Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Či tá hlučnosť nebude aj tým,že teraz používa longlife olej (síce neviem aký olej používal u tých starších,ale pravdepodobne bez predľženého intervalu),longlife je redší a tým pádom aj menej tlmí hluk od motora.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Či tá hlučnosť nebude aj tým,že teraz používa longlife olej (síce neviem aký olej používal u tých starších,ale pravdepodobne bez predľženého intervalu),longlife je redší a tým pádom aj menej tlmí hluk od motora.

Používal taktéž longlife a servis po 30.000km a to dokonce zpočátku používal u těch původních OII ještě tehdejší oleje Longlife-II 0W/30 kterej byl ještě řidší než ty stávající 5W/30.......longlife servisy+oleje dělaj už u Škodovky od konce roku 2000.....jezdit se na ně samozřejmě nemusí,ale takových lidí moc neznám,spíš už dnes každej jezdí ten servis po 30.000km z použitím longlife olejů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja prave čo poznám ľudí s OII z 2004,tak ani jeden predľžený interval nemal,tak som predpokladal,že asi ani on nebude mať.Ešte by to mohlo byť počtom kilometrov,surový motor je vždy hlučnejší,ako zabehnuté stroje po 60-100000km.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja prave čo poznám ľudí s OII z 2004,tak ani jeden predľžený interval nemal,tak som predpokladal,že asi ani on nebude mať.Ešte by to mohlo byť počtom kilometrov,surový motor je vždy hlučnejší,ako zabehnuté stroje po 60-100000km.

To sám moc dobře vím....obzvláště u dieselů.....ty mi přijdou že u nich hlavně klesá hladina hluku až tak po najetí 100.000km.....když byl ale u mě a pak odjížděl tak doopravdy mu burácel strašně moc.....Já už vystřídal na své firmě několik OII 1.9TDI-PD od počátku roku 2005 až do teď už mi jich tu proběhlo přes 10ks a to každej z nich mi natočil hodně přes 300.000km a takhle hlučnou 1.9TDI-PD jsem nikdy neměl.......Mám tu ale ještě OII 1.9TDI-PD ze 2007 a ty hlučnější jsou než ty strarší co jsem měl,to je bez debat a to už maj dost přes 100.000km.....Co jsem se doslechl tak prý to je údajně tím jak zpřísňujou Euro emisní normy,tak prý ty motory víc přidušujou a tím se u nich zhoršil výkon a zvýšil hluk....nevim co je na tom pravdy,ale tohle jsem slyšel.

Pravda ale je že když jsem tehdy vyměnoval Passaty 1.9TDI-PD 96kw za OII 1.9TDI-PD 77kw(začátek roku 2005) tak ten výkonovej skok nebyl tak šílenej,sám jsem byl celkem mile překvapenej jak to na 77kw slušně jede,ale to se zrovna o těch samých ze 2007 říct nedá...nejen že je hlučnější,né sice o moc,ale je,tak hlavně výkonově je to znát,ty ze 2007 přijdou takový chcíplotiny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepatri to do Octavie, ale do 1,9TDi, našiel som to na automixe, ktoremu neverím, tak aspon ci niekto niečo o tom nevie, aj to tu karlos3 alebo kto spominal na Superbe po vymene spojky bolo niečo zle tak: Približne tri tisícky vozidiel modelového radu Superb prvej generácie má vážnu konštrukčnú chybu. Tu však automobilka tají a opravuje ju až pri garančných prehliadkach. Informoval o tom magazín denik.cz.

Ide o Superby vybavené motorom 1.9 TDI s manuálnou prevodovkou. Na spojkovej skrini totiž chýba akýsi kryt, takže do spojky môžu prenikať nečistoty a dochádza k postupnému poškodzovaniu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si tedy na tu svoji 1,9 zatím stěžovat nemůžu, mám tam něco kolem 5,5t km, jediné co, tak si vzala olej - mezi ryskama, ale zase pravda, že tomu občas nakládám ;)

Jasně,já taky osobně na ně prozatim nějak nenadávám....1.9TDI mi už odvedlo takovej kus bezproblémový práce že na ně ani nemůžu nadávat,sice 1.9TDI-PD už nejsou to co to bývalo,ta stará dobrá klasika TDI(66,81kw),ale pořád to jde.......Že mi teď museli měnit hlavu kvůli zmetkovýmu těsnění hlavy ;) ..co se dá dělat,stanou se a i daleko horší věci i u mnohem dražších a uznávanějších značek aut.....

Jen jsem právě poslední dobou překvapen kolik lidí co měli třeba OII 1.9TDI z roku 2004,2005 je ted obměnily za nové z 2008 tak nadávaj že hůř jedou a jsou mnohem hlučnější...........Pravda je jak jsem psal u těch mojich ze 2007 jsem měl podobné pocity,sice né tak velké jako ty moji kolegové,ale je to opravdu znát.

To samé i lidi co měli třeba předchozí modely Passatů 1.9TDI-PD 74kw(facelift B5) a ted pořídily ten poslední model Passatu 1.9TDI-PD 77kw,tak ty úplně řvou jak je to hlučný jak prase.....protože předchozí model měl navíc motor uložen podélně a tam to bylo opravdu o něčem jinym ta hlučnost,ted ten poslední model ho má uložen příčně jako OII a ten hluk u takto uložených motorů více proniká dovnitř auta,takže tyhle lidi jsou z toho fakt v šoku a i výkonově byli zklamaní....každej si myslel že to má o 5.koní víc že to bude třeba živější a prdlajs....každej kdo takhle přešel z 1.9TDI-PD 74kw do 1.9TDI-PD 77kw řekne jako první že to jede hůř.......Asi na to fakt budou mít vliv ty emisní limity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som kupoval 2007 MR2008 a ťahá to docela slušne,tak ako aj kamarátová z r.v.2004,akurát moja má ostrejší zvuk.Dokonca pri ubraní medzi kvltami má moja menej drsný zvuk, ostrejší ano,ale nie tak drsný.

Ono taky co jsem u němců zjistil za ty léta je to...že každej kus je jinej........Teď naposledy jsem kupoval 2x OII-Combi 1.9TDI-PD z DSG...ty auta jsou stejně vyrobené,přebíral jsem je ve stejný den,výbavově totožné a když sednu z jedný do tí druhý,tak každej ten motor je trošičku jinej....zvukově i výkonově ;) ...

Mimochodem tenhle motor v kombinaci z DSG je super a daleko lepší než z manuálem...... :palec2: .....DSG se jim prostě povedlo....a co teprve 7stup.co maj začít kombinovat z 1.8TSI....to bude teprve párádička.

Ještě k tomu že ten každý ten motor je jiný......to je možná u němců normálka,ale třeba u japonců to neexistuje,tam co kus tak motoricky totožný s tim druhým....To mi řikal jeden chlapík z firmy se kterou spolupracuju..on tam má na starosti služebáky..tak tady u tí firmy měli vždy Škodovky,VW,Audiny a ten taky řekl že ať sednul třeba do dřívějších Audi A4 1.9TDI 85kw a hned na to do druhé stejné,tak každej ten motor byl trošíčku jinej,ale ve firmě ve které pracoval dřív hodně střídali japončíky (měli tam prý Avensisy,pár kousků Hondy Legend,CRV atd.atd.) a tam řikal že když třeba přelezl z Avensisu do druhého stejného Avensisu,tak ty motory byli naprosto stejný..........Tohle už mi ale řikalo víc lidí že u těch japončíků to tak doopravdy je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až teraz vidím,že s DGS to má o 1 liter vyššiu spotrebu,to sa mi zdá docela dosť.

Po městě ta spotřeba je vyšší o ten litr oproti manuálu..ikdyž bych řekl že ten litr je tak max.,ale v kombin.režimu je to stejné........Každopádně i tak to stojí za to!!!! jezdí se tim fakt moc pěkně.

U těch 7.st.DSG(zatim jen pro 1.8TSI)mám být spotřeba dokonce nižší než z manuálem..sice o pár desetinek,ale měla by být,aspoň podle technických parametrů z VW-Passat,Passat CC kam už ho dávaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale podľa papierov je to trochu viac v meste je rozdiel 1,2l vonku 0,6l a kombinovane 0,8l a to už nie je až také zanedbateľné.Jasné môžu byť kusy s nižšou spotrebou,ale v priemere to určite sedí,nemyslím si,že by chcel niekto umyselne pohoršiť DGS-ke,skôr naopak.

Karlos,ale nemôže to výsť kombinovane rovnako,nakoľko ak pripustíme,že v meste žerie iba o liter viac,tak aby bola kombinovaná rovnaká,by vonku musela žrať cca 3,4l a to určite nežerie,povedal by som skôr viac ako s manuálom.Takže každopádne bude spotreba s DGS vyššia.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak to tu trochu ozivim. Odkedy mi urobili chiptunning mam problem s teplymi startami (vzdy naskoci, ale dlhsie mu to trva) a zacalo aj cukanie okolo 2000-2500 otacok pri ubrati a pridani plynu. Uz som objednany zhruba na 29 augusta, ale neviete mi aspon zatial dat nejake rady? Ze by to suviselo s tym chipom? Zda sa to pravdepodobne, ale stale to moze byt iba nejaka blba nahoda..

Najviac ma rozculuje to cukanie. Nie je to ziadne divoke hadzanie, ale take jemne zakolisanie. Bohuzial to ani neviem nasimulovat. Robi si to kedy sa mu len zachce... sad.gif Pri dlhych cestach, kde udrzujem stale rovnake otacky je (napriklad tak okolo 2400) je to riadne otravne. Ked som isiel do Budapesti s plne nalozenym autom, myslel som, ze to niekde od zlosti rozflakam.

Auto je r.v. 2005, no nikdy predtym sa cukanie neprejavilo. Precital som si celu diskusiu a podla toho co hovorite, prehratie softveru riadiacej jednotky problem vyriesilo. Tak ma napada, ze pri "chipovani" mi tam nalial tu "zlu" verziu - aby som to povedal tak laicky. Ak to nevyriesi, tak mi neostane nic ine, iba to vratit do povodneho stavu (samozrejme, ze peniaze si necham vratit).

Ak by ste mali v minulosti podobny problem, tak mi prosim dajte vediet. Kazda rada bude dobre. Vsimol som si, ze Luke mal podobny problem, tak by som bol rad, keby sa vyjadril. Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,tak za cca tisíc km půjdu s OII 1.9 TDI na garančku po 30tis.km.Přemýšlím jaký olej vybrat.Četl jsem tu na fóru,že někteří doporučují Castrol EDGE 5W-30.Někde jsem slyšel,že kvalita olejů Castrol není moc valná,ale to jsou beztak jen takové ty hospodské řeči.Nebráním se tomuto oleji a těší mě,že i na obalu je znak VW,což si myslím,že snad automobilka nepropůjčí své logo nějakému špatnému výrobku aniž by si byla jista kvalitou produktu.Váhám vlastně mezi tímto olejem a olejem Total QUARTZ INEO MC3 5W30,který můžu mít za lepší cenu,ale cenový rozdíl už není takový cca 7O kč na litru.Jediné co mě zaráží je,že na oleji Total není uvedeno nikde,že se jedná o olej typu Longlife pro VW,jsou uvedeny jen normy VW 502.00/505.00/505.01 a já bych měl používat tuším 506.01.Asi na tom zas tak nesejde a nechci z toho dělat kovbojku,ale zajímalo by mě jaký olej majitelé těchto motorů doporučují.díky

Editováno: , autor: l79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednou jsem procházel nabídku od Totalu a olej,který nám doporučil zástupce od Totalu je Total Quartz INEO 504/507 ,norma 507 prý nahrazuje normy VW 506.00 a VW 506.01 a VW 505.01 a norma 504 tyto VW 501.01, VW 502.00, VW 503.00, VW 503.01.Tudíž se dá dle mého názoru říct,že je to skoro univerzální olej.Když jsem to porovnával se zde doporučeným Castrol EDGE,tak ten je vlastně určený také pro tyto normy.Jediné co u Totalu není je někde v parametrech uvedený termín Longlife,ale při přečtení popisu se dá dočíst,že je určen pro servisní intervaly výměny po 30-50 tis.km.A teď babo raď... :wacko:

Editováno: , autor: l79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No on už to tu někdo na fóru napsal, naše octa II je auto v hodnotě několika set tisíc Kč a tady se řeší jak ušetřit několik set Kč za tak důležitou věc, jakou je olej do motoru. Sám mám stejný motor a nenalil bych do toho nikdy nic, co nebude mít tu normu přímo vypsanou na obalu a co dělá nějaký světový výrobce, čímž neříkám, že neexistuje lepší nebo levnější olej, ale pokud nepracuji v tomto průmyslu a nestuduji denně popisy olejů a motorů, tak holt budu spoléhat na známého výrobce. Nevím jakými slovy bych se pak častoval, kdybych ušetřil tak na jednu večeři v restauraci a nalil tam nějaký levnější olej a poškodil motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No on už to tu někdo na fóru napsal, naše octa II je auto v hodnotě několika set tisíc Kč a tady se řeší jak ušetřit několik set Kč za tak důležitou věc, jakou je olej do motoru. Sám mám stejný motor a nenalil bych do toho nikdy nic, co nebude mít tu normu přímo vypsanou na obalu a co dělá nějaký světový výrobce, čímž neříkám, že neexistuje lepší nebo levnější olej, ale pokud nepracuji v tomto průmyslu a nestuduji denně popisy olejů a motorů, tak holt budu spoléhat na známého výrobce. Nevím jakými slovy bych se pak častoval, kdybych ušetřil tak na jednu večeři v restauraci a nalil tam nějaký levnější olej a poškodil motor.

Já neřeším jestli ušetřím pár kč,ten olej od Totalu je dokonce myslím dražší než ten od Castrolu,jen já ho můžu mít levněji od dealera Totalu,jelikož ho dodává do servisu mého příbuzného.Řeším spíš,kterou značku tam nalít...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...