tommys Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/4092...apane-projekty/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcush Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Díky. Paráda. Podíval jsem se na to a super. Š720 jsem viděl v muzeu v Boleslavi a vypadá na tehdejší dobu vážně dobře. Škoda, že to dopadlo jak to dopadlo. Věřím, že kdyby se škoda tehdy vydala tímto směrem, vypadala by současná nabídky modelů jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Poznam tento smutny pribeh z kniziek co mam doma-ale vo filmovom spracovani je to tiez zaujimave.Tych nerealizovanych tipov bolo viac a uz nad tym mozme len povzdychnut. Pochvala pre :tommys-za spickovy prispevok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 nevim nevim, s 120 byl sice trosku ustrnuti ve vyvoji,ale kdo mel rapida nebo gardecko ,tak ty auta byly supr, posleze nastup favorita,ktere si myslim byl naprosto supovni auto a srovnejte si ho v te dobe s fiestou nebo oplem sve tridy, kouknete kolik aut z te doby jezdi dnes a kolik u nas jezdi facek, podle me skoda 1000mb, s 100,s110r , rapid,garde, favorit byly naprosto supovni auta ktere i ve svete meli zvuk, proste kazda automobilka nekdy vyrobila modely za ktere se musela stydet , tim byly u skody modely 105 - 120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 creck: tiez mam rad stare skodovky,ale ta 720 znamenala koniec aj vo vyvoji motorov.Nezabudaj, ze favoritovy motor je "de facto" vyvojovy motor pre skodu 1000MB z roku1964. Ak by doslo k realizaci 720-ky tak tvoj oblubeny Rapid by nemal v serii 43kw ,ale mozno 80KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcush Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 (editace) Nerealizovaných škodovek je dost. Někde je tu na to velmi zajímavý thread, kde je spousta fotek. Dost jich je k vidění taky v muzeu Škody v MB. Kdo nebyl, vřele doporučuju. A není třeba chodit daleko do historie. Stačí si vzpomenout na koncept Tudor, ten ale tuším v muzeu k vidění zatím není. Nemyslím si, že by zrovna Favorit nebo třeba Felicia byla taková výhra. Ne nadarmo byla Škoda na západě značnou dobu všem pro smích a napravily to až modely od Octavie dál. Editováno: 9. Březen 2009, autor: marcush Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 já to viděl v TV a moc mě to auto neoslovilo...myslím tím tvarem a tak...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 creck: tiez mam rad stare skodovky,ale ta 720 znamenala koniec aj vo vyvoji motorov.Nezabudaj, ze favoritovy motor je "de facto" vyvojovy motor pre skodu 1000MB z roku1964. Ak by doslo k realizaci 720-ky tak tvoj oblubeny Rapid by nemal v serii 43kw ,ale mozno 80KW. Kdyby jen Favorit, vždyť ten motor byl ještě ve Fabiích, 44 kW ALe zas drží a šlape bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 To je jasne ,ze drzi a slape-po 30rokoch vyroby by to bolo smutne, keby neslapal. A pojem "favoritovy"som pouzil v tom zmysle,ze prechod na predny pohon bol zase bez vaznych koncepcnych zmien. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcush Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 2Marek: V jedný chvíli se v tom pořadu objevily úplně původní návrhy karoserie od českého konstruktéra, a to vypadalo podivně. Ale návrhy od studia ItalDesign mi přijdou velmi zajímavé. Na tehdejší dobu muselo auta vypadat skvěle. Jinak motor 1.4 MPI 40/44kW v FI byl a je super. Najezdil jsem s těmito motory cca 250 tisíc km a spokojenost. Sice to není žádný drak, ale držák a hlavně bezproblémový a nenáročný na údržbu. Rád na něj vzpomínám. Oproti HTP, se kterým jsem jezdil potom měl i příjemný zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Ne nadarmo byla Škoda na západě značnou dobu všem pro smích a napravily to až modely od Octavie dál. no az tak jasne bych to nerekl a pro smich ? kdyz srovnam favorita s tehdejsim zdorbem co se prodavalo (fiesta,kadet,punto atd..) tak favorit bych rekl patril ke spici za ty prachy felicie je dneska nejpouzivanejsi model v nasi republice, i kdyz rekl bych ze to neni nic jineho nez facelift favoritu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 O tomhe prototipu me rikal uz kdysi strejsa... mela to byt konkurence schopna skodovka se zapadem, navic v te dobe mela bezkonkurencne jeden z nejlepsich designu... skoda ze pak vznikl paskvil typu skoda 105... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcush Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 2creck: Myslím si, že Jeremy Clarkson je dostatečně vypovídající osoba... Upřímně, to, že Felicie je "dneska nejpoužívanjěší model v naší republice" nemá podle mě žádnou vypovídající hodnotu o kvalitách tohoto vozu. Stačí se podívat na úroveň patriotismu vůči Škoda Auto v tomhle státě a dále na ekonomickou situaci v době kdy se Felicia prodávala jako nová. Nic ve zlém, ale Felicia je dle mého názoru rezivějící vrak a soudobá konkurence byla na podstatně vyšší úrovni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 No od vylepseneho favoritu nemuzes cekat zazraky, bylo to prvni auto s "puncem kvality VW" ...zase je to posledni skoda kde si muzes vetsinu opravit i sam v dilne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcush Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Neříkám, že Felda je špatný auto. Je to držák, který zvládne náročnou službu u svého majitele. Ale má spoustu much a konkurence byla o několik let dále. A zvlášť u nás bych ji nebral jako měřítko kvality, spíš obliby a loajality ke značce, nebo lépe jako měřítko ekonomické situace státu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Dík moc! Nestihl jsem to v televizi, tak jsem to prohlídnul teď. No myslím, že si tímto soudruzi nakakali na vlastní hlavu a do celé státní pokladny. Ale bylo to jasné-spolupráce s Itálií-se západem? Nedejbože! A vývoz do zahraničí-na západ?.... Škoda přeškoda. V Automotorevue byl jednou šot o škodě 720 - jeden exemplář totiž dodnes legálně jezdí v soukromém vlastnictví. Červený sedan s motorem 1,5 Jestli Štrougal ještě nechcípnul, tak mu (a ostatním soudruhům co za konec 720 mohli) přeju, aby umírali podstatně déle a bolestivěji než toto krásné auto! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommys Vloženo 9. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Dík moc! Nestihl jsem to v televizi, tak jsem to prohlídnul teď.No myslím, že si tímto soudruzi nakakali na vlastní hlavu a do celé státní pokladny. Ale bylo to jasné-spolupráce s Itálií-se západem? Nedejbože! A vývoz do zahraničí-na západ?.... Škoda přeškoda. V Automotorevue byl jednou šot o škodě 720 - jeden exemplář totiž dodnes legálně jezdí v soukromém vlastnictví. Červený sedan s motorem 1,5 Jestli Štrougal ještě nechcípnul, tak mu (a ostatním soudruhům co za konec 720 mohli) přeju, aby umírali podstatně déle a bolestivěji než toto krásné auto! Jo bylo to v auto moto revue, tam ji měli na testování, jizdní vlastnosti nebyli nic moc, ale na tu dobu asi dostatečný, tam šlo spíš o tu revoluci předního náhodu a uplatnění nových prvků ve výrobě, plánovalo se dokonce ABS, luxusní verze v elektrice a ták. Jednu 720 sedan jsem kdysy viděl v inzerátu na prodej taky v tý červený barvě, ale rozkuchanou a nedodělanou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m78k Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 velká škoda - děkujeme viděl sem prototip na výstavě na živo a moc mi to uchvátilo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 (editace) http://www.youtube.com/watch?v=MME-XRE1jmg Též znám smutný příběh škodovky, jsou ale věci, které bohužel už neovlivníme. Editováno: 20. Březen 2009, autor: Madcore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor27 Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 ja si myslim ze ta skodovka bola super na tu dobu........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 madcore: tak to je přesně to video z Automotorevue co jsem měl na mysli. Tam je 720 pěkně naživo a na silnici. :palec2: Je to jasný: nesměla se vyrábět. Konkurovala by "BA3" 1500. A to velmi festovně. Pak už by si toho licenčního Fiata nikdo nekoupil. Škodovka by položila Ladu na lopatky. Proto směla škodovka dělat jen překonané(ale pravda celkem vychytané) tříložisko OHV v objemech 1,05-1,2 a 1,3l. Větší objem ani Ň! A to mohlo být toto OHC pro 720 i jako 2,0 a předělat časem hlavu na DOHC by byla jistě pro konstruktéry maličkost. Každopádně škodovka tímto zaostala za světem dost. Rozdíl jakš takš vyrovnala podle mého názoru v roce 1996 až Octavia. Ale v té době už bylo asi zbytečné pracovat na vývoji a modernizaci(zabudování MPi) původního motoru pro 720. V té době už by vyvíjeli vyvinuté(1,6 55Kw a hlavně 1,6 74Kw...ty jsou prakticky totožné s tehdy zamýšlenou 1,5). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Jo bylo to v auto moto revue, tam ji měli na testování, jizdní vlastnosti nebyli nic moc, ale na tu dobu asi dostatečný, tam šlo spíš o tu revoluci předního náhodu a uplatnění nových prvků ve výrobě, plánovalo se dokonce ABS, luxusní verze v elektrice a ták. Jednu 720 sedan jsem kdysy viděl v inzerátu na prodej taky v tý červený barvě, ale rozkuchanou a nedodělanou ABS se nejen planovalo ale bylo i par primitivnich funkcnich kusu, stejne tak nulte serie s klimou a oknama v el. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OrOrO Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 Tak pánové tuhletu škodovku jsem viděl na vlastní oči někdy před 20 ti lety. Potkal jsem ji v Brně a po prvním zběžném prohlédnutí k ní přišel pan majitel a ukázel mně ji důkladně a já nestačil valit oči a to jsem v té době vlastnil Škoda 120 LS ve vývozní výbavě. Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Jo bylo to v auto moto revue, tam ji měli na testování, jizdní vlastnosti nebyli nic moc, ale na tu dobu asi dostatečný, tam šlo spíš o tu revoluci předního náhodu a uplatnění nových prvků ve výrobě, plánovalo se dokonce ABS, luxusní verze v elektrice a ták. 720 nemá přední pohon, má klasickou koncepci, motor vpředu podélně a pohon zadních kol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.