Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No na tú spotrebu má ozaj veľa vecí vplyv. Len pre upresnenie, to chodíš 4 km, alebo 20 ??

motor sa na 4km ani nestihne zahriať, ale podľa mna má na to väčší vplyv tie 17ky. 

A treba brať do úvahy štýl jazdy a plynulosť premávky. A to máš podľa PP ? Tam tiež môžeš mať odchýlku.

Vloženo

Pokud je to auto se kompletní servisní historií tak bych neváhal. Jenže když se nad tím zamyslíš, tak těch 15tis. najetých za 4 roky je vážně jak zde psal šulda velmi podezřelých. :kol-32:  No ale i takováto auta existují, jenže je jich jak šafránu. :kol-47: Nechat zkontrolovat a pak se uvidí.

Vloženo

Proč podezřelé

S tímhle nájezdem, výbavou a stářím za 250tkč se ti to nezdá divný? Jestli ne tak jsi stejný podivín jako ten, co to prodová v tomto stavu, kterému bych já určitě neuvěřil, až po důkladné prověrce a už vůbec bych se s tím nikde nechlubil abych nebyl předběhnut :) Kdo si pořídí TDI na to aby s ním najel tohle?

Vloženo (editace)

V tom případě hodně štěstí a mnoho najetých kilometrů. Jak jsem říkal i takovéto unikáty se najdou. :kol-47:

 

Já bych chtěl taky takovou uloženku jen benzín RS. :kol-26:

Editováno: , autor: Sniper_2003
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Otázka č1. Chtěl bych se zeptat,nikde jsem nic nenašel.Při kolika se mění rozvoďák,co se mění při výměně oleje(vím že se mění olej,olejový filtr),při kolika kilometrech se mění vzduchový filtr a svíčky,Už mě nic nenapadá,jestli ěco máte tak mi totu napište.Díky

Otázka č.2 Uvažuju o koupi octávy II a chtěl bych motor 1.9 nebo 2.0.Jezdím přes víkend někdy 100 km ujedu,a v zimě jezdím do práce cca 3km.A jestli můžete doporučit jak šetřit motor v zimě při těch krátké trase.A tak všeobecně jestli mi můžete poradit.Díky 

Vloženo (editace)

Do benzínu se moc nechce bo vím že benzín si vezme v kombu asi průměr 7-8 a to já bych s mojí těžkou nohou bych kupoval furt.Ale ješte tu jedna možnost že si na zimu vyměním s tatou ten to má do práce cca:14km,aby se ten motor tak neničil na tak krátké trase.Nebo mi napište jaký jiný motor by jste mi doporučily.

Editováno: , autor: Luďa
Necituj předchozí příspěvky
Vloženo

Do najezdu 15000 km rocne se disel vetsinou vubec nevyplati. To co ti benzin sezere vic na spotrebe, to ti disel sezere na servisu. A co mam zkusenost, tak 1.9 ti jezdi tak za 5.5.

Porovnej si treba kolik stoji spojka, rozvody na disel a benzin, nehlede na to, ze ten disel se ti v zime nevytopi.

Vloženo (editace)

pre GLS....

 

rozvody:

-do MR 2006 po 120tkm

-od MR 2007 po 150tkm

 

filtre:

-vzduchový po 90tkm alebo 6 rokov

-prachový po 60tkm alebo 2 roky

-palivový po po 90tkm

-olejový pri každej výmene oleja

-olejový filter+olej v prevodovke typu 02E (prevodovka DSG s dvojitou spojkou) každých 60tkm

 

olej:

-servisný interval QG1 (predĺžený,flexibilný) max.po 30tkm/ 2 roky → olej VW norma 507.00

-servisný interval QG0 (pevný) po 15tkm/ 1 rok → olej VW norma 505.01

 

to či si skrátiš u filtrov a rozvodov výmenný interval záleží už len na tebe...jednoznačne len prospeješ svojmu vozidlu ;)

Editováno: , autor: libero
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Jen pro představu jak vypadá vzduchový filtr po 6230 km. Měnil jsem z důvodu výměny za bavlněnou vložku K&N. Takže interval 15000km, bych řekl že je maximální. Jen upozorňuji že v nějak extra prašném prostředí nejezdím. :kol-47:

post-53999-0-88231000-1377421811_thumb.j

post-53999-0-58241900-1377421825_thumb.j

post-53999-0-40102300-1377421840_thumb.j

post-53999-0-06545600-1377421855_thumb.j

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...