Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

S tou diagnostikou no presne nevim,ale co jsem vycetl na foru dieselpoweru,tak to po namontovani ukazuje chybu ,,emise do dilny""oni to tam po namontovani pres vag upravi aby to nehlasilo.Co jsem tam nasel tak nekteri to dokonce zaslepuji jen kouskem plechu......Bylo to tam tak 70 ku 30 co pisou ze reakce dobrý,lepsi tach v malých otackach a klidnejsi chod na volnobech,ti druzi ze po namontovani jim jako ze cuka auto.Kazdopadne bych jen chtel videt co tam mam ja,jestli je to tak taky zacpany bordelem..... ;) mam nejeto 100tk.

Vloženo

Kolega v práci který má 1,9 TDI 77kW to už skoušel. Nechal si ucpat EGR ventil kouskem plechu a po ujetí asi 20 km mu spadl motor do nouzáku. Prostě OCII je už na tohle moc chytrá. Např jiný spolupracovník co má Fiat Stilo na tohle jezdí již dva roky a bez problémů. Chválí si jak to auto jede atd.

Vloženo

Mam pocit ze vymazou jen tuhle hlasku,vse ostatni by melo být v pohode,kdyz jsem tam volal abych si o tom promluvil s technikem,tak podaval mi to jako super vec,tak jeste aby ne dela si kseft,ale jinak ze prave ti co si to delaji sami jen tim plechem ze jim to pada do nouzaku,oct2 ma 3 nouzove programi 1 ztrata sily 2 skubani motoru 3 auto uplne prestane a musis do servisu a oprava tak za 15 000,coz mi rekl ze u nich se tohle nestava?Ale???????????jde o to jak si to opravdu veme ta řj.Daval mi na to zaruku.......

Vloženo

Tak něco takovýho mělo pár známých na starých Passatech 1.9TDI-PD 96kw a co teda vím,tak nikdo z nich na to neřekl nic špatnýho......ale osobní zkušenost nemám,jen co jsem se doslechl.

Vloženo

Při provozu EGR, dochází k přepouštění spalin zpět do sání a to samozřejmě s sebou přináší mimo výhody v podobě nižší produkce NOx, i nevýhody.

Vzhledem k tomu, že při spalování nafty vznikají mastné saze, je potřeba počítat s tím, že se nám tyto mastné saze pomocí EGR dostávají do sání, kde se usazují, a pomalu a jistě snižují světlost sání, což vede k nižšímu výkonu v celém rozsahu otáček!!! a v častých případech i ke zvýšené kouřivosti právě ve vyšších otáčkách. (má za následek zvýšenou produkce škodlivých emisí)

Po zaslepení/vypnutí v SW potáhne auto lépe v nižších otáčkách a hlavně se ti nezanáší sání.

  • o 2 týdny později...
Vloženo
Lepší možná než zaslepoval ... dalo by se to SW omezit na minimum, tak jak se to dalo kdysi u starých 81kW ? Nevím jestli to jde u dnešních PD ???

Tak tohle uz jsem slysel ale jestli to pujde to nevim,jinak co se tyce,ma to nekdo zaslepene nebo ne?asi do toho pujdu jen doufam ze si tim spise neuskodim nez polepsim......... ;)

Vloženo

Přes VAG to nejde omezit, pokud dobře vím. Určitě vím i o člověku, který má EGR u EDC16 zaslepený. Je ovšem nutné upravit sw, jinak to hlásí chybu.

Vloženo

Tak kdo do toho půjde,tak pak dejte vědět.....docela bych měl o to zájem protože připadá mi že čím novější 1.9TDI-PD 77kw,tak je to víc a víc přiškrcený....To zanášení sání je hnus největší..viděl jsem takto sání po 110.000km a byl to mazec....to už bylo tak vybírat to lžičkou ;) se pak neni divit že ty motory pak ztrácej výkon....

Dukes:Na kolik by u vás přišla taková montáž toho EGR kitu...včetně upravy SW..????díky

Vloženo
Přes VAG to nejde omezit, pokud dobře vím. Určitě vím i o člověku, který má EGR u EDC16 zaslepený. Je ovšem nutné upravit sw, jinak to hlásí chybu.

Ta popiska u tebe,pracujes tam?

Vloženo
Jj, co bys potřeboval?

Chci ze zeptat,jaky mate zkusenosti na O2,vim ze se musi upravit SW kvuli chybe,aie i tak dokaze to pochopit tak ze me to nebude hazet do nouzaku? ;)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak už mám zaslepeno,Richard s Dieselpoweru je opravdu borec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vzdavam mu verejnou poklonu :worthy

p.s(byl jsem svezen zlatým golfem,250 koníku,masark,masakr,masakr!!!)

..............KDO NEVERÍ AT TAM BEŽÍ.................... :p

  • o 3 měsíce později...
Vloženo
Tak už mám zaslepeno,Richard s Dieselpoweru je opravdu borec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vzdavam mu verejnou poklonu :worthy

p.s(byl jsem svezen zlatým golfem,250 koníku,masark,masakr,masakr!!!)

..............KDO NEVERÍ AT TAM BEŽÍ.................... :p

Zdravím,můžu se tě tedy zeptat kolik jsi za to ucpání EGR celkově zaplatil a co to všechno obsahovalo?Ještě jsetli je tedy rozdíl opravdu znát? Děkuji

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdravim panove, tak jsem si uz take zacpal EGR kusem plechu, a zatim se mi 2x rozsvitila kontrolka vstrikovani. Takze je zde nekdo z moravy, kdo upravuje soft, aby to nehazelo chybu? Dekuji.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdavým pánovéé, mám dotaz..Odstranil sem EGR ventil na octávce 81kW,, a chci se jen zeptat právě do EGR ventilu vedou dvě hadičky, jedna co ovládá EGR a druhá co ovládá klapku, tak tu první sem zaslepil,, ale nikde sem nepřišel na to co s tou druhou od téé klapky..Dík za opověď

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...