George Couser Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 však jsem říkal, že bude jedna změna i pro Tour. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Jojo to mužu jen potvrdit, jsem z trutnova a taky vidivam plny vagony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Octavia SUN Cena 1.4MPI 299 900. 1.6MPI = +10 000Kč Základní výbava: ABS + MSR + MBA (pro 1,9TDI navíc ASR) Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů Dvě čtecí světla pro řidiče a spolujezdce Imobilizér, štítek s VIN kódem Odkládací schránka v přístrojové desce s osvětlením Osvětlení zavazadlového prostoru Popelník a zapalovač cigaret s prosvětlením (zásuvka 12V) Posilovač řízení Přeřušení přívodu paliva při nárazu Příprava pro 2 dětské sedačky s bezpečnostním uchycením ISOFIX Příprava pro rádio (anténa + 4 reproduktory vpředu) Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče Tónovaná skla Upínací oka v zavazadlovém prostoru Čtyřramenný volant, nastavitelný ve dvou osách Výškově nastavitelné sedadlo řidiče WIV (flexibilní servisní intervaly) Zadní sedadla dělená (1/3 ku 2/3) Ochranné boční lišty dveří černé Kola ocelová 6,0 J x 15" s kryty Drive, pneumatiky 195/65 R 15 Paket Tour Plus + 10 000Kč Centrální zamykání Klimatizace s mechanickou regulací Elektrické ovládání oken vpředu a elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Vnější zrcátka a také kliky dveří lakovány v barvě vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 EDITION prisel u 1,6tky o 10t levnejsi jestli se nepletu, se shodnou vybavou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 A už bez 1.8 Turbo 110 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 a na kolik přijde Climatronic? teda jestli ho ještě dodávaj? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 1.8T 110 KW není v akčním modelu SUN,ale v té standartní nabídce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda72 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 dobry den panove ja jsem kupoval O - Tour v lednu a dal jsem za novou 2999000.Jedna se o 1,6 75 KW, je v červene zakladni barve, predni okna+zrcatka v elektrice, central na DO+2xsklop.klic, konstrukt, koberecky, zasterky.Zatim jsem najel kolem 2500km a jsem moc spokojen hlavne spotreba me prekvapila, zatim je to 7,4 a to jezdim hlavne po meste akurat jednou jsem jel slovensko kolem 1000km a spotreba 6,1, a to jsem jezdil po kopcich a ve 4.Mel jsem vice "skodovek" porad v benzinu, jednou jsem mel TDI ale nevim mozna ze je to nahoda ale naklad previsili benzin, hlavne co se dotklo udrzby a servisu.A proto zatim budu jezdit na benzin a manzelka sluzebni OII nafta-ktere zatim nemuzu prijit na chut..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 dobry den panove ja jsem kupoval O - Tour v lednu a dal jsem za novou 2999000.Jedna se o 1,6 75 KW, je v červene zakladni barve, predni okna+zrcatka v elektrice, central na DO+2xsklop.klic, konstrukt, koberecky, zasterky.Zatim jsem najel kolem 2500km a jsem moc spokojen hlavne spotreba me prekvapila, zatim je to 7,4 a to jezdim hlavne po meste akurat jednou jsem jel slovensko kolem 1000km a spotreba 6,1, a to jsem jezdil po kopcich a ve 4.Mel jsem vice "skodovek" porad v benzinu, jednou jsem mel TDI ale nevim mozna ze je to nahoda ale naklad previsili benzin, hlavne co se dotklo udrzby a servisu.A proto zatim budu jezdit na benzin a manzelka sluzebni OII nafta-ktere zatim nemuzu prijit na chut..... Ty voe tři mega. No to ses teda fakt prohnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Třeba nějakej prototyp a ještě tam časem najde nějaký tajný fíčury Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda72 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Ty voe tři mega. No to ses teda fakt prohnul ...porad lepsi nez ROMSTR 1,4, a jestli najdes lepsi cenu za funglak OI tak beru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Zdá se, žes to nepochopil. Do ceny jsi napsal o jednu nulu navíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda72 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Zdá se, žes to nepochopil. Do ceny jsi napsal o jednu nulu navíc. ......to mas pravdu a beru to spet cena 299000.Jeste jednou pardon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomV Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Ale ukazal ses hned v pravem svetle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 a na kolik přijde Climatronic? teda jestli ho ještě dodávaj? To je ten problem. Zrejme kvuli uvadene cenove vyhode byla mechanicka klimatizace zpoplatnena a stoji mimo balicek Plus misto dosavadny nuly 35 000Kc. Bohuzel, Climatronic je diky tomu za 47 000Kc Je ale otazka, jestli se cena meni pri vyuziti balicku Plus a Climatronic je pak za 12k. To stejny by me zajimalo s centralnim zamykanim a DO... Jinak, dival jsem se na skladovy vozy a liftbacku je jenom par, doslova se po nich zaprasilo. Kombiku je jenom cca 25 nebo kolik. Takze Sun lze chapat asi jako reakci na velky zajem a zvyseni ceny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Autoprodej Dukla Pardubice mi nabízel pro kamaráda tu stejnou s paketem Tour plus za 288 900 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 (editace) ...porad lepsi nez ROMSTR 1,4, Taky sem mel podobny nazor a uvazoval o Touru a Rumu. Driv byla jejich cena stejna, momentalne je diky tehle akci R o zdanlivych cca 35k cenikovych drazsi. Po vyrovnani vybavy (absence bocnich airbagu v cene, DO centralu, mlhovek, v akcnim paketu jsou lita kola, zadni radar, sunset, 2DIN radio s CD) je na tom dokonce hur. Dneska mam nazor zcela opacny a musim rict, ze ergonomicky, technologicky (viz. napr. mechanicka vs. alespon poloautomaticka klimatizace) a hlavne prostorove a podvozkove je R dnes uz o dva stupne dal. Na druhe strane se na neho (podle meho nazoru neopravnene) lidi divaji jako nafouknutou FII a naopak na Tour porad (podle me nepravem) jako na porad moderni auto temer stredni tridy. Kazdopadne od Skody prisel tenhle krok mozna trosku pozde, ale prece. Lidem, kteri chcou "vetsi auto" s urcitou spolecenskym uznanim maji jedinecnou sanci na upgrade treba z FI. Pro ne to bude urcite posun a budou spokojeni. Editováno: 10. Březen 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Lidem, kteri chcou "vetsi auto" s urcitou spolecenskym uznanim maji jedinecnou sanci na upgrade treba z FI. Pro ne to bude urcite posun a budou spokojeni. píšeš-li, že Room je o dvě třídy výše nežli Octavia Tour. Potom tedy o tu jednu třídu výše msí být logicky Fabia první generace. Pak ovšem trochu postrádá smysl tohle poslední. Větší určitě bez uvozovek, ale posun urřitě ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 (editace) Kdepak, mas v tom gulas Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R. Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu Editováno: 11. Březen 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda72 Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Pro doplneni nakolik jsem to tam nenapsal je tam jeste radio s CD prehravacem, a manualni klimatizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Kdepak, mas v tom gulas Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R.Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu Však já s tím co jsi napsal souhlasím, jen nesouhlasím s tm, že O1 je lepší pro toho kdo má F1 Smozřejmě, když má někdo F1 holátko a pak vymění za vybavenou O1, tak je to lepší, ale pouze o tu výbavu. Možná o tu velikost, jestli ji někdo potřebuje, ale jinak je to vývojově krok zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Aha, ja sem nepochopil, cos chtel rict Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 (editace) Kdepak, mas v tom gulas Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R.Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu Co ma strejda Rooma, tak v prostoru ve vsech smerech bych byl hodne opatrny, misto na nohy tam je vzadu vic to urcite ano, ale na sirku me prijde mozna subektivne uzssi hlavne vpredu, stejne tak me u 5teho cestujiciho vzadu uprostred vadi ty plast. uchyty, to maji nedomyslene, a taky me vadi (ma to vetsi radio v palubce) blbe zkosena palubni deska u radia, ktera reje vetsim ridicum do kolene, to same me vytaci i u F1 ..kdyz vezmu v potaz kufr tam me to prijde srovnatelne, do O1 Liftback sme dostali i eurovku do Rooma se to nepovedlo, ale zase RM ma jako Combiky vetsi strop a jdou nalozit vyssi predmety i dozadu k oknu to je vyhoda.. ergonomie a posez za volantem me prijde stejny, me vyhovuje spis O1 kdyz si dam sedacku co nejnize, strejda ma radsi RM sedacku nahore aby mel prehled... ale podvozkove proti serii Tour je RM o 2tridy dal tj.. Editováno: 11. Březen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Jediny parametr, kde je REALNE Rum mensi je predni sire v loktech. A bavime se o cca 2,5cm. Vzadu sice papirove na sirku OI vyhrava zase o nejaky 2cm, v praxi to nameris v jednom mistecku, ne po cely siri. No a prostor napodel je delitelny mezi predek a zadek, takze tam ma body zase R. Nechcu tady nekomu shazovat auto, to vubec ne. Docela me prekvapilo, ze se staryma komponentama lze vhodnou upravou opravdu vyrazne zlepsit a postavit novy auto. Obecne me FII/R prijde jako love at second drive Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 (editace) Kdo chce vidět OI Tour v Zelené Artic,tak ji mají na saloně v Automechanice Prostejov. Editováno: 11. Březen 2009, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.