Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jeslti to dělá od té výměny turba,tak to bude mít určitě něco s tim společného........Už tady byl taky případ že někomu odešli čtyři turba hned po sobě.....Nějakej bordel v potrubí co jde k turbu....

Vloženo

Jako jestli to dělá vyloženě od té výměny turba,tak neni potřeba hledat něco jiného...a jel bych jim to reklamovat.Přeci když si měnil turbo kvůli tomu že ti houkalo,tak ted přece nebudeš poslouchat pískot a to za 17000kč,to je blbost,to bych určitě řešil a nenechal to tak.

Vloženo (editace)

Takže dnes vyřešeno.Uvolněná matice ( převlečná) na trubce někde u svodů ,která rezonovala o nějaký krycí plech.Vydávalo to kovový zvuk.

:)

Editováno: , autor: reinxed
Vloženo

Tak doufám , že bude klid. Těší mě že jsem se zbavil toho houkání co vydávalo staré turbo. Mírně ho slyším jen kolem 1800 ot, ale musím se na to soustředit a mít vše vyplé abych to zaregistroval. Staré houkalo jako kdyby za mnou jelo 100 sanitek.Tak doufám , že to tak vydrží.

Vloženo (editace)
koľko stojí turbo na jednadeviatku? :palec2:

co si chcel spravit z TDI biTDI? :smich:

chcem sa spytat..pri akom pocte km vam to zacinalo hukat? mne to na predoslom aute(MR06) zacalo az okolo 113tis. tak dufam ze teras to bude podobne pripadne to zacne hukat neskor.

Editováno: , autor: CorradoVR6
  • o 8 měsíců později...
Vloženo

diky Ti, ale vela som sa tam nedozvedel...ja som skor chcel vediet co okrem turba musim kupit, samozrejme olej filtre, ale skor ma zaujimalo ci dake hadice tesnenia sroby atd

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

mam motor 2.0Tdi VAS v servisu našel 2 závady 16785 system zpetneho vedeni vyfukovych plynu prutok prilis maly a 16683 regulace plniciho tlaku regulacni mez nedosazena vypada to na turbo chtel bych ho vyrvat ven ale kudy spodem se mi moc nechce oddelavat poloosu jestli to nekdo delal poradte jestli to de i vrchem a par rad na demontaz motor je to BKD

Vloženo

mam motor 2.0Tdi VAS v servisu našel 2 závady 16785 system zpetneho vedeni vyfukovych plynu prutok prilis maly a 16683 regulace plniciho tlaku regulacni mez nedosazena vypada to na turbo chtel bych ho vyrvat ven ale kudy spodem se mi moc nechce oddelavat poloosu jestli to nekdo delal poradte jestli to de i vrchem a par rad na demontaz motor je to BKD

nechces se prvne kouknout na EGR?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Určitě nedavat do servisu. 40 klacku je dost.A turbo jak si vyhodiš tak vyčištěni nevyjde zas až tak draho.Ja bych to viděl jen na regulaci na turbu.Ale na to EGR bych se určitě juknul.

  • o 11 let později...
Vloženo

Čaute, trocha ozivim túto tému, idem  demontovat turbo z octavie bkd... Vyššie je písané že demontaz sa robí spodkom, ok. Okrem poloosi sa vyberá aj katalizator pripadne vyfuk? Bez toho to nejde? Alebo je tam zlý prístup? Rad by som sa vyhol demontazi katu, a vyfuku ak by to šlo... A ešte otázka treba nejaké špeciálne náradie ktomu alebo stačí veľká gola sada s torxmi a imbusmi? Vďaka za info :) 

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahojte, tak si teda rovno aj odpoviem....  Keby sa do toho niekto pustil tak ako ja... MÁM po výmene turba v domácich podmienkach. 

Takže  na demontáž a montáž turba z octavie 2 BKD netreba žiadne špeciálne náradie, stačí veľká gola sada, vydlicove kľúče,  momentovy kľúč, 1000hran č 10( ak bude poolos na 1000hrnaove strutky) skrutkovač a veľa uvoľňovača skrutiek (sprej) :D

Zhora  sa montuje dole: sanie od vahy vzduchu az po turbo, chladič spätných spalín, magnetický blok ventilov ( kvôli lepšiemu pristupu), tepelná clona z  turba a povolia sa samotné skrutky turba (tie medené 12 ks dokopy), a taktiež  trubka na primazavanie, pri demontazi trubky treba podržať  hrdlo , je to 12tka kľúč aby sa náhodou nepoškodila trubka, poodpajat hadice a týmto máme zhora hotovo. 

Pokračuje sa zdola, demontáž krytu,  demontáž poloosi( komplet vybrať poloos, tj. Koleso dole, čap riadnenia, stabikizacna tycka, guľové cap... Poloos bude zavádzať .. Sú tam 1000hranove hlavy nastavec č 10.) keď je vonku poloos odmontujeme  trubku na prepad oleja do vane, tiež pri držíme hrdlo aby sa neodtrhlo, potom odpojíme katalizátor od turba je tam spona s imbusovou hlavou č5, mne išla ťažko tak ju treba povoliť a vykvačiť, a srobovakom trocha pozdvihnúť, spona má 3 pridrzne casti tak tam treba jemne zapáčiť  srobovakom, nebuchat kladivom, može sa poškodiť katalizator... Pozor je tam plechové tesnenie ktoré odporúčam určite vymeniť (je v sade na montaz turba zn elring cena sady je  cca 20e) potom demontovať spodný držiak turba je to asi 16tka kľúč a už stačí len vybrať turbo... 

Komplet Demontáž mega kľudným tempom trvala 5 hodin, tj. Kávička, obed atď :D Po demontaži vyčistime všetky plochy egr čističom, pripadne čističom na brzdy... Montáž je opak demontáže :) 

PRED MONTÁŽOU TURBO NAPLNIŤ OLEJOM aby nešla hneď nasucho.( píšu to aj v návode v elring sade) 

Montáž mi trvala 5 hodín aj s čistením a nasadzanim tesnení atď.

........... Dúfam že je to pomerne zrozumiteľne napísané a nevynechal som nič, pôvodne som chcel spraviť aj video, no nemám takú kameru, a z časovej a finančnej tiesni som si ju nestihol zaobstarať. :D.... Možno do budúcna natočím nejaké montážne videá ;)  

Pri demontaži mi pomáhala príručka na montážne práce :) sú tam aj utahovacie momenty. 

Ak sú nejaké otázky, tak napíšte odpoviem. :) 

 

PS: oprava ma vyšla na 320eur 

250€ repas turbo

70€ olej, filtre ( vzduchový, olejový) 

Kompletná sada na montaz turba elring, skrutka olej.vane, nová  spona katalyzatora. 

 

 

Editováno: , autor: Canto

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...