je možné tam nahrát, nevím podle čeho vybíral ten pro mě, jsem v této věci laik, každopádně jel auto vyzkoušet, aby zkusil, zda li se neděje něco s převodovkou. Podle mě pokud by byl problém v spolupráci nachipovaného motoru a převodovky ukázalo by se to hned tzn. řazení by nebylo plynulé nebo něco takového. Já si v tomto smyslu nemůžu vůbec stěžovat, auto řadí plynule dalo by se říct nebýt změny otáček snad bych to ani nepoznal. Je fakt že nemůžu soudit v jakých otáčkách to řadilo před chipem a v jakých po chipu, kadopádně subjektivně mi to přijde stejné. Nepíšu to proto, že chci obhajovat levné chipování, ale proto že jsem spokojen. Je jasné, že teď si užívám a možná přijde doba kdy si budu trhat vlasy. Vždy jsem se snažil řídit heslem: nejsem tak bohatý abych kupoval levné věci. Pro mě by bylo ideální dojet do renomovaného servisu, který by to softwearově zkontroloval a buď řekně je to OK, nebo to přehrajem, každopádně si myslím že v rámci výdělku budou tvrdit jak je to naprd udělané. Uvidím zkusím si zavolat do CIMBU,když ho všichni chválí. dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...