karlos3 Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 Jeslti to dělá od té výměny turba,tak to bude mít určitě něco s tim společného........Už tady byl taky případ že někomu odešli čtyři turba hned po sobě.....Nějakej bordel v potrubí co jde k turbu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 1. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 Ve Škodovce tvrdili , že vše vyčistili tak jak se má.No tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 1. Březen 2009 Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 Jako jestli to dělá vyloženě od té výměny turba,tak neni potřeba hledat něco jiného...a jel bych jim to reklamovat.Přeci když si měnil turbo kvůli tomu že ti houkalo,tak ted přece nebudeš poslouchat pískot a to za 17000kč,to je blbost,to bych určitě řešil a nenechal to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 (editace) Takže dnes vyřešeno.Uvolněná matice ( převlečná) na trubce někde u svodů ,která rezonovala o nějaký krycí plech.Vydávalo to kovový zvuk. Editováno: 2. Březen 2009, autor: reinxed Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Tak aspoň že to byla taková prkotina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Tak doufám , že bude klid. Těší mě že jsem se zbavil toho houkání co vydávalo staré turbo. Mírně ho slyším jen kolem 1800 ot, ale musím se na to soustředit a mít vše vyplé abych to zaregistroval. Staré houkalo jako kdyby za mnou jelo 100 sanitek.Tak doufám , že to tak vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Tak si to hlavně nezakřikni.....protože hodně lidem to začalo houkat po pár km znova....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 (editace) koľko stojí turbo na jednadeviatku? co si chcel spravit z TDI biTDI? chcem sa spytat..pri akom pocte km vam to zacinalo hukat? mne to na predoslom aute(MR06) zacalo az okolo 113tis. tak dufam ze teras to bude podobne pripadne to zacne hukat neskor. Editováno: 2. Březen 2009, autor: CorradoVR6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Zakřiknout to samozřejmě nechci.Nevíte proč to tak houká? Co to způsobuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Dle tuning.firem to prý za to můžou vzduch.filtry+ty krabice ve kterých jsou uloženy....Prý řádně netěsněj a podfukuje tam bordel apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Tady máš o tom článek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Jo od Cimbu jsem to četl , ale nějak mi to nejde do hlavy.Že by po 200 km jak píše v nějakém tématu Jirka že mu začlo zase řvát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 chlapi co vsetka je potrebne vymenit, kupit ked sa meni turbo?(nejake tesnenia alebo dake hadice alebo..???) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 nikto nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 http://www.turboservis.cz/instalace.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 diky Ti, ale vela som sa tam nedozvedel...ja som skor chcel vediet co okrem turba musim kupit, samozrejme olej filtre, ale skor ma zaujimalo ci dake hadice tesnenia sroby atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
becar Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 mam motor 2.0Tdi VAS v servisu našel 2 závady 16785 system zpetneho vedeni vyfukovych plynu prutok prilis maly a 16683 regulace plniciho tlaku regulacni mez nedosazena vypada to na turbo chtel bych ho vyrvat ven ale kudy spodem se mi moc nechce oddelavat poloosu jestli to nekdo delal poradte jestli to de i vrchem a par rad na demontaz motor je to BKD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
avus Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 mam motor 2.0Tdi VAS v servisu našel 2 závady 16785 system zpetneho vedeni vyfukovych plynu prutok prilis maly a 16683 regulace plniciho tlaku regulacni mez nedosazena vypada to na turbo chtel bych ho vyrvat ven ale kudy spodem se mi moc nechce oddelavat poloosu jestli to nekdo delal poradte jestli to de i vrchem a par rad na demontaz motor je to BKD nechces se prvne kouknout na EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
becar Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 nechces se prvne kouknout na EGR? EGR je davane nove a mam ten problem porad a taky mi to pri vyssich rychlostech pada do nouzaku vypne turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubakar Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Ahoj, máme úplně stejný problém. Jsem z toho nešťastnej protože neumim vyměnit ani žárovku a ve Škodovce si řekly 40000kč Luboš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Nejjednodušší je to spodem. Vyndat poloosu, odmontovat výfuk a vytáhnout turbo! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipl89 Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 Určitě nedavat do servisu. 40 klacku je dost.A turbo jak si vyhodiš tak vyčištěni nevyjde zas až tak draho.Ja bych to viděl jen na regulaci na turbu.Ale na to EGR bych se určitě juknul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Canto Vloženo 17. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2021 Čaute, trocha ozivim túto tému, idem demontovat turbo z octavie bkd... Vyššie je písané že demontaz sa robí spodkom, ok. Okrem poloosi sa vyberá aj katalizator pripadne vyfuk? Bez toho to nejde? Alebo je tam zlý prístup? Rad by som sa vyhol demontazi katu, a vyfuku ak by to šlo... A ešte otázka treba nejaké špeciálne náradie ktomu alebo stačí veľká gola sada s torxmi a imbusmi? Vďaka za info :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Canto Vloženo 3. Září 2021 Sdílet Vloženo 3. Září 2021 (editace) Ahojte, tak si teda rovno aj odpoviem.... Keby sa do toho niekto pustil tak ako ja... MÁM po výmene turba v domácich podmienkach. Takže na demontáž a montáž turba z octavie 2 BKD netreba žiadne špeciálne náradie, stačí veľká gola sada, vydlicove kľúče, momentovy kľúč, 1000hran č 10( ak bude poolos na 1000hrnaove strutky) skrutkovač a veľa uvoľňovača skrutiek (sprej) :D Zhora sa montuje dole: sanie od vahy vzduchu az po turbo, chladič spätných spalín, magnetický blok ventilov ( kvôli lepšiemu pristupu), tepelná clona z turba a povolia sa samotné skrutky turba (tie medené 12 ks dokopy), a taktiež trubka na primazavanie, pri demontazi trubky treba podržať hrdlo , je to 12tka kľúč aby sa náhodou nepoškodila trubka, poodpajat hadice a týmto máme zhora hotovo. Pokračuje sa zdola, demontáž krytu, demontáž poloosi( komplet vybrať poloos, tj. Koleso dole, čap riadnenia, stabikizacna tycka, guľové cap... Poloos bude zavádzať .. Sú tam 1000hranove hlavy nastavec č 10.) keď je vonku poloos odmontujeme trubku na prepad oleja do vane, tiež pri držíme hrdlo aby sa neodtrhlo, potom odpojíme katalizátor od turba je tam spona s imbusovou hlavou č5, mne išla ťažko tak ju treba povoliť a vykvačiť, a srobovakom trocha pozdvihnúť, spona má 3 pridrzne casti tak tam treba jemne zapáčiť srobovakom, nebuchat kladivom, može sa poškodiť katalizator... Pozor je tam plechové tesnenie ktoré odporúčam určite vymeniť (je v sade na montaz turba zn elring cena sady je cca 20e) potom demontovať spodný držiak turba je to asi 16tka kľúč a už stačí len vybrať turbo... Komplet Demontáž mega kľudným tempom trvala 5 hodin, tj. Kávička, obed atď :D Po demontaži vyčistime všetky plochy egr čističom, pripadne čističom na brzdy... Montáž je opak demontáže :) PRED MONTÁŽOU TURBO NAPLNIŤ OLEJOM aby nešla hneď nasucho.( píšu to aj v návode v elring sade) Montáž mi trvala 5 hodín aj s čistením a nasadzanim tesnení atď. ........... Dúfam že je to pomerne zrozumiteľne napísané a nevynechal som nič, pôvodne som chcel spraviť aj video, no nemám takú kameru, a z časovej a finančnej tiesni som si ju nestihol zaobstarať. :D.... Možno do budúcna natočím nejaké montážne videá ;) Pri demontaži mi pomáhala príručka na montážne práce :) sú tam aj utahovacie momenty. Ak sú nejaké otázky, tak napíšte odpoviem. :) PS: oprava ma vyšla na 320eur 250€ repas turbo 70€ olej, filtre ( vzduchový, olejový) Kompletná sada na montaz turba elring, skrutka olej.vane, nová spona katalyzatora. Editováno: 3. Září 2021, autor: Canto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.