votas83 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Snad me za to neukamenujete ze zakladam nove tema ale nikde jsem to nenasel,zatim jsem to slysel ze se to dela u starsich modelu,nekdo rika dobry nekdo ze je to na nic,co si myslite co to udela na nasich novejsích milackach?Prosim o rady a pripomínky....... http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Těžko říct, tolik konstrukci motorů neznám, ale napadá mě co na to diagnostika motoru?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 10. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 S tou diagnostikou no presne nevim,ale co jsem vycetl na foru dieselpoweru,tak to po namontovani ukazuje chybu ,,emise do dilny""oni to tam po namontovani pres vag upravi aby to nehlasilo.Co jsem tam nasel tak nekteri to dokonce zaslepuji jen kouskem plechu......Bylo to tam tak 70 ku 30 co pisou ze reakce dobrý,lepsi tach v malých otackach a klidnejsi chod na volnobech,ti druzi ze po namontovani jim jako ze cuka auto.Kazdopadne bych jen chtel videt co tam mam ja,jestli je to tak taky zacpany bordelem..... mam nejeto 100tk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Je otázka jestli vypnou VAGem tu hlášku jen z tohoto snímače nebo totálně, pak třeba nepoznáš ani jiné problémy, ale zkušenost s tím samozřejmě nemám, to mě jen tak napadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Kolega v práci který má 1,9 TDI 77kW to už skoušel. Nechal si ucpat EGR ventil kouskem plechu a po ujetí asi 20 km mu spadl motor do nouzáku. Prostě OCII je už na tohle moc chytrá. Např jiný spolupracovník co má Fiat Stilo na tohle jezdí již dva roky a bez problémů. Chválí si jak to auto jede atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 10. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Mam pocit ze vymazou jen tuhle hlasku,vse ostatni by melo být v pohode,kdyz jsem tam volal abych si o tom promluvil s technikem,tak podaval mi to jako super vec,tak jeste aby ne dela si kseft,ale jinak ze prave ti co si to delaji sami jen tim plechem ze jim to pada do nouzaku,oct2 ma 3 nouzove programi 1 ztrata sily 2 skubani motoru 3 auto uplne prestane a musis do servisu a oprava tak za 15 000,coz mi rekl ze u nich se tohle nestava?Ale???????????jde o to jak si to opravdu veme ta řj.Daval mi na to zaruku....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Tak něco takovýho mělo pár známých na starých Passatech 1.9TDI-PD 96kw a co teda vím,tak nikdo z nich na to neřekl nic špatnýho......ale osobní zkušenost nemám,jen co jsem se doslechl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 U Okt2 se pri zaslepeni EGR musi upravit SW aby to nenapsalo chybu emise. Dela se to stejne jako treba chiptuning, upravi se konkretni oblasti a nahraje do ecu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 TDIfun a to zaslepenie EGR má nejaký prínos? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drapek Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Při provozu EGR, dochází k přepouštění spalin zpět do sání a to samozřejmě s sebou přináší mimo výhody v podobě nižší produkce NOx, i nevýhody. Vzhledem k tomu, že při spalování nafty vznikají mastné saze, je potřeba počítat s tím, že se nám tyto mastné saze pomocí EGR dostávají do sání, kde se usazují, a pomalu a jistě snižují světlost sání, což vede k nižšímu výkonu v celém rozsahu otáček!!! a v častých případech i ke zvýšené kouřivosti právě ve vyšších otáčkách. (má za následek zvýšenou produkce škodlivých emisí) Po zaslepení/vypnutí v SW potáhne auto lépe v nižších otáčkách a hlavně se ti nezanáší sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Lepší možná než zaslepoval ... dalo by se to SW omezit na minimum, tak jak se to dalo kdysi u starých 81kW ? Nevím jestli to jde u dnešních PD ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 24. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 Lepší možná než zaslepoval ... dalo by se to SW omezit na minimum, tak jak se to dalo kdysi u starých 81kW ? Nevím jestli to jde u dnešních PD ??? Tak tohle uz jsem slysel ale jestli to pujde to nevim,jinak co se tyce,ma to nekdo zaslepene nebo ne?asi do toho pujdu jen doufam ze si tim spise neuskodim nez polepsim......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Přes VAG to nejde omezit, pokud dobře vím. Určitě vím i o člověku, který má EGR u EDC16 zaslepený. Je ovšem nutné upravit sw, jinak to hlásí chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Tak kdo do toho půjde,tak pak dejte vědět.....docela bych měl o to zájem protože připadá mi že čím novější 1.9TDI-PD 77kw,tak je to víc a víc přiškrcený....To zanášení sání je hnus největší..viděl jsem takto sání po 110.000km a byl to mazec....to už bylo tak vybírat to lžičkou se pak neni divit že ty motory pak ztrácej výkon.... Dukes:Na kolik by u vás přišla taková montáž toho EGR kitu...včetně upravy SW..????díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Možná kdo jezdí severní Čechy, tak mrknout na http://dieselpower.cz/ a tam je uživatel reesha, ten snad dělá hodně dobré věcičky, chipy a vše kolem motorů, asi v tom docela žije, tak to někdo zkuste. Já to mám až na druhém konci republiky a nejezdím tam ... škoda . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 29. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Přes VAG to nejde omezit, pokud dobře vím. Určitě vím i o člověku, který má EGR u EDC16 zaslepený. Je ovšem nutné upravit sw, jinak to hlásí chybu. Ta popiska u tebe,pracujes tam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Jj, co bys potřeboval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 31. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Jj, co bys potřeboval? Chci ze zeptat,jaky mate zkusenosti na O2,vim ze se musi upravit SW kvuli chybe,aie i tak dokaze to pochopit tak ze me to nebude hazet do nouzaku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 Zkušenosti jsou dobré. Po úpravě není důvod, proč by to mělo házet chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 10. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 Tak už mám zaslepeno,Richard s Dieselpoweru je opravdu borec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vzdavam mu verejnou poklonu p.s(byl jsem svezen zlatým golfem,250 koníku,masark,masakr,masakr!!!) ..............KDO NEVERÍ AT TAM BEŽÍ.................... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chico83 Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Tak už mám zaslepeno,Richard s Dieselpoweru je opravdu borec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vzdavam mu verejnou poklonu p.s(byl jsem svezen zlatým golfem,250 koníku,masark,masakr,masakr!!!) ..............KDO NEVERÍ AT TAM BEŽÍ.................... Zdravím,můžu se tě tedy zeptat kolik jsi za to ucpání EGR celkově zaplatil a co to všechno obsahovalo?Ještě jsetli je tedy rozdíl opravdu znát? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 7. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2009 Zdravim panove, tak jsem si uz take zacpal EGR kusem plechu, a zatim se mi 2x rozsvitila kontrolka vstrikovani. Takze je zde nekdo z moravy, kdo upravuje soft, aby to nehazelo chybu? Dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 9. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 Nikdo nic?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 Ale je. mas SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuksaRS Vloženo 30. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2010 Zdavým pánovéé, mám dotaz..Odstranil sem EGR ventil na octávce 81kW,, a chci se jen zeptat právě do EGR ventilu vedou dvě hadičky, jedna co ovládá EGR a druhá co ovládá klapku, tak tu první sem zaslepil,, ale nikde sem nepřišel na to co s tou druhou od téé klapky..Dík za opověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.