Říjen 11, 201311 r Nieco mi unika z motora, co to je? já tam nič nevidím ..ostriekaj to čističom na brzdy a pojazdi
Říjen 11, 201311 r Takze to su zhavice?! Aj som si myslel, ale som amater. Maximalny motor, co som mal rozobraty bola babeta Toto je v podstate vystriekany motor a aj pojazdeny. Zda sa, ze to len slzi, ale spongia, co bola okolo motora+ spongia na vrchnom kryte motora je uplne presiaknuta olejom, tak sa to pokusim vyriesit, kym to nebude horsie. Je utesnenie zhavicov narocna oprava? kolko by si mohol vypytat servis za opravu?
Říjen 12, 201311 r vyfúkať závit stlačeným vzduchom a utiahnuť s citom,alebo predpísaným momentom (10-15Nm) ... a prehoď si to tesnenie pod nalievacím viečkom..máš ho opačne (teda ak dobre vodím)
Říjen 12, 201311 r Libero má pravdu. Vyčisti to odmašťovačem na brzdy,vytři do sucha nebo vyfoukej vzduchem a chvilku pojezdi ať vidíš, kde přesně to teče. Takhle z té fotky ( která je nekvalitní a jsou tam různé stíny ) jen odhadujeme jestli je to olej, voda či jen stín. Jo a to těsnění pod víčkem je opravdu otočené o 180° jak psal Libero. 2 Libero Ty máš oko. Jsem si toho těsnění napoprvé ani nevšiml.
Říjen 12, 201311 r tesnenie pod vieckom prehodene, zhavice vyskrutkovane, precitene zavity a vlozene spat... hadam to pomoze... .. neviete nahodou cislo dielu tej spongie okolo motora? tu povodnu tam uz nemozem dat.
Říjen 12, 201311 r Vyborne, dakujem! A co ta izolacia na vrchnom kryte motora? Zeby tu bolo mozne vymenit len s celym krytom?! :-/ http://www.autodilyhh.sk/izolace-hlukova-motoru-octavia-2-superb-2-1-9-77kw-03g103954-sk?brand=0 To nemyslia vazne.. za kus spongie 66€ :-O Upraveno Říjen 12, 201311 r od 11Petuldo11
Říjen 20, 201311 r Ahoj všichni, opravoval jsem přerušený drát u spínače couvaček a nad ním je nějaká páčka, se kterou jsem pohnul a nevím ve které má být poloze. Můžete prosím poradit o co se jedná, co to vlastně je? A v jaké poloze má být! (Obrázek byl použit ze stránek www.prevodovky-sixta.cz) Dík. Upraveno Říjen 20, 201311 r od PetrL
Říjen 20, 201311 r je to na zaistenie radenia v prevodovke...malo by to byť v polohe,ako je na obrázku
Říjen 20, 201311 r Pokud je páčka v této poloze, lze ji vytáhnout(pruží).Ta páčka jde také mírně otočit dolů a potom nejde vytahnout. Má být mírně dolů? Tady na tom obrázku to není přesně vidět. Vzhledem k tomu, že jsem s tím autem už pojížděl(do garáže) a zařadit mně šlo, tak to asi řešit nemusím, že? Upraveno Říjen 20, 201311 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Říjen 25, 201311 r Včera jsem byl v servise a před týdnem tam měli taxikáře z Phy. Měl motor 1,9 TDI PD BKC a najeto: 920 tis.km!!! Nikdy neměl sundanou hlavu Zato ale prý každou chvilku mění ložiska kol....
Prosinec 19, 201311 r Zdar, piska turbo, hlavne ked podradim tak, ze otacky su nad 2500. Cim vyssie tym viac, ako motor spomaluje a otacky klesaju, piskanie sa stisuje a pod 2500 ho uz nepocut... Nemyslim hukanie, sanitku "mam za sebou stale" a uz som si zvykol, ale toto je piskanie... najazdene 325 000, original turbo (uz tlaci trochu viac ako ma) ... Dik za kazdu radu
Leden 20, 201411 r Kluci řekněte mi jestli máte také ten lapač vzduchu pro AIR Box ( je za maskou na pravé straně - takový obdelník ) také jako by průchozí. Nebyla tam taková plastová zástěna a aby nešla voda jakoby na Air Box?? Nebo se mi to jen vždy zdálo??
Únor 8, 201411 r Kucí hodtě mi sem Váš názor http://forum.skodahome.cz/topic/127269-rada-v-designu/ .
Únor 18, 201411 r Dnes sa mi stala táto vec. Pri ceste do práce, pri pridaní sa mi zvýši ofukovanie okna a ked pridám viacej, tak to klesne ael zároveň cítim, že klesne výkon, auto tak "cukne". nie veľmi ,ae ako keby strácalo výkon. Určite to bolo na 2,3 otáčky som si moc nevšimol. Najprv som tomu nevenoval pozornosť, potom už nebolo na to moc času. Neviete, čo to môže byť ?
Únor 18, 201411 r Popsal jsi to hodně zmateně, co znamená „zvýší se ofukování okna“? Jestli jsi tím myslel, že se ti zvýšily otáčky ventilátoru klimatizace při přidání plynu, tak to může znamenat, že ti na alternátoru odešel regulátor napětí a altík ti přebíjí. Jsou tam diody, když jedna odejde, nedrží to konstantní napětí cca 14,5 ,ale lítá to kolem této hodnoty, proto když máš vyšší otáčky napětí ti naroste nad 14,5 a ventilátor dostává vyšší napětí a více se točí! Upraveno Únor 18, 201411 r od XTomos
Únor 18, 201411 r XTomos : Asi som to naozaj napisal trošku zmatene. Ano, zvýša sa otáčky ventilátoru klimatizácie, ako píšeš. Ale čo to cukanie motoru ?
Únor 18, 201411 r Změř si napětí na alternátoru proti kostře v závislosti na otáčkách a pak hledej dál, přepětí muže dělat chyby??
Únor 18, 201411 r Tak som sa bol previest, napatie mi nekolíše, ale merane len pomocou VAGu na motore a pomocou meraka v cigaretovej dierke. 14,36 - 14,44 - 14,52 v závislosti na otáčkach. Vypol som aj ventilátor /automaticka klima/ a po pridani otáčok sa mi ozve zvuk ako ked prud vzduchu ofukuje silno vpravo vpredu pred spolujazdcom pri okne. Preto som to popisoval predtým, tak chaoticky Motor potom cuká. Ozval sa aj taky zvlastny rapkavy kovovy zvuk. Myslim vpradu asi vpravo od motora. Mám 217.000 km, kod motora BJB. Asi 2000 km po vymene oleja a filtrov. Moj mechanik je momentalne mimo.
Únor 18, 201411 r Takže nakonec žádný ofuk oken, tak hledej v motoru? Vpravo máš tlakové hadice od turba, EGR, chcípací klapku, podtlakové hadičky ovládající ty tři věci. Může to být nějaký díra, pokud ano mělo by ti to zahlásit chybu motoru, když to projedeš na plný plyn a tlaky nebudou sedět. Každopádně máš VAG tak udělej log?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.