Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

však jsem říkal, že bude jedna změna i pro Tour. :smich:lol

Jojo to mužu jen potvrdit, jsem z trutnova a taky vidivam plny vagony :)

Octavia SUN

Cena 1.4MPI 299 900. 1.6MPI = +10 000Kč

Základní výbava:

ABS + MSR + MBA (pro 1,9TDI navíc ASR)

Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů

Dvě čtecí světla pro řidiče a spolujezdce

Imobilizér, štítek s VIN kódem

Odkládací schránka v přístrojové desce s osvětlením

Osvětlení zavazadlového prostoru

Popelník a zapalovač cigaret s prosvětlením (zásuvka 12V)

Posilovač řízení

Přeřušení přívodu paliva při nárazu

Příprava pro 2 dětské sedačky s bezpečnostním uchycením ISOFIX

Příprava pro rádio (anténa + 4 reproduktory vpředu)

Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče

Tónovaná skla

Upínací oka v zavazadlovém prostoru

Čtyřramenný volant, nastavitelný ve dvou osách

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče

WIV (flexibilní servisní intervaly)

Zadní sedadla dělená (1/3 ku 2/3)

Ochranné boční lišty dveří černé

Kola ocelová 6,0 J x 15" s kryty Drive, pneumatiky 195/65 R 15

Paket Tour Plus + 10 000Kč

Centrální zamykání

Klimatizace s mechanickou regulací

Elektrické ovládání oken vpředu a elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Vnější zrcátka a také kliky dveří lakovány v barvě vozu.

EDITION prisel u 1,6tky o 10t levnejsi jestli se nepletu, se shodnou vybavou ...

A už bez 1.8 Turbo 110 kW.

a na kolik přijde Climatronic? teda jestli ho ještě dodávaj?

1.8T 110 KW není v akčním modelu SUN,ale v té standartní nabídce.

dobry den panove ja jsem kupoval O - Tour v lednu a dal jsem za novou 2999000.Jedna se o 1,6 75 KW, je v červene zakladni barve, predni okna+zrcatka v elektrice, central na DO+2xsklop.klic, konstrukt, koberecky, zasterky.Zatim jsem najel kolem 2500km a jsem moc spokojen hlavne spotreba me prekvapila, zatim je to 7,4 a to jezdim hlavne po meste akurat jednou jsem jel slovensko kolem 1000km a spotreba 6,1, a to jsem jezdil po kopcich a ve 4.Mel jsem vice "skodovek" porad v benzinu, jednou jsem mel TDI ale nevim mozna ze je to nahoda ale naklad previsili benzin, hlavne co se dotklo udrzby a servisu.A proto zatim budu jezdit na benzin a manzelka sluzebni OII nafta-ktere zatim nemuzu prijit na chut..... ;)

dobry den panove ja jsem kupoval O - Tour v lednu a dal jsem za novou 2999000.Jedna se o 1,6 75 KW, je v červene zakladni barve, predni okna+zrcatka v elektrice, central na DO+2xsklop.klic, konstrukt, koberecky, zasterky.Zatim jsem najel kolem 2500km a jsem moc spokojen hlavne spotreba me prekvapila, zatim je to 7,4 a to jezdim hlavne po meste akurat jednou jsem jel slovensko kolem 1000km a spotreba 6,1, a to jsem jezdil po kopcich a ve 4.Mel jsem vice "skodovek" porad v benzinu, jednou jsem mel TDI ale nevim mozna ze je to nahoda ale naklad previsili benzin, hlavne co se dotklo udrzby a servisu.A proto zatim budu jezdit na benzin a manzelka sluzebni OII nafta-ktere zatim nemuzu prijit na chut..... ;)

Ty voe tři mega. No to ses teda fakt prohnul :smich::smich:

Třeba nějakej prototyp a ještě tam časem najde nějaký tajný fíčury :p

Ty voe tři mega. No to ses teda fakt prohnul :smich::smich:

...porad lepsi nez ROMSTR 1,4, a jestli najdes lepsi cenu za funglak OI tak beru.

Zdá se, žes to nepochopil. Do ceny jsi napsal o jednu nulu navíc.

Zdá se, žes to nepochopil. Do ceny jsi napsal o jednu nulu navíc.

......to mas pravdu a beru to spet cena 299000.Jeste jednou pardon :076

Ale ukazal ses hned v pravem svetle :feve:

a na kolik přijde Climatronic? teda jestli ho ještě dodávaj?

To je ten problem. Zrejme kvuli uvadene cenove vyhode byla mechanicka klimatizace zpoplatnena a stoji mimo balicek Plus misto dosavadny nuly 35 000Kc. Bohuzel, Climatronic je diky tomu za 47 000Kc :help:

Je ale otazka, jestli se cena meni pri vyuziti balicku Plus a Climatronic je pak za 12k. To stejny by me zajimalo s centralnim zamykanim a DO...

Jinak, dival jsem se na skladovy vozy a liftbacku je jenom par, doslova se po nich zaprasilo. Kombiku je jenom cca 25 nebo kolik. Takze Sun lze chapat asi jako reakci na velky zajem a zvyseni ceny..

Autoprodej Dukla Pardubice mi nabízel pro kamaráda tu stejnou s paketem Tour plus za 288 900 Kč :p

...porad lepsi nez ROMSTR 1,4,

Taky sem mel podobny nazor a uvazoval o Touru a Rumu. Driv byla jejich cena stejna, momentalne je diky tehle akci R o zdanlivych cca 35k cenikovych drazsi. Po vyrovnani vybavy (absence bocnich airbagu v cene, DO centralu, mlhovek, v akcnim paketu jsou lita kola, zadni radar, sunset, 2DIN radio s CD) je na tom dokonce hur.

Dneska mam nazor zcela opacny a musim rict, ze ergonomicky, technologicky (viz. napr. mechanicka vs. alespon poloautomaticka klimatizace) a hlavne prostorove a podvozkove je R dnes uz o dva stupne dal.

Na druhe strane se na neho (podle meho nazoru neopravnene) lidi divaji jako nafouknutou FII a naopak na Tour porad (podle me nepravem) jako na porad moderni auto temer stredni tridy.

Kazdopadne od Skody prisel tenhle krok mozna trosku pozde, ale prece. Lidem, kteri chcou "vetsi auto" s urcitou spolecenskym uznanim maji jedinecnou sanci na upgrade treba z FI. Pro ne to bude urcite posun a budou spokojeni.

Upraveno od bojler

Lidem, kteri chcou "vetsi auto" s urcitou spolecenskym uznanim maji jedinecnou sanci na upgrade treba z FI. Pro ne to bude urcite posun a budou spokojeni.

píšeš-li, že Room je o dvě třídy výše nežli Octavia Tour. Potom tedy o tu jednu třídu výše msí být logicky Fabia první generace.

Pak ovšem trochu postrádá smysl tohle poslední.

Větší určitě bez uvozovek, ale posun urřitě ne :)

Kdepak, mas v tom gulas :) Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R.

Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta :)

Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu :)

Upraveno od bojler

Pro doplneni nakolik jsem to tam nenapsal je tam jeste radio s CD prehravacem, a manualni klimatizace.

Kdepak, mas v tom gulas :) Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R.

Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta :)

Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu :)

Však já s tím co jsi napsal souhlasím, jen nesouhlasím s tm, že O1 je lepší pro toho kdo má F1

Smozřejmě, když má někdo F1 holátko a pak vymění za vybavenou O1, tak je to lepší, ale pouze o tu výbavu. Možná o tu velikost, jestli ji někdo potřebuje, ale jinak je to vývojově krok zpět :)

Aha, ja sem nepochopil, cos chtel rict ;)

Kdepak, mas v tom gulas :) Ja sem treba vubec nepsal o tridach. Kdyz to shrnu do jedne neprekroutitelne vety - prostorem ve vsech smerech, podvozkem, ergonomii a castecne taky technikou Tour vyrazne zaostava za R.

Pro cloveka jezdicim v FI Classic s jednim airbagem a vyskove nastavitelnym sedadlem v nem ale porad vidim spolehliveho nastupce. Ktery navic vypada zvenku vetsi a lepsi nez zevnitr a majiteli poskytne urcity pocit velkeho auta :)

Takze asi tot muj nahled co by absolventa vyberu :)

Co ma strejda Rooma, tak v prostoru ve vsech smerech bych byl hodne opatrny, misto na nohy tam je vzadu vic to urcite ano, ale na sirku me prijde mozna subektivne uzssi hlavne vpredu, stejne tak me u 5teho cestujiciho vzadu uprostred vadi ty plast. uchyty, to maji nedomyslene, a taky me vadi (ma to vetsi radio v palubce) blbe zkosena palubni deska u radia, ktera reje vetsim ridicum do kolene, to same me vytaci i u F1 ..kdyz vezmu v potaz kufr tam me to prijde srovnatelne, do O1 Liftback sme dostali i eurovku do Rooma se to nepovedlo, ale zase RM ma jako Combiky vetsi strop a jdou nalozit vyssi predmety i dozadu k oknu to je vyhoda.. ergonomie a posez za volantem me prijde stejny, me vyhovuje spis O1 kdyz si dam sedacku co nejnize, strejda ma radsi RM sedacku nahore aby mel prehled... ale podvozkove proti serii Tour je RM o 2tridy dal tj..

Upraveno od JasteR

Jediny parametr, kde je REALNE Rum mensi je predni sire v loktech. A bavime se o cca 2,5cm. Vzadu sice papirove na sirku OI vyhrava zase o nejaky 2cm, v praxi to nameris v jednom mistecku, ne po cely siri. No a prostor napodel je delitelny mezi predek a zadek, takze tam ma body zase R.

Nechcu tady nekomu shazovat auto, to vubec ne. Docela me prekvapilo, ze se staryma komponentama lze vhodnou upravou opravdu vyrazne zlepsit a postavit novy auto.

Obecne me FII/R prijde jako love at second drive :)

Kdo chce vidět OI Tour v Zelené Artic,tak ji mají na saloně v Automechanice Prostejov. :)

Upraveno od Dix1

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.