Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahoj,

už delší dobu pozoruji, že mi u EGR ventilu prosakuje hnědá mazlavá tekutina (foto 1) tou dírkou vpředu. Když jsem to rozebral v hadici (foto 3) byla taky a i v té plastové trubce (foto 4) dole.

Je to nějaký problém a dá se to vyřešit jinak než výměnou EGR ventilu.

Mám O2 1.9TDI, r.v. 2005, mot. BJB, 130 tis. km

Díky za pomoc.

J.

post-23830-0-07828900-1295102999_thumb.j

post-23830-0-96026300-1295103021_thumb.j

post-23830-0-52919200-1295103042_thumb.j

post-23830-0-39956000-1295103055_thumb.j

  • 2 týdny později...

já mám 01 1.9tdi 81kw najeto 190tis a sundaval jsem celý sání od hlavy bylo to přesně celý kolem dokola zanesený 1cm silnou vrstvou hnusnýho mazu. nechci ani pomyslet jak se muže zacpat intercooler,jinak když zaslepim ten EGR ventil,projde to emisema?

Přesně takhle mi z obou těch děr EGR ventilu na supu uchcával olej a zasíral mi motor. Bohužel, řešil jsem to výměnou celého ventilu, který už tyhle dvě díry neměl a bylo po problému. Nevím, k čemu tam t dvě díry vlastně byly, nikdo mi to nebyl schopen vysvětlit. Jinak ale zadělanej jsem ten ventil neměl, tak jako se stává, že je tam tolik sajrajtu, že tam je pak jen mallej průchod. Já to měl naprosto v pohodě. Někde jsem slyšel, že je potřeba motor taky občas pořádně protáhnout a že právě pomalou jízdou s nízkými otáčkami se EGR zasírá nejvíc. Je potřeba to prostě občas profouknout ostrou jízdou. Já jezdil převážně dálnice a pomalu určitě ne :)

post-32269-0-86893300-1296249802_thumb.j

Upraveno od Clint

Ja ho mam odpojeny,protoze to hulilo jako býk :smich: . Motor tahne lepe odspodu ale asi mi to trochu vic zere, zapojim to zpatky abych vedel... Kontrolka sviti a uz mi to vadi. Co kdyz ten ventil vycistim? Nebude to pak koukrit nebo je ten ventil uplne KO a musi byt novej? Pripadne kolik asi stoji...Diky

jo taky by me zajimalo zda na emisích něco poznají...

  • 2 roky později...

Jak zaslepit EGR aby to tolik nekouřilo a elektronika nehlásila chybu?

Mám dotaz pro ty, co mají delší dobu vypnutý EGR. Je pozorovatelné, že by se po vypnutí EGR více zanášel vzduchový filtr, nebo nemá vypnutí vliv na turbo a jeho životnost?

  • 3 týdny později...

filtr se zanasi stejne a na zivotnost to vliv nema.

Návod na zaslepení? Byť dočasné?

jen pro info, ne vzdy musi byt problem s EGR vinou EGR. Maxidot mi hlasil "Emise, do dilny", diagnostika problem s EGR, tak jsem byl v brnenskym RF auto, kde mi EGR ventil vycistili a vyresetovali chybu v diagnostice. Po asi 200 - 400 km jizdy mi chyba naskocila znovu. Mam znameho ve znackovem servisu Skoda (moc skodovackym znakckovym servisum neduveruju, ale tomuhle znamymu jo) bohuzel v jinym meste nez bydlim. Ale zajel jsem s tim za nim. Snazil se aby me oprava moc nestala, tak ji neprovadel pouhou vymenou nejakyho drahyho dilu za novy ale hledal opravdu pricinu a nasel prokously kabel u EGR, kudy utikal tlak (v brne si toho v servisu nevsimli). Takze mam fakturu ze znackoveho servisu na 106 Kc vcetne DPH :). Od te doby sem najel uz 3000 km a zatim OK.

Jak je vidět, mít dobré přátele se vyplácí!

  • 1 měsíc později...

to teda jo, taky mám kamaráda, kterej to dělá poctivě a nejsem z těch co šetří, klidně mu nějakou pětku dám navíc jen když to bude OK a nebudu to muset řešit v servisu kde to stojí za prd

filtr se zanasi stejne a na zivotnost to vliv nema.

 

Aha a víš vůbec jak EGR funguje?

Na co narazis? Na zanaseni vzduchoveho filtru nebo na zivotnost turba? Filtr se urcite vic nezanasi, o zmene zivotnosti turba by se mozna dalo bavit.

  • 2 týdny později...

Chlapci mám na Vás dotaz, mám VW Tourana 2.0 TDI BMN PPD 125kw s DSG (rv. 2/07) a mám problém s EGRem. Po vyčištění a navrácení původního EGRu chyba zůstala a nešla vymazat, až při jízdě. Tak nastala situace č. 2 kdy se vyměnil EGR za funkční s nájezdem cca. 30 tisíc km, ale bez změny situace. Na radu jsme udělali několikrát základní nastavení a nic, při měření hodnot dával cca. dvojnásobnou dávku než by měl (nevím jednotky, ale mělo by se to pohybovat cca. 240-250 a já mám cca. 480).
Jelikož se to stalo po výměně vstřiků a aktualizaci dat v origo VW servisu, tak jsem tam to auto dal na reklamaci , mají ho tam 2 den a nejde jim přehrát soft v ŘJ, ale prý je nejaktuálnější, zkoušeli fungl nový EGR a chyba stále je, neví si rady. Softwarově prý nejde EGR u tohoto auta vypnout. Poraďte prosím co s tím!! Díky

 

post-7269-0-44110100-1377098057_thumb.pn

  • 5 let později...

Někdo z Moravy okolí Olomouce kdo zaslepuje EGR ventil na PD 1.9 77 kW?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.