Duben 13, 200817 r to je pár desetinek maximálně i když jak se říká, korunka ke korunce, za chvíli mam milion
Duben 21, 200817 r Tak to byli vadné setrváky u obou dvou OII 1.9TDI-77kw ze 2007......prý u některých aut byl montován místo SACHS nějakej jinej(jiná značka) a ty takhle odcházej. Jednoduchý to ale vůbec nebylo a to i když tam mám známého mechanika....maj(už měli) tam totiž nějakého nového reklamačního technika(spíše bych řekl arogantního zmetka) kterej o autech má možná tak něco přečteno ale zkušenost a praxe=0.......... Dopoledne jsem tam totiž obě ty OII dal na reklamaci právě kvůli tomu že se s tim rozjíždělo čím dál hůř(dle mých řidičů)+ u té jedné už to začlo i po zahřátí a následném vytočení motoru lehce řinčet......kolem poledne mi odtamtud volal ten můj známej mechanik že to jsou u obou aut evidentně setrváky v prd.li..ale že je problém právě s tim reklam.technikem že i když jsou auta starý +-rok,tak on to prostě nechce uznat že maj na uznání reklamace už dost najeto (jedna má lehce po 90.000km prohlídce a druhá už přelezla 100.000km)+od 30.000km to maj v záznamech že jsem si na to u obou stěžoval že se mi to nezdá........tak mu řikám at mi dá k tel.toho rekl.technika že mu "okamžitě vysvětlim jak se na to záruka nevztahuje"...a slyšim jen toho "borce"jak ho odsekl s tim že jde ted na oběd a že na tohle ted nemá čas se z nikym dohadovat ......No to jsem snad radši neměl ani slyšet....tak jak jsem akorát byl oblečenej v teplákách v garáži při montáži nových regálu jsem si jen umyl ruce,vlítnul do auta a za 15min.jsem tam byl a to co jsem tam panu rekl.technikovi předvedl si bude dlouho pamatovat....zpočátku jsem šel sice rázně,ale pořád slušně..ale ten kokot byl tak arogantní že mě vytočil tak jak jsem už roky nebyl.......řval jsem tam na něj že celej salón a příjem oprav stál v pozoru..nakonec tam přišel ředitel servisu vzal si mě do nějaký jednací místnosti...tam jsem mu to všechno v klidu při kávě vysvětlil,on se jen pak podíval do servisky,zavolal si mistra servisu kterej mu potvrdil že ty setrváky jsou u obou aut vážně špatný a navíc že je poslední dobou i několikrát měnily i aut co maj polovinu km co ty moje a bylo vyřešeno....ten ředitel tomu mistrovi ihned řekl at je vyměněj..pochopitelně v rámci záruky a tim to asi po dvacáté omluvě končilo. Pak jsem tam ještě chvilku kecal z prodejcem protože mi tam přišly nové dvě OII na obměnu..tak jsme se domlouvali co,jak a kdy a jen vidim jak si ten ředitel vede toho rekl.technika do té jednací místnosti....a ted mi ten můj známej odpoledne řikal že ho stáhnul z pozice rekl.technika zas zpět na obyč.příjm.technika protože už tam s nim v reklamcích mělo problém halda lidí a ten můj případ byla poslední kapka Takovýho deb.la bych nedal ani jako příjm.technika...ten vůbec neměl jednání z lidma,+-20letej arogantní zmetek nic víc.......ten můj známej mechanik řikal že on tam původně nastoupil jako skladník,pak udělal pohovor na příj.technika a už prý to mu stouplo do palice že je bůh ví co a když mu ještě po čase přiložily funkci rekl.technika tak prej tam chodil jak páv a na všechny se tam povyšoval...dement...zpátky do skladu s nim..tam se takovej zmetek hodí...ten mezi lidma nemá co dělat. Upraveno Duben 21, 200817 r od karlos3
Duben 22, 200817 r Zdravím, poraďte prosím jak mám správně zajet novej motor tak abych z něj měl co nejlepší a nejdelší užitek? Díky
Duben 22, 200817 r Zdravím, poraďte prosím jak mám správně zajet novej motor tak abych z něj měl co nejlepší a nejdelší užitek?Díky Jezdi normálně jen ho zbytečně netoč nad 3300 ot prvních cca 3 000 km.
Duben 22, 200817 r Rosťo... omg... tys napsal úplně to samý, akorát o hodinu a půl později jak já a jinými slovy!
Duben 22, 200817 r Špecialisti v autosalonu radili jezděte normálně, když budete potřebovat předjet klidně tomu naložte, hlavně nepodtáčet to je horší než přetáčet.
Duben 22, 200817 r Hm tak to jsem zvedavej jak já to nebudu přetáčet, s dieslem sem nikdy nejezdil vzdy jen s benzinem a to s 16 ventilama a tam se to tocit muselo ojojoj
Duben 22, 200817 r Hm tak to jsem zvedavej jak já to nebudu přetáčet, s dieslem sem nikdy nejezdil vzdy jen s benzinem a to s 16 ventilama a tam se to tocit muselo ojojoj Já jsem jezdil taky pouze s benzínem i když s obyčejnou Fabii 1.4 MPI a buď ubezpečený, že to přetáčet nebudeš, protože od 3000 výše je to velký rachot a kupodivu to i jede i když to není žádný trhač asfaltu.
Duben 23, 200817 r Rosťo... omg... tys napsal úplně to samý, akorát o hodinu a půl později jak já a jinými slovy! Máme na věc stejný názor a v podstatě nic jiného napsat asi nešlo.
Duben 23, 200817 r Moje přítelkyně měla služební O1 TDi 66 kw.... ráno studený a jela jak s teplým motorem .... na dálnici i když to bylo nový klíďo 160 km / hod... prostě tomu dávala - žádný sraní .... najeto měla cca 170 tis. když auto odevzdávala a naprosto bez problému, a to auto jelo jak z praku s minimální spotřebou !!!!!! teď dostala O2 TDi PD 77 kw, má najeto cca 35 tis. a jezdí jak s minulou a věřím že z toho vychová stejně dobré auto jako to minulé.... I když ono se to říká jednoduše když to je služební, a když to je soukromé... z cizího krev neteče no ... ale dle mě, jak se auto zahřeje, tak není problém tomu občas dát pořádně :-)
Duben 23, 200817 r Moje přítelkyně měla služební O1 TDi 66 kw.... ráno studený a jela jak s teplým motorem .... na dálnici i když to bylo nový klíďo 160 km / hod... prostě tomu dávala - žádný sraní .... najeto měla cca 170 tis. když auto odevzdávala a naprosto bez problému, a to auto jelo jak z praku s minimální spotřebou !!!!!!teď dostala O2 TDi PD 77 kw, má najeto cca 35 tis. a jezdí jak s minulou a věřím že z toho vychová stejně dobré auto jako to minulé.... I když ono se to říká jednoduše když to je služební, a když to je soukromé... z cizího krev neteče no ... ale dle mě, jak se auto zahřeje, tak není problém tomu občas dát pořádně :-) no to jsou fakt úžasný rady. Já bejt majitelem firmy, co jí to auto patří, tak jí z toho vytáhnu za hubu ven a v životě se už nesveze. To jsou ty "jezdci" co za 14 dní budou mít řidičák tejden a mudrujou o tom, jak to autu dělá dobře, když mu nakládaj. Sorry, že jsem se tak nasral, ale mýho kluka mladá se k autu chová dost podobně. Vzali si spolu auto na leas., já jim ještě blbec zaplatil akontaci a ta pinda tomu ráno za studena nakládá, jak na dálnici. To mě jen utvrzuje v přesvědčení, že ženská patří k plotně a za volantem nemá co dělat.
Duben 23, 200817 r Moje přítelkyně měla služební O1 TDi 66 kw.... ráno studený a jela jak s teplým motorem .... na dálnici i když to bylo nový klíďo 160 km / hod... prostě tomu dávala - žádný sraní .... najeto měla cca 170 tis. když auto odevzdávala a naprosto bez problému, a to auto jelo jak z praku s minimální spotřebou !!!!!!teď dostala O2 TDi PD 77 kw, má najeto cca 35 tis. a jezdí jak s minulou a věřím že z toho vychová stejně dobré auto jako to minulé.... I když ono se to říká jednoduše když to je služební, a když to je soukromé... z cizího krev neteče no ... ale dle mě, jak se auto zahřeje, tak není problém tomu občas dát pořádně :-) No točit studený motor není dobré, ale těch 16O je u OII 1.9TDI právě těch cca 3200-3300ot na 5. stupeň, přes které by se nový motor točit neměl.Konečně původní dotaz zněl aby motor co nejdéle vydržel a tak trocha ohledu k němu nezaškodí.
Duben 23, 200817 r No točit studený motor není dobré, ale těch 16O je u OII 1.9TDI právě těch cca 3200-3300ot na 5. stupeň, přes které by se nový motor točit neměl.Konečně původní dotaz zněl aby motor co nejdéle vydržel a tak trocha ohledu k němu nezaškodí. Rostíku děkuji ti, že jsi to po mém emotivním výlevu kulantně zaobalil, jak je už ostatně tvým zvykem. Nicméně nemoh jsem si pomoct, bylo to ve mně jako v koze
Duben 23, 200817 r Rostíku děkuji ti, že jsi to po mém emotivním výlevu kulantně zaobalil, jak je už ostatně tvým zvykem. Nicméně nemoh jsem si pomoct, bylo to ve mně jako v koze já jsem na to právě radši ani nereagoval, protože bych byl možná ještě víc sprostej jak ty Jirko!
Duben 23, 200817 r já jsem na to právě radši ani nereagoval, protože bych byl možná ještě víc sprostej jak ty Jirko! Ale sprostě se nemluví, Bohušu
Duben 23, 200817 r Ale sprostě se nemluví, Bohušu zpět k tématu prosím...!!! lol jinak samozřejmě já mít 1.9 TDI, tak nastartuju a hned mu naložím... prej vydrží dýl!!!
Duben 23, 200817 r zpět k tématu prosím...!!! lol jinak samozřejmě já mít 1.9 TDI, tak nastartuju a hned mu naložím... prej vydrží dýl!!! ty fakt nezklameš, strejdo
Duben 23, 200817 r no to jsou fakt úžasný rady. Já bejt majitelem firmy, co jí to auto patří, tak jí z toho vytáhnu za hubu ven a v životě se už nesveze. To jsou ty "jezdci" co za 14 dní budou mít řidičák tejden a mudrujou o tom, jak to autu dělá dobře, když mu nakládaj. Sorry, že jsem se tak nasral, ale mýho kluka mladá se k autu chová dost podobně. Vzali si spolu auto na leas., já jim ještě blbec zaplatil akontaci a ta pinda tomu ráno za studena nakládá, jak na dálnici. To mě jen utvrzuje v přesvědčení, že ženská patří k plotně a za volantem nemá co dělat. Tak toto iste povedz tej svojej neveste ked pride zatebou aby si jej to zobral do servisu, lebo jej to neako cudne huci a nejde.... Moja ma nove auto (KIA RIO Sporty 1.4), tiez v zabehu, ale ta si ho setri, dala mi previest, a kedze som zvyknuty na feldu, ktora ma polovicny vykon a tvrdsie pedale som jej stupil na krk, no to si mal videt, bol som asi na 3000 otacok a uz len pozerala, ze co ho tak vytacam a to som mal 5. rychlost. stupen a 100 na tachometry. Len to som chcel
Duben 23, 200817 r Zdravím, poraďte prosím jak mám správně zajet novej motor tak abych z něj měl co nejlepší a nejdelší užitek?Díky Nepovedali ti to v predajni ked si ho kupoval? Alebo servisaci? Mojej to hned vsetko vysvetlili.
Duben 23, 200817 r Nepovedali ti to v predajni ked si ho kupoval? Alebo servisaci? Mojej to hned vsetko vysvetlili. vytáčet, vytáčet, vytáčet a taky zatáčet... ať hned nenabouráte!
Duben 24, 200817 r Prostě a jednoduše , když je auto studený což trvá naftě o trošku déle než benzínu tak sním jet opatrněji do 3.000 otáček a po zahřátí do 3.500 otáček . Hlavně jenom nepopojíždět , ale je lepší volit vždy delší trasy pro zajetí motoru. Já jsme mu začal pomalinku nakládat po 1.500 km a zatím bez problému , pravda je že mám zatím kilometrově lehce zajeto (16.000 km) . Přeji hodně šťastných kilometrů.
Duben 24, 200817 r Rostíku děkuji ti, že jsi to po mém emotivním výlevu kulantně zaobalil, jak je už ostatně tvým zvykem. Nicméně nemoh jsem si pomoct, bylo to ve mně jako v koze Já s tvým názorem na věc i způsobem vyjádření plně souhlasím, taky nemám rád když na studeným motoru špony pomalu lítají až z výfuku.Tvé emoce jsou myslím zcela na místě.
Duben 25, 200817 r Tak mám první problém z 1.9TDI77kw za éru co mám OII a to hned z funglovym autem. Ve středu jsem vyzvedl nové dvě OII-Combi 1.9TDI z DSG a dnes jedna z nich z najetými 500km klekla,ale určitě to nebude nějaká prkotina. Odpoledne mi volal ten řidič že to nastartoval,motor zaškubal a že vydává příšernej rambajz,tak že to radši hned chcípnul......když jsem tam přijel a on to natočil tak jsem zhruzou na něj zařval at to okamžitě chcípne....pánové takovej rachot jsem v životě neslyšel,motor sebou házel a zněl jak když se má každou chvilku totálně rozsypat,jak když v něm lítá halda šroubů....... Odtahovka to odvezla a ted navečer mi volal ten můj známej ze servisu že to asi žádná maličkost nebude,že to vidí na nějakej průser v motoru,ale že se teda ještě do toho nepustily protože jsou před zavíračkou,takže na to mrknou až v pondělí......To jsem vážně zvědavej co to bude. Jinak 1.9TDI z DSG je moc dobrá volba ...z DSG se jezdí moc moc dobře a připadá mi jako když má proti manuálu i pár koniků navíc....jede to s tim vážně lépe a je to i tižší než z manuálem.......tak se mi to líbilo že jsem si jednu nechal sám pro sebe a klukům jsem vrazil tu mojí.
Duben 25, 200817 r Jinak 1.9TDI z DSG je moc dobrá volba ...z DSG se jezdí moc moc dobře a připadá mi jako když má proti manuálu i pár koniků navíc....jede to s tim vážně lépe a je to i tižší než z manuálem.......tak se mi to líbilo že jsem si jednu nechal sám pro sebe a klukům jsem vrazil tu mojí. Tomu rozumím :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.