Publikováno Listopad 17, 200717 r Zdravím všechny, po skorem 5 letech provzu se mi objevila a objevuje v garazi kapka oleje. Mám motor 1.4MPi/50kW. Olej je docela ridky a podle mne to neni z motoru ale z prevodovky. Objevuje se ti blize levemu kolu ve smeru jizdy, v leve casti pod motorem. Mate s tim nekdo zkusenost? Pítr
Listopad 18, 200717 r Zkusenost s podobnou veci sice nemam, ale mam pocit, ze tady neni moc nad cim koumat - vlez pod auto idealne jeste v garazi, aby ti poloha kapky napovedela, kde mas hledat a mel bys bez problemu zjistit misto, odkud ten olej unika. Pak proste nechat opravit, s timhle se asi nic jinyho nenadela.
Listopad 18, 200717 r Ja mám podobný problém 1.2HTP40KW, občas sa mi objaví kvapka oleja z prevodovky z pod tesnenia kde kočí prevodovka.Technik v škodovke povedal, že je treba to tesnenie vymeniť a na otázku či by nestačilo dotiahnuť skrutky na viečku prevodovky povedal, že to potom môže byť ešte horšie, že doťahovať rozhodne nedoporučuje. Je to pravda, alebo v pohode dotiahtuť ?
Listopad 18, 200717 r Ani ja bych nedotahoval, maximalne bych to zkusil momentovym klicem na predepsany moment, ale vic urcite ne.
Listopad 26, 200717 r Autor Zdar, tak je to opravdu z převodovky.....je tam vždy ráno kapka...olej by měl být G50SAE75W90 (syntetický)....v garáži si tam dávám kartonovej a papír a vždy ráno je tam ....kde to přesně teče nevím....ležel jsem pod tím ale není vidět odkud to prosakuje. Jen nevím náplň má být 2l a pro klid duše bych tam něco doplnil.....po jaké době to má cenu? a kolik takovým kapáním může ubýt oleje? Pítr
Listopad 26, 200717 r Zdar,tak je to opravdu z převodovky.....je tam vždy ráno kapka...olej by měl být G50SAE75W90 (syntetický)....v garáži si tam dávám kartonovej a papír a vždy ráno je tam ....kde to přesně teče nevím....ležel jsem pod tím ale není vidět odkud to prosakuje. Jen nevím náplň má být 2l a pro klid duše bych tam něco doplnil.....po jaké době to má cenu? a kolik takovým kapáním může ubýt oleje? Pítr Určitě opravit, uvědom si, že to kapká i během jízdy a víc, protože je olej zahřátý a tudíž tekutější. Olej se doplňuje přes nalévací otvor, který zároveň slouží i jako měrka. Jak začne olej vytékat je ho tam dost. Podrobně popsáno, jak olej doplnit, popřípadě jaký použít máš tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=15491&st=0
Prosinec 5, 200717 r Čus, mel jsem ten problem taky, na přírubě mezi převodovkou a motorem byl olej. Prevodovku bych asi moc neresil, pokud nedostala nějakou ranu zespoda tak většinou neteče. Spíš bych se zaměřil na přetěsnění olejové vany, na to MPIčka docela trpěla a když to nepomuže tak sundat převodovku a kontrola gufera na klice.
Prosinec 7, 200717 r Já míval i loužičku, když jsem tam nechal zařazenou zpátečku. Tedy tekoucí spínač zpátečky. Výměna spínače a dolití cca 3dcl oleje.
Únor 22, 200916 r Nedávno koupená Fabia combi 1.4mpi rv.2002,najeto dle servisní knížky 75000 .Každý den ted nachazím pod autem flek od oleje vyměnil jsem těsnění u výka motoru i symerink ale i nadále problém přetrvává a motor je celej zas...Už zbývá jen těsnění u hlavy ,ale to se mi nezdá to by olej jen stýkal po boku motoru a nebylo to celé zadělané a všude
Únor 22, 200916 r Vsak pozeraj skade to tecie kamarat Tesneni ktore pusta vidno celkom dobre... Inak ak by ani dobre oko nepomohlo tak to skus na vsetkych tesneniach odmastit, ocistit, pojazdi a uvidis kde to zacne mokvat alebo tiect
Únor 22, 200916 r nikto z nas ti nevlezie pod auto arvou alebo cim ho nevyumyva a nebude sledovat kde ti tecie olej. ked je motor cely zas.....pineny bude to pri niecom co sa toci.
Únor 22, 200916 r Netečie ti to náhodou cez víčko veka ventilov?.Ak máš plastovy kryt motoru tak ked ho dáš dole tak z druhej strany je náhradné víčko.Prehod tesnenia a uvidíš
Únor 23, 200916 r Netečie ti to náhodou cez víčko veka ventilov?.Ak máš plastovy kryt motoru tak ked ho dáš dole tak z druhej strany je náhradné víčko.Prehod tesnenia a uvidíš těsnění u výka ventilu vyměněno i nadále ráno najdu skvrnu od oleje
Únor 24, 200916 r A nemáš špatnou řemeničku? Taky mi to dělalo. Vyměnil sem simerink ale ten už to neudržel a po pár km to teklo znova.
Únor 26, 200916 r Nedávno koupená Fabia combi 1.4mpi rv.2002,najeto dle servisní knížky 75000 .Každý den ted nachazím pod autem flek od oleje vyměnil jsem těsnění u výka motoru i symerink ale i nadále problém přetrvává a motor je celej zas...Už zbývá jen těsnění u hlavy ,ale to se mi nezdá to by olej jen stýkal po boku motoru a nebylo to celé zadělané a všude :help: Na boku motoru kde je i symerink je kryt ,za kterým je ukryt řetěz.Tam byl nejspíš zakopanej pes,ve spolupráci s kámošem,jsme zjistili že tam chybí kus papírového těsnění.Bohužel musí se sundat i vana mraky práce ,ale už dva dny nemam pod autem ani kapku.Ale jednu výhodu to mělo až na hlavu tak celej motor mam přetěsněnej.
Březen 2, 200916 r Těch těsnění je tam více Těsnění ventilového víka Těsnění na klice Tesnění na vačce Těsnění na vaně některá hadice olejové soustavy Výpušťák apod. ... u auta z roku 2002 může nastat situace, že gumové díly nejsou už co bývaly. ( zvlášť u těchhle hopsadel, kde se na cenu dílů poměrně hledí) P.S.: Počet km na stav nemusí mít tak markantní vliv, jako spíše věk a zacházení ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.