Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Díky. Paráda. Podíval jsem se na to a super. Š720 jsem viděl v muzeu v Boleslavi a vypadá na tehdejší dobu vážně dobře. Škoda, že to dopadlo jak to dopadlo. Věřím, že kdyby se škoda tehdy vydala tímto směrem, vypadala by současná nabídky modelů jinak.

Poznam tento smutny pribeh z kniziek co mam doma-ale vo filmovom spracovani je to tiez zaujimave.Tych nerealizovanych tipov bolo viac a uz nad tym mozme len povzdychnut. Pochvala pre :tommys-za spickovy prispevok.

nevim nevim, s 120 byl sice trosku ustrnuti ve vyvoji,ale kdo mel rapida nebo gardecko ,tak ty auta byly supr, posleze nastup favorita,ktere si myslim byl naprosto supovni auto a srovnejte si ho v te dobe s fiestou nebo oplem sve tridy, kouknete kolik aut z te doby jezdi dnes a kolik u nas jezdi facek, podle me skoda 1000mb, s 100,s110r , rapid,garde, favorit byly naprosto supovni auta ktere i ve svete meli zvuk, proste kazda automobilka nekdy vyrobila modely za ktere se musela stydet , tim byly u skody modely 105 - 120

creck: tiez mam rad stare skodovky,ale ta 720 znamenala koniec aj vo vyvoji motorov.Nezabudaj, ze favoritovy motor je "de facto" vyvojovy motor pre skodu 1000MB z roku1964. Ak by doslo k realizaci 720-ky tak tvoj oblubeny Rapid by nemal v serii 43kw ,ale mozno 80KW.

Nerealizovaných škodovek je dost. Někde je tu na to velmi zajímavý thread, kde je spousta fotek. Dost jich je k vidění taky v muzeu Škody v MB. Kdo nebyl, vřele doporučuju. A není třeba chodit daleko do historie. Stačí si vzpomenout na koncept Tudor, ten ale tuším v muzeu k vidění zatím není.

Nemyslím si, že by zrovna Favorit nebo třeba Felicia byla taková výhra. Ne nadarmo byla Škoda na západě značnou dobu všem pro smích a napravily to až modely od Octavie dál.

Upraveno od marcush

já to viděl v TV a moc mě to auto neoslovilo...myslím tím tvarem a tak......

creck: tiez mam rad stare skodovky,ale ta 720 znamenala koniec aj vo vyvoji motorov.Nezabudaj, ze favoritovy motor je "de facto" vyvojovy motor pre skodu 1000MB z roku1964. Ak by doslo k realizaci 720-ky tak tvoj oblubeny Rapid by nemal v serii 43kw ,ale mozno 80KW.

Kdyby jen Favorit, vždyť ten motor byl ještě ve Fabiích, 44 kW :feve:

ALe zas drží a šlape bez problémů :palec:

To je jasne ,ze drzi a slape-po 30rokoch vyroby by to bolo smutne, keby neslapal. A pojem "favoritovy"som pouzil v tom zmysle,ze prechod na predny pohon bol zase bez vaznych koncepcnych zmien.

2Marek: V jedný chvíli se v tom pořadu objevily úplně původní návrhy karoserie od českého konstruktéra, a to vypadalo podivně. Ale návrhy od studia ItalDesign mi přijdou velmi zajímavé. Na tehdejší dobu muselo auta vypadat skvěle.

Jinak motor 1.4 MPI 40/44kW v FI byl a je super. Najezdil jsem s těmito motory cca 250 tisíc km a spokojenost. Sice to není žádný drak, ale držák a hlavně bezproblémový a nenáročný na údržbu. Rád na něj vzpomínám. Oproti HTP, se kterým jsem jezdil potom měl i příjemný zvuk.

Ne nadarmo byla Škoda na západě značnou dobu všem pro smích a napravily to až modely od Octavie dál.

no az tak jasne bych to nerekl a pro smich ? kdyz srovnam favorita s tehdejsim zdorbem co se prodavalo (fiesta,kadet,punto atd..) tak favorit bych rekl patril ke spici za ty prachy

felicie je dneska nejpouzivanejsi model v nasi republice, i kdyz rekl bych ze to neni nic jineho nez facelift favoritu

O tomhe prototipu me rikal uz kdysi strejsa... mela to byt konkurence schopna skodovka se zapadem, navic v te dobe mela bezkonkurencne jeden z nejlepsich designu... skoda ze pak vznikl paskvil typu skoda 105...

2creck: Myslím si, že Jeremy Clarkson je dostatečně vypovídající osoba...

Upřímně, to, že Felicie je "dneska nejpoužívanjěší model v naší republice" nemá podle mě žádnou vypovídající hodnotu o kvalitách tohoto vozu. Stačí se podívat na úroveň patriotismu vůči Škoda Auto v tomhle státě a dále na ekonomickou situaci v době kdy se Felicia prodávala jako nová. Nic ve zlém, ale Felicia je dle mého názoru rezivějící vrak a soudobá konkurence byla na podstatně vyšší úrovni.

No od vylepseneho favoritu nemuzes cekat zazraky, bylo to prvni auto s "puncem kvality VW" ...zase je to posledni skoda kde si muzes vetsinu opravit i sam v dilne..

Neříkám, že Felda je špatný auto. Je to držák, který zvládne náročnou službu u svého majitele. Ale má spoustu much a konkurence byla o několik let dále. A zvlášť u nás bych ji nebral jako měřítko kvality, spíš obliby a loajality ke značce, nebo lépe jako měřítko ekonomické situace státu.

Dík moc! Nestihl jsem to v televizi, tak jsem to prohlídnul teď.

No myslím, že si tímto soudruzi nakakali na vlastní hlavu a do celé státní pokladny. Ale bylo to jasné-spolupráce s Itálií-se západem? Nedejbože! A vývoz do zahraničí-na západ?....

Škoda přeškoda. V Automotorevue byl jednou šot o škodě 720 - jeden exemplář totiž dodnes legálně jezdí v soukromém vlastnictví. Červený sedan s motorem 1,5 ;)

Jestli Štrougal ještě nechcípnul, tak mu (a ostatním soudruhům co za konec 720 mohli) přeju, aby umírali podstatně déle a bolestivěji než toto krásné auto! :palec2:

  • Autor
Dík moc! Nestihl jsem to v televizi, tak jsem to prohlídnul teď.

No myslím, že si tímto soudruzi nakakali na vlastní hlavu a do celé státní pokladny. Ale bylo to jasné-spolupráce s Itálií-se západem? Nedejbože! A vývoz do zahraničí-na západ?....

Škoda přeškoda. V Automotorevue byl jednou šot o škodě 720 - jeden exemplář totiž dodnes legálně jezdí v soukromém vlastnictví. Červený sedan s motorem 1,5 ;)

Jestli Štrougal ještě nechcípnul, tak mu (a ostatním soudruhům co za konec 720 mohli) přeju, aby umírali podstatně déle a bolestivěji než toto krásné auto! :palec2:

Jo bylo to v auto moto revue, tam ji měli na testování, jizdní vlastnosti nebyli nic moc, ale na tu dobu asi dostatečný, tam šlo spíš o tu revoluci předního náhodu a uplatnění nových prvků ve výrobě, plánovalo se dokonce ABS, luxusní verze v elektrice a ták. Jednu 720 sedan jsem kdysy viděl v inzerátu na prodej taky v tý červený barvě, ale rozkuchanou a nedodělanou

velká škoda - děkujeme

viděl sem prototip na výstavě na živo a moc mi to uchvátilo..

ja si myslim ze ta skodovka bola super na tu dobu........

madcore: tak to je přesně to video z Automotorevue co jsem měl na mysli. Tam je 720 pěkně naživo a na silnici. :palec2: :palec2:

Je to jasný: nesměla se vyrábět. Konkurovala by "BA3" 1500. A to velmi festovně. Pak už by si toho licenčního Fiata nikdo nekoupil. Škodovka by položila Ladu na lopatky.

Proto směla škodovka dělat jen překonané(ale pravda celkem vychytané) tříložisko OHV v objemech 1,05-1,2 a 1,3l. Větší objem ani Ň! A to mohlo být toto OHC pro 720 i jako 2,0 a předělat časem hlavu na DOHC by byla jistě pro konstruktéry maličkost.

Každopádně škodovka tímto zaostala za světem dost.

Rozdíl jakš takš vyrovnala podle mého názoru v roce 1996 až Octavia. Ale v té době už bylo asi zbytečné pracovat na vývoji a modernizaci(zabudování MPi) původního motoru pro 720. V té době už by vyvíjeli vyvinuté(1,6 55Kw a hlavně 1,6 74Kw...ty jsou prakticky totožné s tehdy zamýšlenou 1,5).

Jo bylo to v auto moto revue, tam ji měli na testování, jizdní vlastnosti nebyli nic moc, ale na tu dobu asi dostatečný, tam šlo spíš o tu revoluci předního náhodu a uplatnění nových prvků ve výrobě, plánovalo se dokonce ABS, luxusní verze v elektrice a ták. Jednu 720 sedan jsem kdysy viděl v inzerátu na prodej taky v tý červený barvě, ale rozkuchanou a nedodělanou

ABS se nejen planovalo ale bylo i par primitivnich funkcnich kusu, stejne tak nulte serie s klimou a oknama v el. ...

Tak pánové tuhletu škodovku jsem viděl na vlastní oči někdy před 20 ti lety. Potkal jsem ji v Brně a po prvním zběžném prohlédnutí k ní přišel pan majitel a ukázel mně ji důkladně a já nestačil valit oči a to jsem v té době vlastnil Škoda 120 LS ve vývozní výbavě. Honza.

Jo bylo to v auto moto revue, tam ji měli na testování, jizdní vlastnosti nebyli nic moc, ale na tu dobu asi dostatečný, tam šlo spíš o tu revoluci předního náhodu a uplatnění nových prvků ve výrobě, plánovalo se dokonce ABS, luxusní verze v elektrice a ták.

720 nemá přední pohon, má klasickou koncepci, motor vpředu podélně a pohon zadních kol

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.