Přejít na obsah

O Tour změny


Petus

Doporučené příspěvky

Octavia SUN

Cena 1.4MPI 299 900. 1.6MPI = +10 000Kč

Základní výbava:

ABS + MSR + MBA (pro 1,9TDI navíc ASR)

Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů

Dvě čtecí světla pro řidiče a spolujezdce

Imobilizér, štítek s VIN kódem

Odkládací schránka v přístrojové desce s osvětlením

Osvětlení zavazadlového prostoru

Popelník a zapalovač cigaret s prosvětlením (zásuvka 12V)

Posilovač řízení

Přeřušení přívodu paliva při nárazu

Příprava pro 2 dětské sedačky s bezpečnostním uchycením ISOFIX

Příprava pro rádio (anténa + 4 reproduktory vpředu)

Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče

Tónovaná skla

Upínací oka v zavazadlovém prostoru

Čtyřramenný volant, nastavitelný ve dvou osách

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče

WIV (flexibilní servisní intervaly)

Zadní sedadla dělená (1/3 ku 2/3)

Ochranné boční lišty dveří černé

Kola ocelová 6,0 J x 15" s kryty Drive, pneumatiky 195/65 R 15

Paket Tour Plus + 10 000Kč

Centrální zamykání

Klimatizace s mechanickou regulací

Elektrické ovládání oken vpředu a elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Vnější zrcátka a také kliky dveří lakovány v barvě vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobry den panove ja jsem kupoval O - Tour v lednu a dal jsem za novou 2999000.Jedna se o 1,6 75 KW, je v červene zakladni barve, predni okna+zrcatka v elektrice, central na DO+2xsklop.klic, konstrukt, koberecky, zasterky.Zatim jsem najel kolem 2500km a jsem moc spokojen hlavne spotreba me prekvapila, zatim je to 7,4 a to jezdim hlavne po meste akurat jednou jsem jel slovensko kolem 1000km a spotreba 6,1, a to jsem jezdil po kopcich a ve 4.Mel jsem vice "skodovek" porad v benzinu, jednou jsem mel TDI ale nevim mozna ze je to nahoda ale naklad previsili benzin, hlavne co se dotklo udrzby a servisu.A proto zatim budu jezdit na benzin a manzelka sluzebni OII nafta-ktere zatim nemuzu prijit na chut..... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobry den panove ja jsem kupoval O - Tour v lednu a dal jsem za novou 2999000.Jedna se o 1,6 75 KW, je v červene zakladni barve, predni okna+zrcatka v elektrice, central na DO+2xsklop.klic, konstrukt, koberecky, zasterky.Zatim jsem najel kolem 2500km a jsem moc spokojen hlavne spotreba me prekvapila, zatim je to 7,4 a to jezdim hlavne po meste akurat jednou jsem jel slovensko kolem 1000km a spotreba 6,1, a to jsem jezdil po kopcich a ve 4.Mel jsem vice "skodovek" porad v benzinu, jednou jsem mel TDI ale nevim mozna ze je to nahoda ale naklad previsili benzin, hlavne co se dotklo udrzby a servisu.A proto zatim budu jezdit na benzin a manzelka sluzebni OII nafta-ktere zatim nemuzu prijit na chut..... ;)

Ty voe tři mega. No to ses teda fakt prohnul :smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a na kolik přijde Climatronic? teda jestli ho ještě dodávaj?

To je ten problem. Zrejme kvuli uvadene cenove vyhode byla mechanicka klimatizace zpoplatnena a stoji mimo balicek Plus misto dosavadny nuly 35 000Kc. Bohuzel, Climatronic je diky tomu za 47 000Kc :help:

Je ale otazka, jestli se cena meni pri vyuziti balicku Plus a Climatronic je pak za 12k. To stejny by me zajimalo s centralnim zamykanim a DO...

Jinak, dival jsem se na skladovy vozy a liftbacku je jenom par, doslova se po nich zaprasilo. Kombiku je jenom cca 25 nebo kolik. Takze Sun lze chapat asi jako reakci na velky zajem a zvyseni ceny..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...porad lepsi nez ROMSTR 1,4,

Taky sem mel podobny nazor a uvazoval o Touru a Rumu. Driv byla jejich cena stejna, momentalne je diky tehle akci R o zdanlivych cca 35k cenikovych drazsi. Po vyrovnani vybavy (absence bocnich airbagu v cene, DO centralu, mlhovek, v akcnim paketu jsou lita kola, zadni radar, sunset, 2DIN radio s CD) je na tom dokonce hur.

Dneska mam nazor zcela opacny a musim rict, ze ergonomicky, technologicky (viz. napr. mechanicka vs. alespon poloautomaticka klimatizace) a hlavne prostorove a podvozkove je R dnes uz o dva stupne dal.

Na druhe strane se na neho (podle meho nazoru neopravnene) lidi divaji jako nafouknutou FII a naopak na Tour porad (podle me nepravem) jako na porad moderni auto temer stredni tridy.

Kazdopadne od Skody prisel tenhle krok mozna trosku pozde, ale prece. Lidem, kteri chcou "vetsi auto" s urcitou spolecenskym uznanim maji jedinecnou sanci na upgrade treba z FI. Pro ne to bude urcite posun a budou spokojeni.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidem, kteri chcou "vetsi auto" s urcitou spolecenskym uznanim maji jedinecnou sanci na upgrade treba z FI. Pro ne to bude urcite posun a budou spokojeni.

píšeš-li, že Room je o dvě třídy výše nežli Octavia Tour. Potom tedy o tu jednu třídu výše msí být logicky Fabia první generace.

Pak ovšem trochu postrádá smysl tohle poslední.

Větší určitě bez uvozovek, ale posun urřitě ne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, mas v tom gulas :) Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R.

Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta :)

Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu :)

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, mas v tom gulas :) Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R.

Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta :)

Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu :)

Však já s tím co jsi napsal souhlasím, jen nesouhlasím s tm, že O1 je lepší pro toho kdo má F1

Smozřejmě, když má někdo F1 holátko a pak vymění za vybavenou O1, tak je to lepší, ale pouze o tu výbavu. Možná o tu velikost, jestli ji někdo potřebuje, ale jinak je to vývojově krok zpět :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, mas v tom gulas :) Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R.

Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta :)

Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu :)

Co ma strejda Rooma, tak v prostoru ve vsech smerech bych byl hodne opatrny, misto na nohy tam je vzadu vic to urcite ano, ale na sirku me prijde mozna subektivne uzssi hlavne vpredu, stejne tak me u 5teho cestujiciho vzadu uprostred vadi ty plast. uchyty, to maji nedomyslene, a taky me vadi (ma to vetsi radio v palubce) blbe zkosena palubni deska u radia, ktera reje vetsim ridicum do kolene, to same me vytaci i u F1 ..kdyz vezmu v potaz kufr tam me to prijde srovnatelne, do O1 Liftback sme dostali i eurovku do Rooma se to nepovedlo, ale zase RM ma jako Combiky vetsi strop a jdou nalozit vyssi predmety i dozadu k oknu to je vyhoda.. ergonomie a posez za volantem me prijde stejny, me vyhovuje spis O1 kdyz si dam sedacku co nejnize, strejda ma radsi RM sedacku nahore aby mel prehled... ale podvozkove proti serii Tour je RM o 2tridy dal tj..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediny parametr, kde je REALNE Rum mensi je predni sire v loktech. A bavime se o cca 2,5cm. Vzadu sice papirove na sirku OI vyhrava zase o nejaky 2cm, v praxi to nameris v jednom mistecku, ne po cely siri. No a prostor napodel je delitelny mezi predek a zadek, takze tam ma body zase R.

Nechcu tady nekomu shazovat auto, to vubec ne. Docela me prekvapilo, ze se staryma komponentama lze vhodnou upravou opravdu vyrazne zlepsit a postavit novy auto.

Obecne me FII/R prijde jako love at second drive :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...