Červen 10, 201510 r Šuldo zapomněl jsem se zeptat. Na kolik takováto sranda vyjde?? Mám mazlika v servise a zřejmě budu mít něco podobného.
Červen 10, 201510 r Hlava byla za 10500 + těsnění 1200, ostatní záleží co ještě. U mně, vyčištění turba + nový těsnění i k tandemu, vyčištění egru, těsnění vstřikovačů, ložiska vačky, žhavky, gufero, nějaký šrouby a diagnostika, byl sem na 17950 za vše bez práce. Upraveno Červen 10, 201510 r od šulda
Červen 11, 201510 r U mě to vypadá na vydřenou vačku, prý je to slabost těchto motorů. Zatím jsem dostal nacenění a vypadá to také do těch 20 tisíc. Je v tom ale kompletní vršek.
Červen 11, 201510 r Vačka je klasika + šály + hydroštely + těsnění vstřiků + gufera a s prací by to bylo u mojeho mechanika + - 18500. Kolik máš najeto? Upraveno Červen 11, 201510 r od šulda
Červen 11, 201510 r cca 200 tis. +/- 5 tis km - bylo stočeno. Myslím že to i trochu prohloubil použitý olej u předchozího majitele preferoval totiž Castrol.
Červen 11, 201510 r Pokud hrnec a jezdil na LL tak tuplem, moje taky hrnec a LL ufff-celkem darda Vzhledem k tomu že sem nehodlal dát při koupi cca 250tkč za auto staré mezi čtyřmi až pěti lety s nájezdem vysněných 90tkm kde by se tohle taky vykadilo páč by ve skutečnosti mělo na hrbu 150tkm a víc, sem si dojel do D pro tohle se 170tkm a jasnou historií za 180tkč s tím že do něj časem něco nasypu, to pro mě není darda a beru to jako v normě btw u mojeho byla vačka měněna poprvé už ve 110tkm s hrncem na LL
Červen 12, 201510 r V mém případě od novoty měněn olej po 15tis.km. Jestli ten Castrol byl LL, to už nepoznám v servisce mám jen značku. Ale jestli říkáš že na tvém byla první vačka měněna po 110 tak jsem ještě rád že u mě v 200. Jinak s tím finančním hlediskem, je lepší dát 20tis.Kč a auto jezdí nesměle dalších 200tis.km.
Červen 12, 201510 r Borci, nestraste me. Davam Castrol... Ale 505.01 5W-40 a menim po 10 tkm, tak snad nebudu mit problem.
Červen 12, 201510 r Nebudes... To ti ta 1.9 moc nedala 2.5 tdi 75kw 301 000km a bez opravy motoru jenom olej a celou dobu castrol 5w40
Červen 12, 201510 r Mam najeto 222 tkm a zatim je vse, co se tyka tohoto problemu, v poradku. (Auto jsem koupil s 179 tkm a predtim, pokud vim, nic meneno nebylo.)
Červen 12, 201510 r Nechci v žádném případě někoho strašit. Jen jsem byl udivený, když mi mechanik ukázal tři vozy O2 1.9 O2 2.0 a Supa 1.9 rozmontovaný na výměnu vačky. Pak ti řekne, že je to slabost těchto motorů a že to není nic neojedinělého. Co se týká toho opotřebování někdy to ani nepostřehneš. Já na to přišel tak, že se mi nezdál zvuk motoru a auto má při porovnání se stejným autem menší výkon. Prý se stává, že tato závada přijde i z čista jasna. O to je to pak horší, že tě to znehybní někde na silnici.
Červen 12, 201510 r U PDéček je tohle bolest která je znásobena právě výměnami oleje a LL interval je mor. Po 40tkm, výměny po 10tkm, olej od Milerů EE 5W40 505.01 a vačka je podle slov odborníka ve stavu ve kterém ji tam dával jako novou Slyšet to je hlavně v zimě u studenýho motoru a slyšet jsou i ty ventily, vymačkaný lůžka vstřikovačů zase prozradí nadměrné ředění oleje naftou což samozřejmě taky přispěje k vydírání váčky.
Červen 14, 201510 r no jo no, moc ti ten motor nevydržel... a dost velká částka to už bylo skoro na prodej auta, protože si to do toho auta narval víc peněz, než má skoro cenu Upraveno Červen 14, 201510 r od kokta7
Červen 15, 201510 r Chalani, ja mam otazku na vas odbornikov. Nieje v mojich silach precitat cele toto vlakno (uz je to povedal by som na roman....) 1.9 TDI BXE, 370 000km. Do 300 000km to behalo na LL, odvtedy menim po 15 000 km. Jazdi od 2007, najazd cca 40 000km/rok (prevazne dialnice a dlhsie cesty). Este by som na nom rad pobehal, pretoze na nove momentalne nieje... Otazka: co by ste vy 'preventivne' pozreli a vymenili? Dost jazdim ''''dlhsie'''' trasy (Brno-Zilina, cca 200km na jeden sup). Niekto je nazoru do toho nevrtat kym to ide, na druhej strane vsetko sa opotrebuje a raz za cas to treba vymenit... Dakujem za vas nazor Upraveno Červen 15, 201510 r od Martttin
Červen 15, 201510 r V tvém případě bych jen nechal preventivně vyměnit ojniční šrouby, tedy za předpokladu že již nebyly měněny. Přechodem na pevný servisní interval jsi autu ulevil a pak už jen pořádný olej a nic víc už pro to udělat nemůžeš. Upraveno Červen 15, 201510 r od Sniper_2003
Červen 15, 201510 r K ojničním šroubům bych rovnou přidal ložiska. Kontrola těsnění vstřikovačů taky neuškodí. A jinak, jestli to funguje, tak bych se držel starého pořekadla:Když to funguje, tak se v tom nehrab.
Červen 15, 201510 r ............... Jazdi od 2007, najazd cca 40 000km/rok..................................... Jestli jsem to správně pochopil tak je to výroba 2007. Alespoň mi to z toho vyplynulo.
Červen 16, 201510 r 11/2006 bych nechal pro jistotu také zkontrolovat. Některé z těch rozlítáních ojnic bylo i 12/2006.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.